Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ze jde o auto do mesta jsem prehledl, pak asi muze elektro davat vetsi smysl. Nebo pokud clovek uz ma FVE a dobiji "zdarma".Pořád si tu klepema na ramena jak jsme se shodli jako správní motoristi, že naftu do města si koupí jen "né moc rozumný člověk". Myscho tu píše, že by to elektro využil na cesty po městě a takový ty couračky. Prostě na to na co je elektro opravdu vhodný. A už tu čtu příspěvky: "Pořiď si třílitr naftu."
Je vám jasný, že pokud se nafta nestihne ohřát tak všechny ty emisní systémy co má (respektive celý motor) dostávají naprdel neuvěřitelnym způsobem. Pak stačí jediná oprava a slova jako amortizace, úspora paliva, ušetřený peníze.... můžete hodit do kanálu.
MG stretávam pravidelne, je to také auto pre dôchodcov. Ako benzínové je lacné a je to SUV, tak sa do toho lepšie nastupuje ako do Fabie. Dá sa spoznať podľa výrazných farieb karosérie.MG je obcas na ceste vidiet, mozno to spopularizovalo to Vaculikove video, kde tvrdil, ze je to auto poskladane z okopirovanych casti aj europskych aut. Ssang Yong je uz dlhodobo v europe, mna dnes ale zabil showroom znacky Dongfeng na vyjazde z trnavy na R1, to som v zivote nevidel.
Tak důvod je asi ten, že v Mazdě nevidím teď žádný model, který by mi vyhovoval. Moc jsem se těšil na CX60/80, ale když si pročtu 60tkové vlákno, tak nejsem sebevrah a dobrovolný tester. Takže musím logicky koukat jinam, koncern už jsem si vyzkoušel v mnoha variantách a tam se už tak nějak vracet nechci - ne kvůli kvalitě, ale prostě už nechci a utrácet raketu za BMW/MB/Jaguar/Lexus...mi fakt přijde zbytečné, primárně mám auto kvůli přesunu z bodu A do bodu B a tím to tak nějak končí. Možná to dopadne tak, že si nakonec Mazdu nechám ještě dlouho a nic řešit nebudu (ona mi v podstatě vyhovuje) nevím, zatím o tom jen přemýšlím a ten Rexton konkrétně mi vychází jako rozumová varianta, ale jak jsem psal - ještě jsem v tom ani neseděl a ani nemluvil s nikým, kdo to má.Aniz bych o tom neco vedel, nebo to nejak hanil, tak me prekvapuje, ze nekdo, kdo jezdi Mazdou, kouka na Ssang Yong.
Mazda byvala velmi levna vzhledem k vybave. Pro me to byl urcite velky faktor, ne kazdy si ji kupoval kvuli designu nebo jizdnim vlastnostem (ktery, popravde, zas tak zazracny v poslednich letech nebyly). Proto ja "klidne" (haha, nervozne) presel k Francouzum, kteri dokazali nabidnout vetsi auto se skvelou vybavou za ceny, za jake byvaly Mazdy. Se subjektivne velmi slusne udelanym interierem a konzervativni konstrukci a vyzkousenymi motory. A po Ssangyongu jsem taky koukal, bohuzel Rexton ma pomerne uzkou druhou radu, tri detske sedacky bez sance. Ale vsem, kteri by to chteli extra kritizovat, doporucuju se nejdriv svezt. Ze samotneho interieru, sedacek, a odhlucneni, jsem mel skoro pocit, ze sedim v Mercedesu (ostatne kdysi mezi automobilkama byvala spoluprace); jizda byla uz tvrdsi a ne tak skvela, kvuli ramovemu podvozku, ale motor tahl solidne, a je prijemny, ze je to primarne zadokolka. Reference na spolehlivost jsou velmi solidni, v podstate nic neodchazi, ale nejstarsim autum na tyhle posledni platforme a s tim turbodieselem je teprv kolem peti let, takze mozna tam jeste neco ciha.. ale pro me by jako pro kupce noveho nemelo ani smysl koukat za horizont peti let a zaruky, takze dobry.Aniz bych o tom neco vedel, nebo to nejak hanil, tak me prekvapuje, ze nekdo, kdo jezdi Mazdou, kouka na Ssang Yong.
Ty jo, já to mám úplně stejný. Nejdřív jsem si myslel že AA šíleně potřebuju, anžto jsem tak trochu geek, ale pak mi došlo, že mám stejně asi raději dobrej držák a dva nezávislý displeje a systémy, který jsou jen provázaný v tom potřebným. A navigaci mám raději v telefonu, než na displeji auta, nevím proč... To, že mi holt neukazuje navigace šipečky na HUDu jsem oželel (ani to moc nebolí).@Ondrej K třeba já používam raději origo infotainment než Android Auto, potom moji rodiče (u CX5KF a C-HR 2024), moje sestra (u toho deb... MG HS), moje neteř (když si půjčí nějaký auto).
Mým rodičům (adnroid) bohatě stačí DAB/FM a s origo navigací jsou spokojení.
Sestra (iPhone) nepotřebuje infotainment vůbec, protože v MG je člověk rád když tu tabletovou hrůzu nemusí aspoň chvíli ovládat (ovládá se přes ní vše).
Neteř (iPhone) tomu prý nepřišla na chuť a jediný co jí zajímá je handsfree a jak vypnout všechny asistenty.
Já si vystačím s originálním systémem i u mýho 13 let starýho auta, kde byla vydána poslední aktualizace map v roce 2020 a byť jde android auto/car play dodělat dejme tomu jako u Mazdy, tak nemám potřebu. 99% mám na infotainmentu zobrazeno rozvržení použité energine benzín/elektro a Spotify mi dokáže přehrát i origo infotainment. Ještě před 5 lety jsem jezdil v M6MPS, kde byl vrchol infotainmentu papírovej autoatlas, když jsem měl BM, tak ani tam jsem nepociťoval nutkání AA/CP dodělat a byl jsem spokojen s origo infotainmentem/navigací a jelikož jsem přežil fungování s TomTomáckou NB1 v GJ, tak už zřejmě dokážu žít s jakýmkoliv infotainmentem na planetě mimo toho v MG.
Vyzkoušel jsem to, neodsuzuju to, ale nepotřebuju to ani při cestách po evropě.
Kolega má už skoro 2 roky SsangYong Korando v automatu, a spokojenej, nenadává na nic, všecko funguje,nic nevrže, byl sem to ,když to koupil prolízt, a myslím že je to hodně dobrý auto, kvalitně zpracovaný interiér, a možná, kdybych se třeba rozhodoval mezi CX-5 a tímhle, tak bych možná šel do korejce, hodně na sobě zapracovali, nic se mi nezdálo odfláknutý, je vidět, že se chtějí vrátit co nejvýše co do prodejů, a to se jim taky víc než daří. Kdyby to byl nějakej šunt, tak by to lidi tak docela dost nekupovali. Ano, servisní síť je trochu slabá, ale jezdím do servisu Mazda ,který je ve stejném městě jak korejec.Pokud bys do něj šel, tak si myslím, že to není vůbec špatná volba.Jízdní vlastnosti neznám, bohužel jsme to nestihli projet.Já si asi do toho Ssang Yongu zajedu a zkusím se tím projet, ať vím, jestli je to vůbec varianta, nebo kravina, ale zatracovat to jen kvůli tomu, že je to "nějaká Korea" nebudu díky všem za názory.
@Ondrej K to, že je to tvrdší, s tím počítám vzhledem ke konstrukci, snad to není ale tak moc, ohledně nějakých případných možných závad po 5+ letech, tak to pro mě taky není téma