- 3 466
Já řeknu naší zkušenost s tím čínským zázrakem od SAIC, konkrétně MG HS 1.5 turbo koupený nový v Algonu v Plzni v říjnu 2023 (poslední facelift, takže by mělo být "vychytaný")
1) Po 10 metrech (vyjeli jsme ze showroomu) shořelo zadní vnitřní LED světlo s blinkrem. Tak jsme zacouvali a čekali na opravu (nový světlo) skoro dva týdny.
2) Když jsme si auto po opravě vyzvedli, tak cestou do Příbrami nám od auta v protisměru na dálnici rozmrdnul šutr čelní okno. Naštěstí už jsme se nevraceli a jen čekali (týden) než přijde nový, který do druhýho dne vyměnili.
3) Od cca 5000km začali blbnout přední parkovací čidla. Jedná se zřejmě o software problém, protože každý den blbne jiný čidlo a to předchozí se samo spraví. V servisu si neví rady = nemají aktualizaci. Plus jsem zjistil že rámeček na EU SPZ je moc velkej/vystouplej a ovlivňuje přední prostředí čidla.
4) Od cca 6500km začalo něco drncat u PP kola. Jako tepelnej štít výfuku, ale ten tam samozřejmě není. To si vyřeším sám, až budu mít čas.
5) Poslední měsíc se občas zaseknou plně digitální budíky - prostě třeba na 2,3 vteřiny zamrznou. To už počká na autorizák.
6) O infotainmentu snad ani psát nebudu. To je hnůj hnojů a jediný co mi tahle věc dala je že už vím, že si v životě nekoupím auto, kde se všechno řeší přes infotainment, který takřka nemá fyzický tlačítka. Nastavit klimatizaci za jízdy = veliká pravděpodobnost skončit v nějakým stromě nebo způsobit těžkou nehodu. Plus takový ty záseky, pády,... prostě software šajze (prej už je připravená aktualizace v autorizáku)
Jako co musím uznat je, že když do toho vlezete, tak jako interiér supr. Za 600k Kč nebo co to stálo, tak to čumím. Ale to je tak všechno. Stačí kouknout zespoda a porovnat to s nějakým "normálním" výrobcem a hned je vám jasný proč to může být takhle levný. Zavěšení jak u kočárku pro panenky (co to vydrží?). Ochrana proti oštěrkování = 0.
Bohužel mohl jsem říkat co jsem chtěl, ale auto se koupilo, tak ať teď trpí.
Ale bohužel lidí dnes koukají jestli to má digitální tohle a tamto a úplně zapomínají že o tom auto není. Taky těhle čínskejch šuntů jezdí jen u nás v Příbrami tři prdele.
1) Po 10 metrech (vyjeli jsme ze showroomu) shořelo zadní vnitřní LED světlo s blinkrem. Tak jsme zacouvali a čekali na opravu (nový světlo) skoro dva týdny.
2) Když jsme si auto po opravě vyzvedli, tak cestou do Příbrami nám od auta v protisměru na dálnici rozmrdnul šutr čelní okno. Naštěstí už jsme se nevraceli a jen čekali (týden) než přijde nový, který do druhýho dne vyměnili.
3) Od cca 5000km začali blbnout přední parkovací čidla. Jedná se zřejmě o software problém, protože každý den blbne jiný čidlo a to předchozí se samo spraví. V servisu si neví rady = nemají aktualizaci. Plus jsem zjistil že rámeček na EU SPZ je moc velkej/vystouplej a ovlivňuje přední prostředí čidla.
4) Od cca 6500km začalo něco drncat u PP kola. Jako tepelnej štít výfuku, ale ten tam samozřejmě není. To si vyřeším sám, až budu mít čas.
5) Poslední měsíc se občas zaseknou plně digitální budíky - prostě třeba na 2,3 vteřiny zamrznou. To už počká na autorizák.
6) O infotainmentu snad ani psát nebudu. To je hnůj hnojů a jediný co mi tahle věc dala je že už vím, že si v životě nekoupím auto, kde se všechno řeší přes infotainment, který takřka nemá fyzický tlačítka. Nastavit klimatizaci za jízdy = veliká pravděpodobnost skončit v nějakým stromě nebo způsobit těžkou nehodu. Plus takový ty záseky, pády,... prostě software šajze (prej už je připravená aktualizace v autorizáku)
Jako co musím uznat je, že když do toho vlezete, tak jako interiér supr. Za 600k Kč nebo co to stálo, tak to čumím. Ale to je tak všechno. Stačí kouknout zespoda a porovnat to s nějakým "normálním" výrobcem a hned je vám jasný proč to může být takhle levný. Zavěšení jak u kočárku pro panenky (co to vydrží?). Ochrana proti oštěrkování = 0.
Bohužel mohl jsem říkat co jsem chtěl, ale auto se koupilo, tak ať teď trpí.
Ale bohužel lidí dnes koukají jestli to má digitální tohle a tamto a úplně zapomínají že o tom auto není. Taky těhle čínskejch šuntů jezdí jen u nás v Příbrami tři prdele.
Poslední úprava: