- 161
Tyhle fotky uz mam delsi dobu, ale az ted me napadlo se podelit. Urcite nemusim nikomu predstavovat motor HTP ... a jak asi vetsina vi, trpi na preskoceni rozvodoveho retezu. Duvod proc tomu tak je je nasledujici:
Na fotkach je videt svojite retezove kole ze skody 120. Vsimete si tvaru zubu a ostre hrany nahore na zubu ta je dana tim, ze kolo je frezovane. Vedle je kolo vystrizene z plechu, coz je metoda levnejsi. Kvuli metode vyroby je misto hrany na hlave zubu zaobleni. Coz logicky ma za nasledek to, ze jak se remen trochu uvolni, preskoci. Dalsi zajimovest je, ze kvuli teto metode vyroby je potreba aby z vystrihaciho stroje retezove kolo vypadlo. Takze je vystrihovano pod nepatrnym uhlem. A jak vydite na poslednim obrazku retez na kole po cca 60ti tis. dosedal pouze na pulku zubu (ta cast co je obehana do stribrna). Ze zacatku prirozene behal jen po kraji. To ma za nasledek to, ze retez se opotrebovava na jedne srane vic a k tomu ze zde vznika axialni sila, ktera rozhodne nicemu neprospiva. Jak jste asi pochopili, kdyz jsou schopni ve skode auto setrit a delat takovehle ustupky na rozvodech, coz je jedna z nejdulezitejsich casti motoru, nejak ani nechci vedet jak odrbaji ty nepotrebne casti. Za me nikdy nekoupit.
Na fotkach je videt svojite retezove kole ze skody 120. Vsimete si tvaru zubu a ostre hrany nahore na zubu ta je dana tim, ze kolo je frezovane. Vedle je kolo vystrizene z plechu, coz je metoda levnejsi. Kvuli metode vyroby je misto hrany na hlave zubu zaobleni. Coz logicky ma za nasledek to, ze jak se remen trochu uvolni, preskoci. Dalsi zajimovest je, ze kvuli teto metode vyroby je potreba aby z vystrihaciho stroje retezove kolo vypadlo. Takze je vystrihovano pod nepatrnym uhlem. A jak vydite na poslednim obrazku retez na kole po cca 60ti tis. dosedal pouze na pulku zubu (ta cast co je obehana do stribrna). Ze zacatku prirozene behal jen po kraji. To ma za nasledek to, ze retez se opotrebovava na jedne srane vic a k tomu ze zde vznika axialni sila, ktera rozhodne nicemu neprospiva. Jak jste asi pochopili, kdyz jsou schopni ve skode auto setrit a delat takovehle ustupky na rozvodech, coz je jedna z nejdulezitejsich casti motoru, nejak ani nechci vedet jak odrbaji ty nepotrebne casti. Za me nikdy nekoupit.