• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Se 125kW manuálem dieselem jsem jezdil, je to podobné charakteristikou BMW 320d minulé generace, chce to otestovat biturbo.
 
Ale to Volvo je cenove trosku jinde, ne? A jeste aby sis pospisil, nez do nej prestanou ten diesel davat :D.
To jo, ale u toho auta si počkám na auto z ročního operáku :D Volvo neskutečně rychle padá. :D A do V60 dávají a ještě nějaký pátek budou, je to fleetové autu.

No zkusím tu naftu od Opelu 125kW, to biturbo je už dražší a to se mi za to ty prachy dávat nechce. :-D Na to moje každodenní ježdění.
 
Zezadu to určitě nevypadá jak Kia

zepředu KIA, zezadu hnus a vevnitř Pažout .... :-D i když "jednooký" Pažout je mezi "slepými" francouzskými autoznačkami skoro králem... onehdá jsem měl tu "čest" pilotovat Citroen C3 a dost mi to jízdními vlastnostmi připomělo mou kdysi dávno vlastněnou Kachnu 2CV
 
Mi to vubec Kiu nepripomina, libi se mi, ale hlavne to ma stejny problem, jak “nova” Insignia - zapomneli tam dat nejaky slusny benzinovy motor.
 
Klokani mají v Mazdě 6 dvoulitrové turbo ?
 
Hirošima je celkem slušně pod vodou, možná nastal čas začít se modlit, ať se to vyhne mazdí fabrice.:)
 
Inu neda se nic delat ... tak jsem si toho Stingera nakonec poridil ...

IMG_3995-opt.JPG

:D ... ne, neni to zadny krasny kvalitni limitovany model. Jen tak pro pamatku, pokud si ho nakonec nekoupim doopravdy :cool:.
 
Back
Top