• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Autobaterie - výběr, nabíjení, inicializace

Tak ještě zkusit otevřít, doplnit a promíchat elektrolyt na 10 A. Odpojenou od auta.
 
Zdravíčko, tak už i na mě došlo s blikajícím i- stopem a svítícím trojúhelníčkem (po ujetí delší vzdálenosti a dalším nastartováním samozřejmě zhasne) a chtěl bych se zeptat jestli do Mazdy 3 2017 sedan 88kw narvu tuhle baterčičku https://www.battery.cz/autobaterie-...ZW39rlP4QIt5vOIn92uuV9G61d8RcE-hoCGPEQAvD_BwE ? Případně budu rád za nějaké rozumné tipy.

Děkuji za odpovědi 😎

Áno, rozmerove presne sedí ako originál. Takže sa ti zmestí aj do toho ochranného obalu ako je originál.
 
Áno, rozmerove presne sedí ako originál. Takže sa ti zmestí aj do toho ochranného obalu ako je originál.
No já jen, že u té co tam je, nejspíš originál 👇
20230204_120835.jpg
je rozdíl v délce o cca 5cm, tak aby s tím nebyl nějaký problém. 🙂 Počkám na potvrzení a kdyžtak objednám. Díky 😎
 
Poslední úprava moderátorem:
No já jen, že u té co tam je, nejspíš originál 👇 Zobrazit přílohu 52066
je rozdíl v délce o cca 5cm, tak aby s tím nebyl nějaký problém. 🙂 Počkám na potvrzení a kdyžtak objednám. Díky 😎
Stačí se podívat na příspěvek číslo 2 tohoto vlákna.

Áno, rozmerove presne sedí ako originál. Takže sa ti zmestí aj do toho ochranného obalu ako je originál.
Jak narve 27 cm baterii do 23 cm obalu?
 
Ja som ten obal vyhodil a dal väčšiu batériu. Veď ten obal je potrebný iba na dve veci.

Odoslané z 23030RAC7Y pomocou Tapatalku
 
Oprava:
Takže som sa sekol o položku nižšie.

Mám túto a táto je presne ako origo: V popisku sa aj píže odporúčanie pre Mazdu.
 
zdarec, jen doplním info, na podzim 2020 jsem bral baterii Exide Premium 12V, 65Ah, 580A non EFB, letos od jara řeším nějaké chyby v elektrice, @shr3k vyjádřil podezření na kostřičky, zatím se to nikomu nepodařilo odhalit, ale to je vedlejší. Jeden servisák mi sdělil, že baterie byla skoro vybitá a byla podezřele rychle zase nabitá doplna, takže asi už ztráta kapacity. Vzal jsem tentokrát Exide Start-Stop EFB 60Ah, 12V, EL604 tak uvidíme, zda chyby třeba zázračně neodezní. Na prvotní test jsem udělal asi 30min záznam ve ForScanLite, dobíjení téměř konstatně 14.5V, přiložil bych ale přípona FSL asi není podporována. Tak pro zájemce někam vystavím, je tam BATT_CUR, BATT_TEMP, BATT_V, RPM, VSS, APP, LOAD, ECT, EOT

nakonec jsem to plácnul na WS
 
a safra... jezdím s "novou" baterkou z PEMY a mám nějaký průser v elektrice... chjo... Dík za upozornění
 
Prý ty baterie s vysunutými poly se tak obchodně netočí...Říkali v Pemě.
 
Takže nakonec sehnal Yahasu 65 Ah/580 A, vyměnil,udělal iniciaci,má 12,9V.Oblíbené zůstavají v paměti, po odpojení staré.,je třeba udělat jen okna.Ta původní origo (7 let) ještě fungovala ,ale po týdnu stání měla jen 12,1 V.Nabití pomohlo jen na chvíli.Na tom podtácku bylo asi 1 cm kyseliny,nevím,jak se tam dostala.Při první jízdě(asi 50 km) se napětí drží od 13,5 do 14,5 V.I při plném plynu.
 
Jak vám funguje to inteligentní dobíjení a zmodrani baterky v rámci obrazovky istopu a eloopu? Mám rok od baterku od running bull a je pořád šedá a nezmodrat a nezmodrat. Když jsem jí dobil doplna, tak pořád nebyla modrá. Až po odpojení baterky a znovuzapojeni a počkání do rána zmodrala a batt soc bylo kolem 90%. Ale když jezdím, tak stále istop nepripraven a batt soc kolem 40-50%. Kazdej den najedu cca 60 km. Istop vypnut od shr3ka.
 

Podobná vlákna

Back
Top