• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

To s tou korbou som ti uz pred tym pisal ze tam ludia lezu po styroch, ono moc to nevadi ked je auto nove par tyzdnov, ale po roku budes nadavat 😜

ja kukam po GLE amg53, ale max dva roky stare a s malym najazdom. Samozrejme to musi mat zaruku. Tie auta sa daju kupit za dobre peniaze.

A minule som sa bol vozit na Alfe Romeo Stelvio Quadrifoglio, to auto za tie peniaze je masaker. Vie to normalne jazdit ako obycajne SUV, ale ked to das do modu Race tak sa deju ine veci. Jedine co ma odradza je to, ze to auto sa tazko predava a pokym to nechces na dlhu dobu, tak je to risk.
 
To s tou korbou som ti uz pred tym pisal ze tam ludia lezu po styroch, ono moc to nevadi ked je auto nove par tyzdnov, ale po roku budes nadavat 😜

Prispevky tu ctu, ale tohle jsem opravdu nezaznamenal. Objednal jsem si auto po internetu, takze jsem to s tou korbickou zjistil az u toho LIDLu : D Jo a taky je to auto o kus vetsi, nez jsem cekal... : D


ja kukam po GLE amg53, ale max dva roky stare a s malym najazdom. Samozrejme to musi mat zaruku. Tie auta sa daju kupit za dobre peniaze.

A minule som sa bol vozit na Alfe Romeo Stelvio Quadrifoglio, to auto za tie peniaze je masaker. Vie to normalne jazdit ako obycajne SUV, ale ked to das do modu Race tak sa deju ine veci. Jedine co ma odradza je to, ze to auto sa tazko predava a pokym to nechces na dlhu dobu, tak je to risk.

GLE je bezesporu zajimave, Stelvio se mi taky libi :)
 
Já jsem nabral v říjnu skoro novou G31 LCI (9000 najeto). Na design nové 5 G60 si musím ještě pár let zvyknout a já jsem na ty kombíky (G61 až příští rok).

G31 jsem take okrajove zvazoval, nicmene jsem typicky "early-adopter". Tj. kupuju auta, baby atd. obvykle na zacatku vyrobniho cyklu...

Kazdopadne nova 5ka asi NENI hezci, nez G31. Stejne jako mi neprijde nove GLC hezci, nez to co mame my.
 
G31 jsem take okrajove zvazoval, nicmene jsem typicky "early-adopter". Tj. kupuju auta, baby atd. obvykle na zacatku vyrobniho cyklu...
Kazdopadne nova 5ka asi NENI hezci, nez G31. Stejne jako mi neprijde nove GLC hezci, nez to co mame my.
Však proto píšu, že je potřeba si zvyknout na ten design G60/G61. Já stačil jako early adopter ojet za stejnou dobu novou M6 kombi Revolution a novou Insignii CT Exclusive. Tohle byla pragmatická volba, 250 kW, výbava a km, exteriér a interiér jako nový a cena super.
IMG_20230919_124312.jpg
 
Mne to prijde jako odvaha, kupovat auta na zacatku vyroby daneho modelu. Ja bych si auto z prvnich dvou let vyroby nekoupil snad ani kdyby bylo zadarmo, a v posledni dekade nebo od premioveho vyrobce tuplem ne. Letos jsem zas najel celkove asi 65 tis km, takze s autem z pocatku vyroby bych pocitam byl jen v prvnim roce tak 4x - 6x v servisu, co tak kolem sebe vidim (a platilo by to i na Mazdu CX60, a co jsem slysel, tak i na novy Lexusy). U BMW je to tuplem asi jedina rozumna volba, konec vyrobniho cyklu, protoze tam to na zacatku obvykle fakt byva hodne velkej prusvih... Mercedes rovnez. Beta testovani s kupcema aut. 5-rada G31 paradni a naprosto schvaluji :). Zraje jako vino.
 
Mne to prijde jako odvaha, kupovat auta na zacatku vyroby daneho modelu. Ja bych si auto z prvnich dvou let vyroby nekoupil snad ani kdyby bylo zadarmo, a v posledni dekade nebo od premioveho vyrobce tuplem ne. Letos jsem zas najel celkove asi 65 tis km, takze s autem z pocatku vyroby bych pocitam byl jen v prvnim roce tak 4x - 6x v servisu, co tak kolem sebe vidim (a platilo by to i na Mazdu CX60, a co jsem slysel, tak i na novy Lexusy). U BMW je to tuplem asi jedina rozumna volba, konec vyrobniho cyklu, protoze tam to na zacatku obvykle fakt byva hodne velkej prusvih... Mercedes rovnez. Beta testovani s kupcema aut. 5-rada G31 paradni a naprosto schvaluji :). Zraje jako vino.
Tak,ale někdo to dělat musí.🤣
 
já tu sekci občas čtu (CX-60) a pak si jdu na uklidnění pustit nějaký horor :joy:
Tak možná je to jako u všech modelů,hlavně nových kus od kusu, protože kolega si před cca 1/2 rokem koupil předváděčku CX-60 a zatím na nic nenadává, nic se mu nekazí a ještě s nic nebyl reklamovat.Zatím teda spokojenej a jenom chválí. Tak třeba se mu ty problémy vyhnou ... Když to vezmu podle sebe, tak mně taky v servise odrazovali od koupě M3 BP, že mám počkat na facelift, ale zatím teda krom pravidelné každoroční výměny termostatu si nemůžu stěžovat a spousta problémů co mají kolegové stejného modelu se mi tak nějak vyhýbají ;)
 
Mne to prijde jako odvaha, kupovat auta na zacatku vyroby daneho modelu. Ja bych si auto z prvnich dvou let vyroby nekoupil snad ani kdyby bylo zadarmo, a v posledni dekade nebo od premioveho vyrobce tuplem ne. Letos jsem zas najel celkove asi 65 tis km, takze s autem z pocatku vyroby bych pocitam byl jen v prvnim roce tak 4x - 6x v servisu, co tak kolem sebe vidim (a platilo by to i na Mazdu CX60, a co jsem slysel, tak i na novy Lexusy). U BMW je to tuplem asi jedina rozumna volba, konec vyrobniho cyklu, protoze tam to na zacatku obvykle fakt byva hodne velkej prusvih... Mercedes rovnez. Beta testovani s kupcema aut. 5-rada G31 paradni a naprosto schvaluji :). Zraje jako vino.

Rika se tomu early-adopting a ma to samozrejme i nevyhody.

Nicmene zasadni vyhoda je pomale zastaravani modelu.. muzes mit auto 10 let a i po 10ti letech bude pravdepodobne celkem moderni.

Tradeoff samozrejme je.. neodladeny model + bugy :)

Jak tu ale ostatni poznamenali.. early-adopteri se s temi "konzervativnejsimi" naprosto idealne doplnuji. Vy potrebujete exoty, co nakupi nevyzkousene modely za plnou cenu uplne na zacatku.. no a my zase vas, co udrzujete model co nejdele pri zivote (a oddalujete novy cyklus).

win-win.

Však proto píšu, že je potřeba si zvyknout na ten design G60/G61. Já stačil jako early adopter ojet za stejnou dobu novou M6 kombi Revolution a novou Insignii CT Exclusive. Tohle byla pragmatická volba, 250 kW, výbava a km, exteriér a interiér jako nový a cena super.
Zobrazit přílohu 49374

krasny! Je mi jasny, ze si Tvoje auto-nakupy jsou hodne odladeny : ))

(teda az na ten Opel : P
 
Budu-li vycházet z designu, u toho Opelu byly aspoň nějaké emoce, kdezto tady jich je asi jako u Passatu. Techniku nehodnotim.
 
Neznam. Ale znam "Fordem tam, vlakem zpet". Mam 3. Forda po sobe a zatimco on me ve stychu nikdy nenechal, tak nepojizdnych Audin a BMW jsem uz na cestach potkal mnoho ;).
 
Neznam. Ale znam "Fordem tam, vlakem zpet". Mam 3. Forda po sobe a zatimco on me ve stychu nikdy nenechal, tak nepojizdnych Audin a BMW jsem uz na cestach potkal mnoho ;).

Forda radeji nezminovat :poop:

Ad. BMW -- no a on si nekdo kupuje BMW kvuli nejake extremni spolehlivosti? My si tedy kupujeme BMW nebo M-B predevsim kvuli vzhledu, koncepci, chovani na silnici a dilenskemu zpracovani.

Spolehlivost je dobra, na druhou stranu (pro mne) asi ne ten nejhlavnejsi argument.

Pokud bych resil spolehlivost, asi zkoumam Dacii apod. Neco jednodussiho.
 
BMW kvuli vzhledu a dilenskemu zpracovani? Ok, vnimani je dost individualni zalezitost.
 
Back
Top