- 1 806
Ja mel CX-5 v dobe a ve vybave, kdy tam byly 17", myslim az do nejakeho tretiho vybavoveho stupne. Na 19" to ani neni tak pohodlne, jak bych si od velkeho SUV predstavoval, coz usuzuji na zaklade toho, ze jsem pred koupi CX-5 mel pujceny Revolution Top, coz byvala nejvyssi vybava. Navic maji ty 19" nizkou bocnici, coz je nevhodne do mesta nebo do terenu (a tim myslim i jen polni cestu, kde ten disk daleko snaz muze sedrit nejaky kamen). Tak urcite by se nechaly nechat 17" zapsat do TP na zaklade typoveho listu k dodatecne zakoupenym 17" diskum — velikost brzd a brzdicu mensi kola urcite umoznuje.
Na ten 17" rozmer byly nejake rozumne pneu (ne uplna premie, ale ani zadna Cina... znacky jako Uniroyal, Hankook, Kleber...) kolem 2500 Kc/ks, coz mi nejak zvlast moc drahe neprislo. Ale u 19" nevim, a taky asi pneu za poslendi roky zdrazily...
Dival jsem se do konfiguratoru, a na 17" se da se slusnou vybavou postavit Center-Line s paketem "Konektivita a pohodli", ktery doplni to, co by jinak proti Center-Line mel vyssi stupen "Advantage", ktery je ale svazany s 19" (prijde mi divny, ze parkovaci senzory jsou napriklad az od tohoto stupne). Ja osobne bych u CX-5 do tech 19" nesel, zvlast ne se slabsima motorama, protoze jsou ty disky tezky (i u Mazdy 6) a ty dvoulitry pak maji s autem jeste vetsi praci.
Ale teda ta vysledna cena 880 tis Kc je nehezka, pekne to za ty roky stoupnulo, v 2019, kdy jsme kupovali CX-5 my, by neco podobneho stalo tak o 200 mene... I kdyz si samozrejme umim predstavit, ze dneska je na trhu draha vsechna konkurence (nam se prave ted vyrabi vybehovy Peugeot 5008, asi jako jedine sedmimistne SUV v maximalni vybave a pritom do 1 mil Kc).
Jeste koukam na ceske srovnavace cen, a rozumne polo-premiove (Hankook, Kleber) pneu stale stoji kolem 2500 Kc nebo 100 eur/ks.
Na ten 17" rozmer byly nejake rozumne pneu (ne uplna premie, ale ani zadna Cina... znacky jako Uniroyal, Hankook, Kleber...) kolem 2500 Kc/ks, coz mi nejak zvlast moc drahe neprislo. Ale u 19" nevim, a taky asi pneu za poslendi roky zdrazily...
Dival jsem se do konfiguratoru, a na 17" se da se slusnou vybavou postavit Center-Line s paketem "Konektivita a pohodli", ktery doplni to, co by jinak proti Center-Line mel vyssi stupen "Advantage", ktery je ale svazany s 19" (prijde mi divny, ze parkovaci senzory jsou napriklad az od tohoto stupne). Ja osobne bych u CX-5 do tech 19" nesel, zvlast ne se slabsima motorama, protoze jsou ty disky tezky (i u Mazdy 6) a ty dvoulitry pak maji s autem jeste vetsi praci.
Ale teda ta vysledna cena 880 tis Kc je nehezka, pekne to za ty roky stoupnulo, v 2019, kdy jsme kupovali CX-5 my, by neco podobneho stalo tak o 200 mene... I kdyz si samozrejme umim predstavit, ze dneska je na trhu draha vsechna konkurence (nam se prave ted vyrabi vybehovy Peugeot 5008, asi jako jedine sedmimistne SUV v maximalni vybave a pritom do 1 mil Kc).
Jeste koukam na ceske srovnavace cen, a rozumne polo-premiove (Hankook, Kleber) pneu stale stoji kolem 2500 Kc nebo 100 eur/ks.