• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný CB Auto - České Budějovice

Zkušenost se servisem CB Auto - České Budějovice mám

  • neutrální

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    3
Přesně. Musíš trvat na papíře kde bude uvedeno že servis doznava že pozkozeni laku bylo způsobeno u nich neopatrnym zacházením. S takovým papírem můžeš řešit dále. Jinak vám to jen na oko rozlesti a vidět to bude stále. Stejně máš pak možnost buď prelakovani nebo trvat na výměně vozu. Máš na to právo, jelikož lakování je znehodnocení vozu.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Přesně. Musíš trvat na papíře kde bude uvedeno že servis doznava že pozkozeni laku bylo způsobeno u nich neopatrnym zacházením. S takovým papírem můžeš řešit dále. Jinak vám to jen na oko rozlesti a vidět to bude stále. Stejně máš pak možnost buď prelakovani nebo trvat na výměně vozu. Máš na to právo, jelikož lakování je znehodnocení vozu.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Poslední věta je nesmysl, na to žádná protistrana nepřistoupí, nemá to oporu právně ani technicky. To bys po každé bouračce mohl chtít na viníkovi nové auto, dává Ti to smysl? @PanPája napsal, že rozleštění nepomůže a nový lak nechce. Pak ale nevím, jak mu pomoci.
Mimochodem, co si o tom myslí paní Doris?
 
Tak jinak. Kdyby mu na auto nesahli tak by mu ho vrátili tak jak ho měl a má třeba hodnotu 550tisic. Pokud mu ho poskrabali a auto na své náklady prelakuji, tak mu nikdo takovou částku nedá a navíc nikdo mu nebude věřit že auto nezazilo nějakou bouracku a cena bude o 50 tisíc prodejně menší. Takže mě z toho vyplývá prelakovani zadarmo a 50 tisíc odškodné za znehodnocení tržní ceny vozu. Prelakovane auto komplet se bude hůře prodávat a navíc originální lak nikdy nelze trefit. Pro jeho potřeby to nevadí ale pokud sdělí že auto chce prodat tak to roli hraje.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Přelakovat bych jim to nedal. To by byl nekonečný boj reklamací jejich práce... Mají lakovnu mimo servis, která dle zdrojů stojí za prd. Pracují tam lidi, kteří neudržují čistotu a mimo jiné mi tam leštili auto. Dle jejich práce při "oblepení" a nevyleštění bych jim nedal nikdy nic.
 
Ok. A co má tedy požadovat?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tohle je hodně blbá situace pač nové auto vám zaručeně nedají a lakování jen zhorší hodnotu i kvalitu auta. Lak nikdo netrefi jako fabrika. Respektive nikdo nepolozi to zrno stejně jako robot. Taky někteří lakyrnici tvrdí že lakovaný díl už nemá takovou odolnost.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
No když @PanPája ještě neví jak z problému ven, tzn. ani přeleštit ani přelakovat, tak bych kdybych byl v jeho situaci si nechal zaprvé vystavit papír - reklamaci kde tuhla prasárnu potvrdí-přiznají, a potom vzhledem k tomu že tahání po soudech je v ČR únavné zdlouhavé a drahé, tak bych požadoval finanční kompenzaci, stanovenou soudním znalcem a kontaktoval bych místního specialistu Robina-@Naturala a zkusil se s ním domluvit co s tím. Pokud by chtěl provést nějaké rozleštění tak jeho práci si nechat proplatit u daného servisu, jasně že po předchozí domluvě se servisem a písemným souhlasem. Dneska musí mít člověk hold na všecko papír a hlavně nespouštět auto z očí. Já jsem se tak taky spálil a byl důvěřivý v domnění že autorizovaný servis je plný zkušených a školených odborníků, prd je to dost často sám amatér. To se teď nebavím o servise Mazda ale o mém druhém autě - Fiat. No a ještě se vrátím k tomu co bych teda ještě dělal já, tak ještě je tu jedna možnost, a to kompenzace finanční od servisu a prodat auto bez přeleštění. A při prodeji nevystavovat na slunci ;) .Dneska je příhodná doba, že prodejci Mazda určitě rádi přijdou s nějakou zajímavou nabídkou slevy na nový vůz :)
 
nejrychlejší a nejsnadnější řešení - celopolep . Do nějaký fešácký barvy, nebudeš koukat na ten hnus a ještě budeš mít vyřešenou ochranu laku, samozřejmě komplet na náklady servisu. Při jakémkoliv rozlešťování se odebere z už tak slabé vrstvy laku a následné přelakování je loterie. Samozřejmě folie nevyřeší to , co pod ní zůstane
 
Díky za radu, ale takovou barvu přelepovat. Navíc to taky nevydrží. Když mi lepili reklamu na auto ve spec.firmě v Praze, tak se část oloupala za měsíc. A po čtyřech letech jsem to ztrhal jak to bylo strašný.
 
No ten celopolep není špatný nápad. Reklama na autě je určitě z nekvalitní folie a má být jenom na chvilku, takže proto jsi měl tyhle problémy. Když najdeš dobrou firmu a kvlaitní folii což není asi problém tak by to mohlo bez problémů vydržet cca 5 let. Je tady o tom vlákno tak si ho zkus najít.

Ale jak vidím,. seš znechucenej a bezradnej. tak to snad asi teda nechat někde přeleštit a prodat a pořídit druhý. a máš klid a příště už si tyhle problémy ohlídáš.
 
To se nedivím. Ale auto jako celek krom škrábanců zase jinak spokojenost ne ?
 
No jasný, původně jsem měl yarise od Doláka, a chtěl jsem místo toho původně novou Corollu, ale u zákazníka jsem viděl mazdu 3, předchozí model, a po svezení z obouma autama bylo rozhodnuto. MAZDA vyhrála hezčí exteriér,ale hlavně interiér. Už po roce sice drnčelo v palubce okolo head up displeje, ale že se prý musí vyndat celá palubka, tak jsme to nachali na další kontrolu. Teď po dvou letech se ještě trhá gumička u dveří řidiče a to se mělo nyní taky řešit. Jinak vše OK. U Doláka myly auto při každý prohlídce, a bylo to vždy v pohodě.
 
Ještě další možnost je nechat si vyplatit kompenzaci a pravidelně nechat auto voskovat. Zakryje to většinu rýh.
 
V první řadě si nech vystavit normální reklamaci na formuláři který je běžný ve všech servisech, ne nějaký rukou psaný lunt. Ozvi se jestli ti to napsali.

Jak píše @Michall tak voskování pomůže, tzn. nechat u @Natural rozleštit a lepší by možná byla keramika, ta totiž o něco zesílí ochrannou vrstvu, tzn. když to rozleští tak bys nemusel tolik ztratit z tloušťky a navíc bude lak odolnější i proti nějakému mechanickému poškození. Keramika je dražší než vosk, ale pokud to ten servis uhradí tak bych do toho šel, bylo by to rozumné a jednoduché řešení.
 
V první řadě si nech vystavit normální reklamaci na formuláři který je běžný ve všech servisech, ne nějaký rukou psaný lunt. Ozvi se jestli ti to napsali.
Hlavně bych chtěl kopii výpovědi toho "pracovníka" / lempla. :) A nejlépe i jeho adresu :D :D
 
Ona ta keramická vrstva by mohla teoreticky vrátit zpět původní tloušťku laku na původní hodnotu, takže bys nic neztratil a navíc bys měl líp chráněný lak.

A ta keramika navíc by měla snad ochránit auto i před odborníky se suchou hadrou :D
 
Back
Top