Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mám podobný nájezd s podobným rozložením, jen okresky a město opačně. Za sebe můžu říci, že 12k ročně není nijak moc aby člověku vadil rozdíl hluku mezi "luxusní" M6 a "superluxusním" Arteonem. Stejně tak opačně s měkčenými opěrnými body. Tyto detaily bych chápal jako rozhodující když člověk najede 25k a více ročně....s předpokládaným nájezdem 12k ročně. 70% jízda po dálnici, 20% město, okrsky jen mezi dálnicí a cílem cesty.
Takže opět si tu odpovídám.
Co mě drží při Mazdě je taky měkkost opěrných bodů, měkká loketní opěrka ve dveřích ve správné výšce, měkký kůží potažený středový tunel, kde opírám nohu. Naproti tomu arteon má tohle pouze z měkčeného plastu, čili ne moc pohodlné. Mazda má prostě takové drobné věci, které jsou hodně super a dělají dojem...
Myslím, že více může vadit ta praktičnost. Pokud vás většinou jezdí víc, tak průměrný dospělák, nebo třeba dětská sedačka může být u Mazdy vzadu za tak vysokým člověkem problém, pokud je to výjimečné, tak opět tolik neřešit, občasně se to dá přežít.Taky bych chtěl dodat, že mám 196cm
Aj by som povedal, že Opel Insignia GSI combi, ale nový už asi nie je. Podľa mňa na rodinný kombík to bola skvelá kombinácia komfortu, jazdných vlastností, priestoru a výkonu. Mazda má viac charakteru, Arteon možno ešte viac komfortu. Ale to by bolo niekde medzi. Bol to horúci kandidát na ďalšie auto po mojej 6ke, kým som nezistil, že čakáme 3tí prírastokBudu kupovat nové auto, s potenciálem rodinného vozu, a rád bych využil vašich zkušeností a poznatků. Mám před sebou možnosti M6 Homura 23 případně Anniversary něco přes 1M a nový Arteon Shooting Brake 147kW Benzín v konfiguraci za 1,65M po slevě za 1,22M.
Mazdu jsem měl půjčenou 2x na testovačku, vždy jsem jel sám a vždy jsem měl neskutečně dobrý pocit z řízení a interiéru. Horší to bylo na dálnici, kde byl slyšet vítr víc, než bych čekal.
Arteon jsem si půjčil na celý den, auto jelo dobře, klid v kabině, nicméně jzda byla oproti mazdě sterilní, řízení hodně přeposilované a interiér spíš přehlídka plastů, než místo, kde se člověk cítí dobře, jako je tomu u mazdy. Samozřejmě zevnějšek se povedl a auto je dost koukatelné až na ty ošklivé fake koncovky výfuků.
Z pohledu emocí je mazda jasná volba, nicméně ve prospěch Arteonu hraje vyší míra komfortu na dálnici, mnohem mnohem více prostoru na zadních sedačkách, tunel na lyže, el. kufr (prostě praktické věci).
Taky bych chtěl dodat, že mám 196cm a místa nad hlavou v mazdě se střešním oknem není mnoho a cestující za mnou budou utiskováni jako klauni v cirkusovém autě.
Mazda je rozhodně má emocionální volba a Arteon spíše racionální. Zajímají mě vaše názory, srovnání těchto 2 aut se moc nevidí, vzhledem k tomu, že Arteon je cenou mimo, nicméně já jsem v situaci, kdy ten rozdíl už není takový a většina mého okolí vnímá Arteon jako samozřejmou volbu zatímco já ne.
Tohle je můj pocit, proto mám Mazdu pořád jako favorita i přesto, že Arteon je v praktičnosti jasný vítěz.Ja by som povedal že dnes už nie sú zlé autá na trhu, sú dobré a ešte lepšie a to lepšie je MAZDA
Myslim ze ve Wagonu a se spolujezdcem 170cm je to prakticky bez sance. V Sedanu, ktery je uvnitr o 8cm delsi, je to tak hranicni - tim myslim, ze uz mi neni prijemna blizkost palubky a nutnost si zvednout sedacku, abych se vesel nohama - kdyz sedim u spolujezdce ja (173) a ridi manzelka. Ale mam spis delsi nohy, nez torzo. Za manzelku 167 ok. A to mame dve ruzne protismerne (Concord, Maxi Cosi).. rozdil mezi nimi je minimalni, dva tri cm odhadem.Tohle je můj pocit, proto mám Mazdu pořád jako favorita i přesto, že Arteon je v praktičnosti jasný vítěz.
Sepsal jsem si spoustu pro a proti, u Arteonu je ten seznam praktických věcí až moc dlouhý. U Mazdy je to o spoustě kompromisů, odměnou je prostě dobrý pocit, když do toho člověk sedne. Samozřejmě mít rozměry běžného smrtelníka, s těmi kompromisy by to nebylo tak náročné.
Pročetl jsem fórum křížem krážem, až jsem se dostal na téma dětských sedaček.
Máte zkušenosti s protisměrnými sedačkami pro mimina v M6 Wagon? Jak na tom může být s pohodlím vpředu spolujezdec s výškou 170cm, pokud je za ním sedačka? Aktuálně mám i30 hatch, s místem vzadu je to snad na chlup stejné, a vzhledem k tomu, že auto upgraduju hlavně kvůli rodině, tak se nechci chytit do pasti
Předpokládám, že v případě druhého přírustku bude větší dítko sedět za mnou v posměrné sedačce, což by snad mělo být ok.
Pekné,.. Máš na to aj nejaké praktické využitie (hlavne na tú korbu), alebo chceš len nenápadne splynúť s ostatnými okolo?
pekny.. skoda ale, ze sirka neni na nase silnice.Sice jsem si poridil zase (umyslne) cervene auto, ale opet je to nevera japoncum. Za zivot moje uz seste auto a porad se nestalo, ze bych mel nejakou znacku vicekrat. Takze muj novy prirustek je tento ... drobecek .
Zobrazit přílohu 51220
Ja som zvedavy dokedy ta bude bavit s tym jazdit. Ja som zil 10rokov v kanade a provincne parky ani nemaju kopu krat take campsites na to aby si to tam rozlozil.Tak takhle nejak vypada to moje prakticke vyuziti .
Zobrazit přílohu 52012Zobrazit přílohu 52013Zobrazit přílohu 52014Zobrazit přílohu 52015
A samozrejme nesmi chybet Spritmonitor profil .
Gasoline consumption: 21,13 l/100km - GMC, Sierra, Sierra 3500HD AT4 2024, Crew Cab, Standard Bed
GMC, Sierra, Sierra 3500HD AT4 2024, Crew Cab, Standard Bedwww.spritmonitor.de
Nejak v tvojom prípade nemôžem uveriť tomu, že nemáš karavan rovnakej farby ako auto.. pamätám časy, kedy si si nechával prelakovať aj strešný boxTak takhle nejak vypada to moje prakticke vyuziti .
Zobrazit přílohu 52012Zobrazit přílohu 52013Zobrazit přílohu 52014Zobrazit přílohu 52015
A samozrejme nesmi chybet Spritmonitor profil .
Gasoline consumption: 21,13 l/100km - GMC, Sierra, Sierra 3500HD AT4 2024, Crew Cab, Standard Bed
GMC, Sierra, Sierra 3500HD AT4 2024, Crew Cab, Standard Bedwww.spritmonitor.de
Jen napiš, už se těším.Ja mam problem se tu vejit s Miatou... 1.84m
Az se nejak vzpamatuju, taky bych mel sepsat pribeh o tom, jak nas pred mesicem nas dvoulety Citroen nechal v Italii na holickach, domu jsme leteli letadlem, a ted uz mesic a tyden ceka na volny termin v servisu. A proto jsme si koupili dalsi francouzsky auto, dokonce ze stejny vyrobni linky, Peugeot 5008. Tak nejaky zazitky, srovnani, a tak. Ale furt se k tomu ne a ne dostat.
To je te teprve zacatek. Az se tam vic projevi jizdy s karavanem, bude to rust . Jizdy s karavanem jsou kolem 30 .21.67...
Uvidime, do mensiho se moc nevejdeme . Vim, ze do provincnich parku to bude problem. Doporucovali nam tak zustat s delkou tak do 25-30 stop max. My mame 34' 6". Tak uvidime, jak to pujde. Ja stejne chci priste nejaky poradny fifth wheel .Ja som zvedavy dokedy ta bude bavit s tym jazdit. Ja som zil 10rokov v kanade a provincne parky ani nemaju kopu krat take campsites na to aby si to tam rozlozil.
Noo, premyslel jsem o tom ... ale tentokrat uz by to bylo daleko komplikovanejsi. Tak zustavam u originalni barvy ... zatim .Nejak v tvojom prípade nemôžem uveriť tomu, že nemáš karavan rovnakej farby ako auto.. pamätám časy, kedy si si nechával prelakovať aj strešný box
To číst nějaký tédéíčkář, tak se zabije.21.67...