• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Lehce jsem zacal posilhavat po Civicu TypeR (FK8, od 2017). Mate nekdo osobni zkusenost?

Zobrazit přílohu 50816
Hmm. Nedávno jsi psal že do kol na M3 nepujdes a raději za to koupíš dlažbu k baráku a teď rovnou myšlenka o TypeR? Tady někdo vyhrál v loterii?

Taky se mi honí v myšlenkách Lexus LC500..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tak drahé to EVO zase není. Cca bazar tak 700tisic. Ale je jich prabídně málo v nabídkách a ta údržba taky nebude za kačku jako u té M3. Navíc jako daily fakt ne.

Samsung S22 256GB Tapatalk
No, záleží jaká generace, a v jakém stavu.
Největší problémy jsou s náhradními díly, vesměs se nedají sehnat.
A na daily to fakt není, spíš to jen 1-2x za týden vytáhnout na zablbnutí, a zpátky do garáže..
 
Hmm. Nedávno jsi psal že do kol na M3 nepujdes a raději za to koupíš dlažbu k baráku a teď rovnou myšlenka o TypeR? Tady někdo vyhrál v loterii?

Taky se mi honí v myšlenkách Lexus LC500..

Samsung S22 256GB Tapatalk
Taky se mi honí hlavou myšlenka na BMW M1 pomalovanou Andy Warholem 😂 hned jak se ze mě stane dolarový miliardář.
 
Hmm. Nedávno jsi psal že do kol na M3 nepujdes a raději za to koupíš dlažbu k baráku a teď rovnou myšlenka o TypeR? Tady někdo vyhrál v loterii?

Taky se mi honí v myšlenkách Lexus LC500..

Samsung S22 256GB Tapatalk
Kolik mi na to chces prispet, ze te tak trapi, co si poridim, nebo neporidim? :kissing:
 
Mě se líbí tvé myšlenkové pochody Ale výběr máš dobrý

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Nevysirej :cool:

Psal jsem, ze zacinam posilhavat. To neznamena, ze to jdu zitra koupit. Tento proces muze klidne trvat rok. Nyni je faze ziskavani informaci, zkusenosti. Ale ty pravdepodobne kupujes auta jako Kozub, tak to neznas.

Myslel, ze vrazim penize do stavby a pak budu do konce zivota zrat pucalku?
 
Já kupuji auta přes Allegro Ježíš tohle mě baví Ale dobrý.. Vidím že jsi zase ve vrtuli. Člověk to nemyslel hned zle.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Co na tohle napsat. Normalne a slusne jsem se zeptal na jedno auto, ty jsi z toho obratem udelal nehoraznou sracku a jeste to budes obracet proti me? Jsi fakt pacient. Jak uz jsem psal drive, nebudu na tebe reagovat a ty, prosim, udelej to stejne.
 
Taky se mi honí hlavou myšlenka na BMW M1 pomalovanou Andy Warholem 😂 hned jak se ze mě stane dolarový miliardář.
To spíš Ježíš Kristus ne? Protože jednodušší, než si to pomoučený auto koupit od BMW asi bude oživit Warhola a nechat ho počmárat nějaký další :D
 
Fór je v tom ze to by pak nemělo takovou investiční hodnotu. Koukal jsem loni odhadovali hodnotu na cca 1,5 miliardy.
 
Hmm. Nedávno jsi psal že do kol na M3 nepujdes a raději za to koupíš dlažbu k baráku a teď rovnou myšlenka o TypeR? Tady někdo vyhrál v loterii?

Taky se mi honí v myšlenkách Lexus LC500..

Samsung S22 256GB Tapatalk
Jo, ten Lexus LC 500 nám stojí před barákem, v tom zajímavém zeleném laku a hnědém interiéru. Tak vypadá to fajn, o tom žádná :)
 
Leasing splacen, auto stále v super kondici a hlavně stále ještě v záruce, určitě udělá spousty radosti i někomu dalšímu: https://mazda-cx-5-2-5l-143kw-at-awd-revolution-top5.webnode.cz/

Je zkrátka na čase poohlédnout se někde jinde, po něčem dalším... :p No a když už jsme tady v tomhle vlákně o nevěře, tak co třeba odejít od Japonky k Němce, nebo lépe řečeno k Němcovi? Bože, to zní hrozně... 😀😀😀
 
Leasing splacen, auto stále v super kondici a hlavně stále ještě v záruce, určitě udělá spousty radosti i někomu dalšímu: https://mazda-cx-5-2-5l-143kw-at-awd-revolution-top5.webnode.cz/

Je zkrátka na čase poohlédnout se někde jinde, po něčem dalším... :p No a když už jsme tady v tomhle vlákně o nevěře, tak co třeba odejít od Japonky k Němce, nebo lépe řečeno k Němcovi? Bože, to zní hrozně... 😀😀😀
Super, hned jsem jednoho kamarada, co relativne akutne shani zanovni Sestku, presmeroval na Tvuj inzerat... Rikal ze fakt by rad Mazdu 6 (bavime se o te moji), ale uplne uplne by CX-5 nevyloucil. Cenove se to presne potkava, a stav taky perfekt, jako ta moje. Uvidis, jestli se ozve (Dr.). Kazdopadne drzim palce s prodejem!
 
Super, hned jsem jednoho kamarada, co relativne akutne shani zanovni Sestku, presmeroval na Tvuj inzerat... Rikal ze fakt by rad Mazdu 6 (bavime se o te moji), ale uplne uplne by CX-5 nevyloucil. Cenove se to presne potkava, a stav taky perfekt, jako ta moje. Uvidis, jestli se ozve (Dr.). Kazdopadne drzim palce s prodejem!
Díky moc, ale vypadá to, že mám/budu mít prodáno - mám vážného zájemce a pokud to dobře dopadne, tak CX-5ka nakonec ani neopustí komunitu MazdaKlanu ;)
 
Díky moc, ale vypadá to, že mám/budu mít prodáno - mám vážného zájemce a pokud to dobře dopadne, tak CX-5ka nakonec ani neopustí komunitu MazdaKlanu ;)
Musím tě fakt pochválit za krásně zpracovaný inzerát a hlavně skvělý stav auta. Takhle nějak si představuji jednou, že budu zase od někoho nakupovat. Ostatně v takovém stavu mám i své auto a proto takové podobné kousky ocením pač jich moc není. Líbí se mi, že nemáš deformovanou bočnici řidiče, nemáš poškrábané klavírní plasty ani plexi budíků, skvělý stav zvenčí apod. Je tam vidět velká péče a takové auto za ty peníze opravdu stojí. Super práce a kdo jej koupí tak neprohloupí.
 
Chcem sa spýtať skúsenych majiteľov mázd, či je dobrý nápad nová cx5 s 2.0 skyactiv, 121kW, manuál, predný náhon ? Alebo radšej cx30 110 kW, tiež predokolka ? Sme už s manželkou sami dvaja, možno časom nejaké vnúča, do práce máme ona 3km, ja 7km, každý týždeň cca 20 km HC-Trnava, občas Nitra, Piešťany, dvakrát do roka Liptov, nejaké predĺžené víkendy s cca 300-400km a dvakrát do roka Grécko či Chorvátsko. U tej cx5 mám obavy, že väčšinou budem jazdiť zrejme min za 8,5-9 litrov ako som čital v sekcii o spotrebe a pri cx30 či bude stačiť kufor. A ešte by ma zaujímali vaše skúsenosti či je dobré zvažovať ponechanie si mazdy aj 15-20 rokov, alebo to bude finančná samovražda...konkrétne pri tej cx5ke. Momentálne máme dva fordy, jeden 1,6 ecoboost benzin 14 rokov, druhý 1.5 TDCi 8 rokov, zatiaľ úplná spokojnosť, nikde ma nenechali, ale zvažujem kúpu nejakého "rozumného" auta kým je ešte v EU šanca. Už aj tak mám obavy že sme si ich nechali moc dlho...Dík za odpovede
 
Ja bych volil CX-5 a to hlavne z toho duvodu, ze si to auto chcete nechat dlouho a pokud pribude nejake to vnouce, tak v CX-30 je to s detskymi sedackami dost tezke, interier je v podelnem smeru kratky. Taky je samozrejme CX-5 dele na trhu a po dvou faceliftech, takze je mensi riziko, ze tam jeste neco neni konstrukcne uplne vychytane... K zamyslenemu pouzivani mi prijde CX-5 v dane variante v pohode. Spotreba hodne zalezi na jizdnim stylu, na kratoucke trasy (3 nebo 7 km) to bude zrat extra hodne (muj tip je kolem deseti), protoze to bude porad jezdit studene, ale na delsich cestach to klidne muze byt do sedmi (meli jsme to same ve ctyrkolce a s lehounkou nohou jsme dělali dlouhe dalnicni cesty s rychlostmi kolem 110 - 120 i do 6.5, pricemz ctyrkolka urcite pridava nejaky ten pullitr). Jesti to auto vydrzi 20 let v pohode a bez vetsich investic, to tezko predvidat, motor pri tak malych najezdech urcite, a celkove je vetsi sance u auta, ktere bude mit nizsi vybavu. Koroze se neni treba bat, moje skoro petileta Mazda 6 nema v podstate nic, kamarad ode mne kupoval nasi nekdejsi 2016 CX-3, a ta ma dodnes podvozek taky prakticky jako novy (zrovna jsem se s nim o vikendu videl). Akorat bych tam teda daval pri kratkych cestach jedine premiove 98+ oktanove palivo nebo aditiva, aby se neusazovalo tolik karbonu.
 
Ja bych volil CX-5 a to hlavne z toho duvodu, ze si to auto chcete nechat dlouho a pokud pribude nejake to vnouce, tak v CX-30 je to s detskymi sedackami dost tezke, interier je v podelnem smeru kratky. Taky je samozrejme CX-5 dele na trhu a po dvou faceliftech, takze je mensi riziko, ze tam jeste neco neni konstrukcne uplne vychytane... K zamyslenemu pouzivani mi prijde CX-5 v dane variante v pohode. Spotreba hodne zalezi na jizdnim stylu, na kratoucke trasy (3 nebo 7 km) to bude zrat extra hodne (muj tip je kolem deseti), protoze to bude porad jezdit studene, ale na delsich cestach to klidne muze byt do sedmi (meli jsme to same ve ctyrkolce a s lehounkou nohou jsme dělali dlouhe dalnicni cesty s rychlostmi kolem 110 - 120 i do 6.5, pricemz ctyrkolka urcite pridava nejaky ten pullitr). Jesti to auto vydrzi 20 let v pohode a bez vetsich investic, to tezko predvidat, motor pri tak malych najezdech urcite, a celkove je vetsi sance u auta, ktere bude mit nizsi vybavu. Koroze se neni treba bat, moje skoro petileta Mazda 6 nema v podstate nic, kamarad ode mne kupoval nasi nekdejsi 2016 CX-3, a ta ma dodnes podvozek taky prakticky jako novy (zrovna jsem se s nim o vikendu videl). Akorat bych tam teda daval pri kratkych cestach jedine premiove 98+ oktanove palivo nebo aditiva, aby se neusazovalo tolik karbonu.
Takže nemusím nejako extra meniť návyky, so spotrebou to bude plus mínus ako u ecoboostu závislé na aktuálnom používaní. Krátke trasy do 8-9 dlhšie vie aj za 5,6l, aditíva a občas 100ku benzín som zvyknutý použivať, takisto pravidelne povyháňat pavúky z motora mi nie je cudzie. A zvažujem ošetrenie podvozka po kúpe, snáď s tým nebudú mať v zaruke problém. Čo ma u tej cx5 trošku škrie sú ceny pneu, ale čo už, každá paráda niečo stojí. Nie je v techničáku možnosť použitia menších diskov než ponúkané 19" ?
 
Back
Top