• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný AUTO EFEKT - Zlín

Zkušenost se servisem AUTO EFEKT Zlín mám


  • Celkem voličů
    60
Přidám po čase zkušenost s druhou garanční prohlídkou Mazdy CX-3. Pro pořádek dodávám, že jsem nebyl v servisu osobně. Zajela si tam manželka, která pracuje na kraji, takže to má do Auto Efekt jen pár set metrů. Zaprvé netušila předem, kolik bude platit. Odpověď zhruba stejně jako posledně byla dost mimo. Ale to je její blbost, že netrvala na konkrétní částce. Ceny servisních prací jsou totiž na faktuře o 50% vyšší, než před rokem, což mě docela šokovalo. Výsledná částka byla tedy o dost vyšší a přitom se na autě dělalo +/- jen to, co při první garančce. Nejvíce mě naštvalo, že i přes opakované upozornění nebylo opraveno osvětlení SPZ. Žárovka i pojistka jsou ok, takže jsme požádali servis o kontrolu. Nahlásili jsme to při objednávce telefonem, pak ráno v servisu a ještě se ujišťovala, že oprava proběhla. Podle mě na to zapomněli, žárovka pořád nesvítí. Celkově jsem dost rozladěný. Nevím, jestli je lepší, aby tam auto raději zavezl chlap, protože žena nebyla moc nadšená přístupem. Snad je to jen "výjimka potvrzující pravidlo". :confused:
 
Bez porovnání faktur tu těžko budeme soudit. 2. servis je navíc výměna brzdovky předepsaná, otázkou je, jestli se měnil vzduchový filtr a filtr klimatizace (v servisním plánu je až po 60000, což je IMO docela peklo ;) ... ). 2. prohlídka/40000 km počítá ve wear plánu taky s výměnou předních destiček a stěrače před řidičem. Tak asi tolik k tomu, proč se může cena 1. a 2. prohlídky lišit.
 
Mně ani tak netrápí vyšší cena. Rozhodně je to pořád široko daleko nejlepší servis pro Mazdu. Ale fakt je ten, že dost často zapomínají, nebo neinformují úplně přesně. Mně se také naposledy stalo, ještě s Mazdou 6, že jsem si den před návštěvou servisu volal kvůli nějaké drobnosti a oni nevěděli, že mám druhý den přijet. Pak to nějak dohledali, ale bylo to trochu divné. Ten systém evidence by měli trochu doladit. ;)
 
tento týden objednání a servis na kompletní výměnu oleje v AT převodovce včetně výplachu po 60 000km. Jasná a stručná dohoda s panem Boučkem, tentýž den hotovo. Převodovka si jen mlaská a přijde mi, že jde o fous hladčeji než před výměnou. V rámci příjemné debaty při přebírání auta jsem si postěžoval na mou téměř nefunkční konektivitu s Car play a bylo mi nabídnuto, že se pokusí sehnat HW Car play a hned druhý den na záruku vyměnili za což posílám panu Boučkovi velké díky! Nechci to zakřiknout, ale od výměny se připojení zatím zdařilo pokaždé :-) za mě skvělá práce od začátku do konce !
 
Tak i já byl dneska ve Zlíně, kde byla domluvená výměna oleje v motoru, výměna oleje v převodovce a celková kontrola auta po zimě. Ráno v půl 8 jsem tam auto nechal a odpol ve 3 jsem odjížděl. Za mě spokojenost i s přístupem a výletu nelituju. Z HK je to sice štreka, ale tak byla to moje první taková delší cesta s Mazdicí (3 h jízdy) a naaadhera, jsem z toho auta fakt nadšený. Spotřeba tam 6,8 a zpátky 7,2 , takže skvělé na 2,5 ?

IMG20210308072438.jpg
 
Čoveče, nekontrolovala, ujel jsem jim :-) Né, dělám si řiť. Hlídek jsem potkal 12 (6 tam, 6 zpátky), ale ani jednou mě nezastavili. A kdyby jo, měl jsem připravené a orazítkované z práce Potvrzení o pracovní cestě, takže by to bylo asi v klidu. Bez toho bych si netroufl jet. Sám jsem byl ale překvapený, že mě nezastavili.
 
Já jsem výlet do Zlína odložil kvůli omezení pohybu. Kdesi jsem dokonce slyšel, že servis v jiném okrese jen s odtahovkou!!
 
Asi by se to dalo ukecat, že je to nutné k udržení provozuschopnosti auta, ale nemuseli by ti to uznat a otočili by tě zpátky. Já to měl posichrované tím Potvrzením, takže jsem si troufl :-)
 
Asi by se to dalo ukecat, že je to nutné k udržení provozuschopnosti auta, ale nemuseli by ti to uznat a otočili by tě zpátky. Já to měl posichrované tím Potvrzením, takže jsem si troufl :)
tak mě servis informoval, že mi v případě potřeby pošlou prohlášení, že se musím dostavit k pravidelnému servisu nutnému pro trvání platnosti tovární záruky vozidla
 
Já jsem výlet do Zlína odložil kvůli omezení pohybu. Kdesi jsem dokonce slyšel, že servis v jiném okrese jen s odtahovkou!!
Včera to klaplo a olej v AT po 73kkm vyměněn. Ráno jsem přistavil, odpoledne jsem odjel. Perfektní domluva s panem Boučkem. Také hned udělali svolávačku na okenní chromované lišty. Nabídku na náhradní vůz jsem s díky odmítl, protože jsem si chtěl prohlédnout Zlín a jeho okolí. Za mne maximální spokojenost.
 
kúpil som M6 2.5 benzín 2017 so 65k km a po konzultácií s @LuboSk a na základe dobrých recenzií z MazdaKlanu som dnes absolvoval prvú návštevu Auto Efekt Zlín... Bezproblémovo som si dohodol termín... Nechal som si spraviť ročnú prehliadku, vymeniť olej a filtre atď. Podľa rád @LuboSk, ďalších známych a samotných stránok Efektu som nechal vymeniť aj olej v prevodovke aj s filtrom. Všetko prebehlo v poriadku. Ráno o 8 som auto odovzdal, o 16 bolo auto hotové. Som rád, že som nechal vymeniť olej v prevodovke ako všetci radili ..olej bol čierny ako po 200k km, bývalý majiteľ jazdil závody na tom aute asi. Po výmene oleja sa v ňom bol vedúci servisu previesť aby zhodnotili ako auto radí atď... Podľa jeho slov je prevodovka úplne v poriadku a radi krásne ? preplach prevodovky "zožral" 14 litrov oleja, ale dali si záležať a preplachovali až kým netiekol čistý olej.... Ja som zatiaľ veľmi spokojný, ako s odvedení prácou tak aj s prístupom...i keď mám Efekt vyše 100km od baráku a mám Mazda servis aj bližšie o rok sa vrátim zase k nim...
 
28.5.2021 jsem po předchozí telefonické dohodě s p. Boučkem přijel na "velký servis" do Zlína. Naše Mazda 6 absolvovala garanční prohlídku 3.rok/ 60.000km, výměnu oleje v AT převodovce vč. filtru (nevěřil bych jaký hnus z převodovky poteče na 58.500 km), výměnu olejů v přední i zadní rozvodovce, seřízení geometrie a další ... Chlapi začali na autě v 8 hod. a skončili po 16 hod. Dostali jsme náhradní vozidlo na celý den. Po dlouhé době jsem si připadal jako zákazník! Tak jako moje manželka u DS! Proč to tady jde a jinde ne?
Tímto bych chtěl panu Boučkovi a všem, kteří na našem autě pracovali upřímně poděkovat za vysoce profesionální a lidský přístup k zákazníkovi!
 
Ajéééje ... rozmohl se nám tu takový nešvar ... :joy:
To aby se člověk začal už domlouvat na servis rok předem s takovou, když do AE budou jezdit i lidi z čech. :p
 
Ze Slovenska taky myslím už jezdí, tak proč ne z Čech :). hold dneska dobrej kvalitní servis kde vědí co dělají se těžko hledá jem tak dál AE ?
 
Ahojte,
taky můžu jen doporučit! Jezdím sem už 15 let od doby, co jsme koupili šestku, a velká spokojenost. Profesionální a férový přístup a navíc to mám jen 200m od baráku. :)


Tom
 
Taky jsem je vždy doporučoval, až na poslední opravu. Výměna brzdového válce se protáhla na týden, 1. a 2. nové brzdové válce údajně vadné, neustále přibržďovaly. Nakonec namontovali origo válec z havárky. Mezitím když si nevěděli rady, tak vyměnily brzdové hadičky, udělali generálku předních třmenů ( byla by asi časem potřeba). Zapomenuly namontovat pojistnou pružinu na přední třmen, takže při brzdění to vypadalo, jako bych měl totálně zvlněné kotouče, m.j. 2 roky staré. Vyměnili mi kryt volantu na což byla svolávačka, kvůli špatně upevněnému logo Mazda. Po krátké době se rozsvítila kontrolka airbagu a nechce zhasnout. Nechal jsem tam 10tis. a ještě nevím, jak dopadne reklamace na 2 brzdové válce ( možná jich budu muset zaplatit.
 
Back
Top