- 525
NeS tímhle bych už dokázal žít.
Jestli do toho začnou takhle šlapat i ostatní myslím ze moje další auto už muže byt elektro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
NeS tímhle bych už dokázal žít.
Jestli do toho začnou takhle šlapat i ostatní myslím ze moje další auto už muže byt elektro
Pořád nic moc. Já dobiju 700km za 2 minuty a nemusím řešit jestli kvůli mě zapínají další blok v TheMelíněCo říkáte na nové Xiaomi SU7?
Vypadá parádně, pěkný interiér, no a ty parametry to už jako pěkný 800 km (ok čínská norma tak asi 650 reálných) ale nabití za 5 minut na 220 km a za 15 minut na 510 km s 800 V architekturou.
0-100 za 2,78s
Cena kolem 1,4 milionu.
S tímhle bych už dokázal žít.
Jestli do toho začnou takhle šlapat i ostatní myslím ze moje další auto už muže byt elektro
Ne neviděl - já ještě neviděl android který by dal 2 roky bez kolapsu systému - to je to co se mi i na tom autě nelíbí.Pořád nic moc. Já dobiju 700km za 2 minuty a nemusím řešit jestli kvůli mě zapínají další blok v TheMelíně
A k životnosti... Už někdo někdy viděl mobil od Xiaomi, kterej by dal aspoň 10 let s původní baterií?
Mam 3,5 roku Hujahej P30 a dosud jsem zadny kolaps nezaznamenal.Ne neviděl - já ještě neviděl android který by dal 2 roky bez kolapsu systému - to je to co se mi i na tom autě nelíbí.
iPhone 6s Plus - 9let - loni tedy měněná baterie - takže 8 let....ja teda nevidel jeste ani iPhone, kterej by dal 2 roky bez velkyho poklesu kapacity baterie. Mel jsem hodne Xiaomi, hodne iPhonu, takze muzu srovnat - je to uplne nastejno. Jesti teda Xiaomi auta budou nastejno s BMW, bude to docela ok, ale ne ze by latka byla vysoko
Tak v hukotu se to 2018 i7 Procko memu soukromemu Dellu XPS 13", rovnez s i7, vzdy vyrovnalo. A rychlost cca shodna, napr. nektere produkty (Photoshop 22/23, Office) jsou na Win o hodne rychlejsi, ackoliv procesor papirove slabsi. Boot a dalsi zhruba nastejno. Displej na Dellu horsi, protoze jsem volil ne-hiDPI, spis mi zalezelo na vydrzi baterie. Samozrejme dnesni Apple Silicon jsou mnohem tissi (provozuju jeden M1 a jeden M1Max), ale dcerin Intel NUC box s lonskym Intel procesorem 13. generace taky spusti do otacek vetrak vyjimecne.Dell? Fuj stačí se kouknout na displej nebo jak tomu hici ventilátor a půl dne nabíhá Windows
PS všimni si ze jsem psal o systému ne o baterii. Proste android časem hrozně zpomaluje a seká se.
Tak treba to moje XSko uz je o nervy, nechaval jsem si ho i se 14, protoze po neuspesne snaze ho prodat za dobrou cenu jsem ho planoval pouzivat treba na hory, na tury apod., je citelne mensi, ale kdyz jsem to parkrat zkusil, tak se mi k tomu uz vracet nechce. Rychlost systemu polovicni, a s baterii presne takhle, 50 % a pak to treba v mrazu okamzite umre. A v teple se zas probudi s 30 %. Takze o nervy. A to pritom max kapacitu ukazuje 82 %, coz by melo byt jeste dobry. Je to orig. baterka, mam ho vicemene od noveho, je jen ctyrlety.Moje Nokia 8.3 5g po nějakých třech letech má baterii docela poškozenou. Když po něm nic nechci, tak vydrží i 3 dny fungovat, ale stačí nějaká větší zátěž a klidně z 60% to spadne během pár sekund na 0%. Ale pořád je to prd, oproti BlackBerry Dtek60 kde si mi baterka po roce a půl nafoukla tak že zvedla display.
Jinak Android je takovej .... nevím no. Sám o sobě mi funguje dobře, ale už 2x se mi u něj stalo, že při aktualizaci samotného systému mi spadnul celej operační systém do spirály smrti.
V tomhle musím uznat že za mě zatím nejlepší věc co jsem v životě držel byl originální BlackBerry s BlackBerry OS. To byla nesmrtelná a super funkční mašina až mi je líto že tahle ostružina z Kanady zkrachovala.
Přesně na tyhle "cesty okolo komína" má elektro smysl. Jenže je to bohužel dosti předražený špás.S tema elektroautama podle me fakt zalezi na konkretnim jedinci a jeho zivote, jestli to pro nej je ok nebo dokonce idealni. Mame noveho kolegu, ma novej dum s FVE, auto doma dobiji, na vzdalenejsi dovoleny moc nejezdi, a kdyz, tak pry stejne nezvladne vic jak 2 - 3h v kuse, a vetsina pouzivani auta je "kolem kominu". Takze za minimalni penize, protoze to nabije doma, obcas z FVE, obcas ze site s nizsim tarifem. Pri cestovani pro nej zimni dojezd 300 km neni limit, protoze vic by stejne v kuse nejel. Plus ma vyhody jako zapinani topeni nebo klimy v aute na dalku (s detma nedocenitelny), pravidelny automaticky temperovani auta pred odjezdem do skolky a skoly (teplota v aute jede podle kalendare), apod.
V jeho pripade to podle me dava perfektni smysl, i pri vyssi porizovaci cene.
Hlavne vsude uvadi dojezd az xyz. Nebudu ted resit realny zima klima topeni atd. Ale jen to, ze aby baterka neco vydrzela, tak je idealni vyuzivat z ni jen 60%. 20-80. To uz jsme skoro na pulce. Tohle by mel byt hlavni uvadeny parametr dojezdu☝Pořád nic moc. Já dobiju 700km za 2 minuty a nemusím řešit jestli kvůli mě zapínají další blok v TheMelíně
A k životnosti... Už někdo někdy viděl mobil od Xiaomi, kterej by dal aspoň 10 let s původní baterií?
To by ale mělo být pokrytý v tom údaji o dojezdu. I když nabiješ baterii na 100% tak to v reálu znamená že jsi jí dobil jen na cca 80% a u vybitý baterky na 0% to zas znamená že tam cca 20% pořád je. Ty zbytky z reálný kapacity jsou buffer a slouží k ochraně baterie a pohlcení části degradace.Hlavne vsude uvadi dojezd az xyz. Nebudu ted resit realny zima klima topeni atd. Ale jen to, ze aby baterka neco vydrzela, tak je idealni vyuzivat z ni jen 60%. 20-80. To uz jsme skoro na pulce. Tohle by mel byt hlavni uvadeny parametr dojezdu☝
No ja si radsi stejne koupim zase nejaky jety spalovatProto je lepší se vždycky zeptat jaká je u daného auta užitná kapacita baterie a ne reálná.