Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak super. Jinak já naopak ten koncept chápu. Za dobré viditelnosti je to opravdu zbytečné, ale ta není vždy a některá tmavá auta za snížené viditelnosti, podvečer, za deště a zatažené oblohy apod., jsou prostě vidět o dost hůř než jiná, tak se dají přehlédnout. A řidiči neumí reagovat na sníženou viditelnost rozsvícením, tak je lepší, když svítí pořád.není to focené přímo do světla, ta intenzita je tam potom úplně jinde
Není.Já podle různých vláken na fóru vyhledal GS1E-67890A, což asi není ta správná jednotka.
Jakým způsobem překódovat BCM?
Můj dotaz nebyl myšlený na denní světla (tam je samozřejmě více = lépe a samozřejmě je nepoužívám v noci ) ale vzhledem k tomu, že blinkr má stejnou intenzitu, tak sem myslel ten blinkr - v noci... tak jsem to i napsal Ona ta intenzita blinkru je vidět (a to mám zrenovovaný bixenony) na tom jak osvětluje v noci reflexní dopravní značky, úplně se rozzáříTak důležité je, jak to svítí ve dne, ne? V noci svítíš potkávačkami, že? Na těch fotkách to zrovna moc intenzivně nesvítí... Ale může to být jen fotkou. Ale pokud to svítí zřetelně víc jak parkovačky, tak dobrý. Nemám rád lidi, co jezdí ve dne na parkovačky. Když se DRL zavedlo, což je přes 10 let, musel jsem ukecávat policajty, abych nedostal pokutu, když jsem jel na parkovačky v domnění, že budou stačit.
tak můžu potvrdit, že intenzita blinkrů v noci je hodně slušná, díval jsem se přímo do něj při odemykání z cca 20m kolem 10 večer a viděl jsem ho ještě dlouhoMůj dotaz nebyl myšlený na denní světla (tam je samozřejmě více = lépe a samozřejmě je nepoužívám v noci ) ale vzhledem k tomu, že blinkr má stejnou intenzitu, tak sem myslel ten blinkr - v noci... tak jsem to i napsal Ona ta intenzita blinkru je vidět (a to mám zrenovovaný bixenony) na tom jak osvětluje v noci reflexní dopravní značky, úplně se rozzáří
Takže ak tomu spravne rozumiem a povedzme že na aute už mám AFS, tak treba svetlomety pre bi-xenon (ktoré hádam majú v sebe aj auto leveling), preprogramovať BCM (nejako) a zohnať aj predný zväzok.... Viem že zväzok motora je iný ako zväzok ostatnej elektroniky, je teda potrebné brať pri tom motor do úvahy? A ak by si si mal tipnúť, čo z výbavy auta ovplyvňuje predný zväzok? Ja tipujem že minimálne ostrekovače svetlometov ktoré by som kvôli xenónom mal asi tiež dorobiť.Vše potřebné ohledně BCM je tu napsané, viz. příspěvek 347. Nepochybuj o tom, že přední kabelový svazek je rozdílný jak co se týče výbav, tak co se týče motorů (nevíme, co máš přesně za auto, nemáš v podpisu), takže budeš třeba muset tahat extra kabely. Mysli taky na to, že bixenony mají auto leveling system a adaptive front light system.
Aha jasné, pomýlila ma tá možnosť AUTO na páčke. Asi to dávajú teda všade.AFS na autě nemáš, protože máš halogeny.
Adaptive Front Light System = natáčení bixenonů u GH FL (PředFL měl jen extra žárovku). Ano, optimálně potřebuješ VIN dárce (ostatně i pro experimenty s BCM), lámalo se to u koncového čísla 110401, minimálně tedy u AFS a ALC jednotek. Nevím jak u kabelů. Samozřejmě bys musel doplnit i veškeré příslušenství, včetně páčky, senzorů na zadní nápravu, kabeláže.Aha jasné, pomýlila ma tá možnosť AUTO na páčke. Asi to dávajú teda všade.
Je možné nejak zistiť ktorý konkrétne by som potreboval? Či ozaj treba len pozerať auto z toho istého regiónu (napr. Európa) a s rovnakým motorom a podobnou výbavou až teda na svetlá?
A ten AFS by potom mohol byť asi väčší problém ak nemám ani ten senzor ani kabeláž a pod., či?
Plus teda ešte doplňujúca otázka. Keďže to vyzerá na fakt veľa roboty a dielov... ak by som sa vykašlal na tie bi-xenóny a chcel len DRL tak to stačí kúpiť, zapojiť a preprogramovať BCM?
Ďakujem za všetky odpoveďeAdaptive Front Light System = natáčení bixenonů u GH FL (PředFL měl jen extra žárovku). Ano, optimálně potřebuješ VIN dárce (ostatně i pro experimenty s BCM), lámalo se to u koncového čísla 110401, minimálně tedy u AFS a ALC jednotek. Nevím jak u kabelů. Samozřejmě bys musel doplnit i veškeré příslušenství, včetně páčky, senzorů na zadní nápravu, kabeláže.
Doplňující otázka - jsem rád, že jsme nakonec došli k řešení, že nejlepší je auto prodat a koupit jiné s příslušnou výbavou.
Ano, DRL a přeprogramovat BCM, případně přidat relé, to je nejjednodušší. Ale to se tu už probíralo.