• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Celoroční pneumatiky

své drahé polovičce jsem dal na hondu civic celeroční pneu Nexen N'blue 4 Season už před cca >5 roky a naprosto v pohodě. pochopitelně nejezdí žádnou pilu, ale pomalu rozhodně taky ne. dojíždíme ze satelitu u Prahy do centra za prací a v pohodě, jak město tak obce. i v zimě, kdy byla souvislá vrstva sněhu nebyla žádná krizovka, smyk nebo něco podobného. najezdí ročně cca 12tkm. vůbec bych se těch celoroček nebál...
 
Není USA 91okt = 95 EU?
 
Ja myslím, že s celoročnými pneumatikami je to ako s topánkami. Predminulá zima bola tak mierna, že som ju celú prechodil v teniskách. Keby bol niekde ľad, skončím na zadku, ale to možno v zimných topánkach tiež. Ak by bola zima poriadna, asi by som zvolil inú obuv. Minulú zimu som bol 2x na zasneženom kopci, myslím, že na letných by som to nevyšiel, ale zas som celkovo za tú zimu na zimných najazdil len asi 2500km.

Mám ich viacmenej kvôli pocitu, že som urobil maximum pre to, aby som neskončil niekde v strome.
 
Co se dívám tak sada vychází na 15-16 tis Kč ve 215/50/17. V jinych rozměrech bývá cena vyšší cca o 1000Kč oproti GY Vector 4 Seasons Gen-3 ... Podle mě je to furt síla pokud by je chtěl člověk použít jen na zimu do nižších poloh a města jako já.... Na celoroční použití místo 2 sad by ta cena už trochu smysl dávala ale furt je to dost :D

Na Almeru by sada ve 14" od GY vyšla lehce přes 6... To už je jiná píseň :D
Jako joo, jsou zase nejdrazsi. Ale uz ne o tolik jako CC a CC+ :joy: Tam to prepalili uplne nesmyslne. Navic staly porad hodne, i kdyz uz je konkurence predbehla. Ja koukal jen na 205/55/16. Uvidime co testy, jestli budou o tolik lepsi a vyplati se priplatit.

Na problematiku pneu se dívám jinak po loňském ročním studijním pobytu v USA (Virginie). Používal jsem tam na Suzuki Kizashi (2.4 benzín) celoroční (stejně jako všichni okolo) pneu GY a při normálním způsobu provozu jsem nezaznamenal problém. Stejně tak jako s používáním 91 oktanového benzínu. Auto jsem při odjezdu prodával s nájezdem 230 000 km po najetí 40 000 km bez závady.
A jake jsi tam mel celorocni. US all season jsou obecne jine nez EURO all season. EURO je vice delana i do snehu. US je delana, aby sem tam nejaky ten snih zvladla a bylo to lepsi nez letni. EURO all season je neco jako US all weather. Jinak Kizashi asi super co? To jsem take chtel, ale bylo to uz mimo budget. Obcas na neho koukam a porad jsou drahe u nas. Strasne si drzi cenu.
 
@MartinJ to je UHP guma tj delana hlavne na suchej grip za plusovych teplot
 
Good Year Eagle Sport
Tu v Cesku asi nesezenes. Mozna v UK. Tam je problem do budoucna v CZ (v zahranici uz ted), ze je jen M+S a ne 3PSF. Podobne orientovane, ale vice drazkovane celorocni dela Vredestein Quatrac 3, 5, Pro, Lite a ted nove Dunlop Sport All Season.
 
Myslím, že nejsem pomalej řidič ani v MX-5 (tam mám odježděno od Toyo R1R, Dunlop Direzza 03G až po slicky), nebyl v jsem v GY ani GH. Tu mám na svých 120km denně a loni jsem se rozhodl, že mě na daily nebaví pořád přezouvat, tak jsem na obě (Renault Espace a GH) koupil Nokian weatherproof. V Espace 16" a u GH 18". Obě sady jsou naprosto boží! mám odzkoušeno jak na mokru, na lehkým sněhu (na hory jezdím málo), tak na břečko sněhu na dálnici a nemůžu si je vynachválit. Nájezdy na dálnici v GH dávám rozdílem třídy oproti jiným závodníkům :D Doporučil bych je komukoliv :) Sleduju (měřím) jak ubývají, budu určitě reportovat - to je to čeho se bojím :)
 
CC2 prvne v testu. Cekal jsem, ze budou o parnik lepsi. Vredestein super, ale nepresvedcily na snehu. Takze pro me jako vyhlednuta budouci nahrada/alternativa za Hankook 4s² pada. Ale Hankook pripravuje novy model.
 
Back
Top