• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný AUTO EFEKT - Zlín

Zkušenost se servisem AUTO EFEKT Zlín mám


  • Celkem voličů
    60
Olej jsme našel-koupím 0W-30 orig. za 239,- t.j. o 400,- méně na litru, tedy o 2tis. méně na výměně jen na oleji. To si vážně dělají prdel!
Máš fakturu? Já teda nevím, ty jsi viděl, aby autorizovaný servis prodával při servisním úkonu olej za ceny e-shopu...? ;)

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Dobře, jaký mám koupit do Mazdy 6 2014 2.2D 110kw? Vyjde jistě více než o polovinu levněji než tam. A kabinový filtr si koupím a vyměním snad sám, dvojku za něj nedám ani omylem, když vychází na cca 500,- Mám pocit, že jim tam s cenama dobře jebe. Kdybych to neměl přímo pod barákem, tak...
Když si nedoneseš vlastní olej, tak je jasný, že to budeš mít za normální cenu. V autoefektu je ta výhoda, že tě nechají si přivést skoro vše a naúčtují jen práci, ale pro to už je potřeba trochu přemýšlet a ptát se hlavně. Když ani nevíš takovou základní věc, jaký máš v autě olej, tak to je pak těžký.
 
Zdarec, Máte někdo zkušenost u servisu , jestli montují i parkovací senzory na mazdu 6gh ?
 
Zdarec, Máte někdo zkušenost u servisu , jestli montují i parkovací senzory na mazdu 6gh ?
Samozřejmě, doporučuju ale koupit originální sadu na Ebay, importér ji má hrozně naceněnou. Je u ní výhoda, že se kalibruje přímo na tvary a umístění GH.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Samozřejmě, doporučuju ale koupit originální sadu na Ebay, importér ji má hrozně naceněnou. Je u ní výhoda, že se kalibruje přímo na tvary a umístění GH.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Dá se kalibrovat i na BM? Uvažoval jsem, že pořídím hezčí masku, ale odradilo mě, že tam nebylo nachystaný místo pro senzory a já bych asi tak přesně netrefil jejich původní umístění a měl bych obavy, jestli budou fungovat dobře.
 
Do BM patří jiná sada, tohle je sada do GH, BL, DE a jiných z té doby.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Chci se zeptat k těm senzorům . Originály jsem nesehnal jen tenhle https://www.autodoc.cz/valeo/12781068
Nevíš na kolik by vyšla montáž ? A byla by možnost to cašem napojit na navigaci ? (Zatím mám mazdu bez navigace s klasickým rádiem a chtěl bych to časem dokoupit). Dík za info :)
Originály 8 senzorů C840-V7-280K za poloviční cenu, než prodává importér https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_nkw=C840-V7-280K&_sacat=0&_sop=15, čas montáže 5 hodin
4 senzory zadní C841-V7-290K čas montáže 2,5 hodin
Na žádnou navigaci to časem připojit nepůjde. Ale to není potřeba, mám zkušenost s těmi 8 senzory (švagrovi z UK se to montovalo pravě v Autoefektu) a fungují spolehlivě už 5 let.
 
Jsou skorapky lepsi nez cisteni vodikem? Cisteni vodikem mi nabizel borec za 2k.
 
No skořápky jsou především pro diesel. A ohledně vodíku, nechápu, jak může fungovat na čištění sacích kanálů... :) Chápu ve spalovacím prostoru, jako kroužky, dna pístů a tak...
 
Trychtýřem naleješ nový olej, když jsi ho předtím vypustil, abys vyměnil filtr. Pak můžeš spustit tu plechovou krabici a nakopnout motor, aby se to propláchlo. Plechová krabice je připojena přes přírubu na tepelném výměníku.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Tak zase po roce návštěva na poslední kontrolu ve Zlíně.

2 dny před servisem Natural vypuliroval auto do vysokého lesku. Budiž mu chvala za odvedenou práci. A nahlásil mne drobne problémy na autě.
- puchýřky na chromových částech na masce
- puchyrky na kolech a to dost
- a odskočený zinek od plechu na kufru nad RZ, on kouká, já koukam, p. Bouček kouká.

Provedena klasická vymena olejů, filtrů, čištění klimatizace. Opět jsem se vlezl do 6k. Nechci rozporovat cenu oleje. Tak to proste je.

K tomu před koncem záruky nahlášených několik problémů. Takže domluva na další termín.

Viz ty 3 problémy od Naturala plus vibrace řadicí páky a takové jakoby kopnuti vpřed a vzad u trojky a sestky.

Shrnutí:

Až neskutečně jsem byl překvapený s přístupem servisu a pana Boučka.
Chromovane díly vyměněny, 3 kola vyměněny (hlásil jsem je už o rok dříve), na kufru špatná část prelakovana (odstín stejný, pokud budu hnidopich tak poznám rozdíl ve struktuře horního laku od originálu, nemoc z povolání). 99% lidi si toho nevšimne.

Bohužel řešení řadicí páky je na nule. Já nevím, oni taky neví. Mám nahraný nový FW v řídící jednotce. Změna žádná. Rozdělávat celou převodovku je na zvážení a nevím zda to chci. Neresil to už někdo?

Snad jediný zádrhel byly kola. Vlitnul jsem na dálnici a dostal svalovou třepavku. V jednom momentě jsem si vzpomněl i na D1 Praha-Brno a zpět a hledal jsem chrániče chrupu a volal rovnou zubařce, ať objedná novou sadu. Tak jsem se pověsil za kamion a 80km/hod dojel domů a zavolal do servisu.
Druhy den jsem u nás nechal prevazit kola.
Chlapcům v servise ve Zlíně se nějak nepovedlo vyvážit kola. Ani jedno. Ale vůbec.
Samozřejmě jsem zavolal P. Boučkovi, ať mrknou na techniku, zda nemají nějaký problém (předpokládám, lidi za to nemohou, nebo ano?).

Nechejme stranou drobný, lehce řešitelný zádrhel s koly. Celkově super přístup servisu, komunikace, bezproblémová reklamace a řešení.

A vibrace šajtrpaky?, záhada, vlastnost, ví Bůh, až čas ukáže co to bude za průser. Nebo to zjistí až lis u finále.

PS: Shr3ku, pomalu se plížím k tvému PC. Ikdyz jsi mne vyhodil ze seznamu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jsem netušil, že puchýřky na kolech se dají reklamovat....Škoda....Včera mě skončila záruka :-)
 
Back
Top