• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný CB Auto - České Budějovice

Zkušenost se servisem CB Auto - České Budějovice mám

  • neutrální

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    3
Vrátil jsem se hned zpátky, a ukázal jsem to pánovi ze servisu, od kterého jsem to přebíral, a na můj popud to zapsal do servisního listu, že je to po mytí, a že se mi ozvou, že to stačí přeleštit. Nebylo to v servisu tolik vidět. A nenapadlo by mně, že se to může stát v aut.serisu. Vidět byl zadní sloupek a dveře kufru a nárazník. Až doma na slunci bylo vidět, že je to kolem dokola. Chce se mi zvracet. Četl jsem, že je tento lak slabý a je max. na jedno leštění. Pan Pája
Neuvěřitelný. Nevratně poškozený lak. Trval bych na přelakování. Když se budou cukat, vezmi si právníka. (Zase víme, kam nejezdit...)
 
Díky, ale přelakovat to jako z výroby nikdo neumí. Prostě si myslím že to nejde, rozhodně tam nejezdit
 
Díky, ale přelakovat to jako z výroby nikdo neumí. Prostě si myslím že to nejde, rozhodně tam nejezdit
Poraď se s právníkem. Nový auto chtít asi nemůžeš. Jsou vady odstranitelné a neodstranitelné. Já jsem taky musel nechat přelakovat kus auta, když do mě nacouvala blbka.
 
Jenže tady bych požadoval výměnu auta pač ho znehodnotily. Lestit je nesmysl pač auto přijde o část laku a prelakovani je znehodnocení cizím zavinenim. Tohle je pro ně dost průser pač to nejde odstranit bez nějakého nasledku jenž prokazatelně způsobil servis vlastním zavinenim. A lakovat celé auto znovu? Přeji hodně štěstí. Tady prostě trvale znehodnotily auto..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Jenže tady bych požadoval výměnu auta pač ho znehodnotily. Lestit je nesmysl pač auto přijde o část laku a prelakovani je znehodnocení cizím zavinenim. Tohle je pro ně dost průser pač to nejde odstranit bez nějakého nasledku jenž prokazatelně způsobil servis vlastním zavinenim. A lakovat celé auto znovu? Přeji hodně štěstí. Tady prostě trvale znehodnotily auto..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Přesně, leštěním si myslím že to nepomůže a nový lak nechci. Díky
Prosím dej vědět, jak jsi dopadl. Já to řešil s vedením Mazdího servisu a bylo mi řečeno, že už mě tam všichni znají... Jen kvůli tomu, že jsem si stěžoval na umytí auta přes můj zákaz - jako revanš bylo to "přeleštění" a kvůli reklamaci výměny okna.
 
Jenže tady bych požadoval výměnu auta pač ho znehodnotily. Lestit je nesmysl pač auto přijde o část laku a prelakovani je znehodnocení cizím zavinenim. Tohle je pro ně dost průser pač to nejde odstranit bez nějakého nasledku jenž prokazatelně způsobil servis vlastním zavinenim. A lakovat celé auto znovu? Přeji hodně štěstí. Tady prostě trvale znehodnotily auto..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Souhlasím, že jakmile @PanPája přistoupí na přeleštění, tak z nich už nic nedostane. To ostatní jsou jen emoce. Zdokumentovat a zkusit se dohodnou na novém laku. V opačném případě jen se soudit. Bohužel.
 
No já jsem vyděšený teď. Až bude pořádně slunečno, musím auto ještě obejít znovu... Už mi veškerou radost z auta zkazil servis...
 
Při pozdním slunci je to vidět do nějaké úrovně taky. Profíci :) A to je po přeleštění. Do doby návštěvy bez hologramů.

CF5F4D15-147A-4E83-A098-070813A3B8E5.jpeg 4E616302-A1DC-452F-BC25-B53B1B9F1ECC.jpeg 513677B5-AECB-4717-AF95-688E8FC00B0C.jpeg 624F63C0-A83B-4C45-9B15-C394A9F06979.jpeg EEE2C7F2-61C3-4144-B99F-1B1FBA5FA2C2.jpeg C9C4036D-EC1B-41DE-B939-A2C267A60561.jpeg FD2C0C69-F56C-4A63-974B-857BA7BF142D.jpeg
 
Ono když se to vyfotí telefonem, tak to není tak vidět jako naživo. A je to přesně vidět na slunci pod určitým úhlem. Pojedu tam někdy dopoledne, ale nevím přesně v kolik. Musím ráno do práce a zavolám přímo do Mazdy a jestli tam bude vedoucí servisu.
 
Upřímně... na obou autech je to hodně zřetelné i z těch fotek a nemluvě o tom že ta šedá už prošla lestenim. Ten lak je zničený. Za to bych je zabil. Je to o dost horší než stopy po běžné myčce.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Už léta do myčky nejezdím. Tam se lak zničí za chvíli. Myju to doma ručně. Vzdy několikrát měním vodu při mytí, aby se lak neponičil.
 
to @PanPája . Jsem zvědav jak se vyjádří Mazda ČR, tedy dovozce. Asi dvakrát jsem s nima řešil kvalitu a tloušťku laku a naposled před pár dny jsem se dotazoval, jestli se záruka 12 let na prorezivění vztahuje i na podlahu, prahy atd. Nejprve odpověď neodpověď, taková ta když se něco zeptáte politika a on odpoví na něco jiného, tak jsem podruhé dal možnost ANO-NE a dostalo se mi tedy odpovědi která mně uspokojila. Takže je třeba je bombardovat emaily a telefonáty. Jsou dost skoupí se k něčemu vyjádřit. Tohle by ale už měli řešit když to není první případ. Pokud budou dělat mrtvýho brouka, tak bych neváhal napsat i do Mazda Europe. Když někdo v servisu řekne že bývají poškrábaná i fungl nová auta, tak nechápu proč taková rovnou nenaloží zpět na kamion a nevrátí ho. To je totiž pěkná blbost. Pokud je poškrábané fungl nové auto, a to je můj názor, tak vinou nějakýho aktivního prodejce, který když zrovna nemá co dělat, což je teď asi často, tak vezme hadr a přejede to celý nasucho jak jinak. Když máš papír ze servisu, záznam o poškození kterým se vlastně k té prasárně přiznali, tak bych byl také zdrženlivý k leštění a napřed jak jsem psal tak soudní znalec. Nebo změřit kalibrovaným měřičem tloušťky laku před a po leštění. taky podklad pro soudního znalce. Nenech si od nich nasr..t na hlavu. To auto tě stálo myslím dost peněz a takhle ho zničit ...
 
Akorát jsem tu zjistil, že jsem idiot a nenechal jsem si podepsat papír. Dík :D Achjo. Ikdyž mě bylo napsáno že servisu, že jsem si to vpodstatě udělal sám...
 
Já taky nemám vyhráno, protože to úplně konkrétně nenapsal. Vykrucoval se. Nikdy jsem takovou situaci neřešil, jsem důvěřivej a když něco slovně řeknu tak to platí. A fakt by mě ani ve snu nenapadlo že se něco takového může stát. Přikládám zápis

20210523_193534.jpg
 
Já taky nemám vyhráno, protože to úplně konkrétně nenapsal. Vykrucoval se. Nikdy jsem takovou situaci neřešil, jsem důvěřivej a když něco slovně řeknu tak to platí. A fakt by mě ani ve snu nenapadlo že se něco takového může stát. Přikládám zápis

Zobrazit přílohu 34892
Tak to máš to samé jako já. Papír že jste se dohodli na rozlesteni. Akorát já neměl ten papír. Fakt neuvěřitelné. Pokud bys to řešil nějak víc, rád se přidám.
 
Poslední úprava:
Řešit jako reklamaci.Tento papír je dohoda na rozleštění vlasových škrábanců,ale není uvedeno jak vznikly a kdo je způsobil, tzn. že v servise došlo při mytí vozu k poškození, tudíž přiznání chyby servisu.tohle je velice šikovně napsáno, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. takže zpět do servisu a sepsat papír o reklamaci, s tím už se dáto řešit přes soudního znalce.
 
Back
Top