- 1 036
Přidám po čase zkušenost s druhou garanční prohlídkou Mazdy CX-3. Pro pořádek dodávám, že jsem nebyl v servisu osobně. Zajela si tam manželka, která pracuje na kraji, takže to má do Auto Efekt jen pár set metrů. Zaprvé netušila předem, kolik bude platit. Odpověď zhruba stejně jako posledně byla dost mimo. Ale to je její blbost, že netrvala na konkrétní částce. Ceny servisních prací jsou totiž na faktuře o 50% vyšší, než před rokem, což mě docela šokovalo. Výsledná částka byla tedy o dost vyšší a přitom se na autě dělalo +/- jen to, co při první garančce. Nejvíce mě naštvalo, že i přes opakované upozornění nebylo opraveno osvětlení SPZ. Žárovka i pojistka jsou ok, takže jsme požádali servis o kontrolu. Nahlásili jsme to při objednávce telefonem, pak ráno v servisu a ještě se ujišťovala, že oprava proběhla. Podle mě na to zapomněli, žárovka pořád nesvítí. Celkově jsem dost rozladěný. Nevím, jestli je lepší, aby tam auto raději zavezl chlap, protože žena nebyla moc nadšená přístupem. Snad je to jen "výjimka potvrzující pravidlo".