• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor G150 vs. G165 vs. X180

Rok jsem jezdil s G122. Od čtvrtka jezdím s úpravou od Shr3ka na G150. Rozdíl je podle mě velký. Motor se lépe sbírá i z nízkých otáček, ve vyšších otáčkách je to oproti G122 úplně jiná liga a hlavně to za 4000 rpm nevadne jako před tím. Nikdy jsem nejel v G165, takže nemohu porovnat. Chápu, že zpřevodování bude hrát velkou roli. Ale, kde jsem dříve přes obec jel např. 55 km/h na 3, protože na 4 se to podle mě dusilo, tak teď bez problému. To stejně dálniční stoupání, když mi do levého najel kamion. Dříve jsem podřazoval na 5 někdy i 4, teď v pohodě zrychlím i ze 6. Samozřejmě, když v pondělí ráno přesednu z víkendové G184, připadám si jako ve šlapacím autě, ale to se nedá srovnávat :)
 
Rok jsem jezdil s G122. Od čtvrtka jezdím s úpravou od Shr3ka na G150. Rozdíl je podle mě velký. Motor se lépe sbírá i z nízkých otáček, ve vyšších otáčkách je to oproti G122 úplně jiná liga a hlavně to za 4000 rpm nevadne jako před tím. Nikdy jsem nejel v G165, takže nemohu porovnat. Chápu, že zpřevodování bude hrát velkou roli. Ale, kde jsem dříve přes obec jel např. 55 km/h na 3, protože na 4 se to podle mě dusilo, tak teď bez problému. To stejně dálniční stoupání, když mi do levého najel kamion. Dříve jsem podřazoval na 5 někdy i 4, teď v pohodě zrychlím i ze 6. Samozřejmě, když v pondělí ráno přesednu z víkendové G184, připadám si jako ve šlapacím autě, ale to se nedá srovnávat :)
ahoj, dik za recenzi Shreka, pořád g122 zvažuju ale asi bych chtěl investovat do toho otevření na g150. myslíš, že to bude stejné jako pokud bych koupil 150 u dealera? jen přemýšlím, že bych to tam aspoň zkusil. Jinak jsem nikdy nejel v M3 jiné než g165 a ted té nové g122, ale rozdíl je to obrovský. Přitom motor bude dost podobný, jen jiná elektronika a jiný differenciál a převodovka. můžu se zeptat, na kolik ta upravava na g150 vyjde?
 
ahoj, dik za recenzi Shreka, pořád g122 zvažuju ale asi bych chtěl investovat do toho otevření na g150. myslíš, že to bude stejné jako pokud bych koupil 150 u dealera? jen přemýšlím, že bych to tam aspoň zkusil. Jinak jsem nikdy nejel v M3 jiné než g165 a ted té nové g122, ale rozdíl je to obrovský. Přitom motor bude dost podobný, jen jiná elektronika a jiný differenciál a převodovka. můžu se zeptat, na kolik ta upravava na g150 vyjde?
Shr3k tu má někde ceník, tuším 2100 Kč. Určitě vyjde lépe koupit G122 a potom nahrát mapy. Za mě ještě G150 vůbec nebyla a SkyX jsem nechtěl.
 
Shr3k tu má někde ceník, tuším 2100 Kč. Určitě vyjde lépe koupit G122 a potom nahrát mapy. Za mě ještě G150 vůbec nebyla a SkyX jsem nechtěl.
díky moc, to je zadarmo. musim jit nekam tu 150 k dealerovi zkusit. a nebude to nahodou mit vliv na zaruku? ale asi na to asi ani neprijdou....
 
díky moc, to je zadarmo. musim jit nekam tu 150 k dealerovi zkusit. a nebude to nahodou mit vliv na zaruku? ale asi na to asi ani neprijdou....
Při běžných servisních úkonech ani nemají důvod to zkoumat.
 
Ma to nekdo potvrzeno? Mam napriklad informaci ze servisu Lady. Z automobily sel dealerum pokyn, ze maji pri kazde servisni navsteve zkontrolovat, zda nebylo neautorizovane manipulovani s RJ. Odemceni bych bral, ale o zaruku prijit nechci :D
 
Ma to nekdo potvrzeno? Mam napriklad informaci ze servisu Lady. Z automobily sel dealerum pokyn, ze maji pri kazde servisni navsteve zkontrolovat, zda nebylo neautorizovane manipulovani s RJ. Odemceni bych bral, ale o zaruku prijit nechci :D
Dealer ma povinnost oznamit, pokud se mu na servise objevi vozidlo se zasahem (LPG, chip), ale otazkou je, jak zjistit nachipovani. Zasah od Shreka treba dealer jednoduse neodhali. Vetsinou to zjisteni spise spociva v tom, ze to sam majitel auta nahlasi a pak uz je to na dealerovi, zda to preda vyrobci. Kazdopadne kdyby se zjistilo, ze to dealer vi a neoznamil to, muze mit docela problem.
 
Ano, většinou se majitelé pochlubí sami.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
A proč ne. Já třeba jezdil na pokec za klukama do Příbrami a na Spořilov a ukazoval sjem jim jakou zase ptákovinu jsem si na auto namontoval :joy:
 
A proč ne. Já třeba jezdil na pokec za klukama do Příbrami a na Spořilov a ukazoval sjem jim jakou zase ptákovinu jsem si na auto namontoval :joy:

Tak Ty jsi ale jiný "případ", vsadím se, že bys to auto do šroubku rozebral a zase složil poslepu. :laughing: Já obyčejný smrtelník a automobilový laik jsem rád, že mám záruku a nechlubil bych se v autorizáku úpravou. ;)
 
Měl jsem teď půjčenou M3 s tím Sky-X a motor mi přišel fajn. Jen se musí točit. Jede to tak od 2,5 tis otáček. Ideál je asi tak 4000 tisíce. Spotřeba mě moc nepřesvědčila, za mého působení byla 7,0 l/100 km. Ale bez problému se dalo jezdit i za 6,0 l/100 km.
Oproti G165, který jsem měl taky je spotřeba nižší, u mě asi o 2 litry.
Problém je, že mi přišlo, že motor nejel v záběru hladce, mírně se cukal. Nevím, čím to mohlo být.
 
Měl jsem teď půjčenou M3 s tím Sky-X a motor mi přišel fajn. Jen se musí točit. Jede to tak od 2,5 tis otáček. Ideál je asi tak 4000 tisíce. Spotřeba mě moc nepřesvědčila, za mého působení byla 7,0 l/100 km. Ale bez problému se dalo jezdit i za 6,0 l/100 km.
Oproti G165, který jsem měl taky je spotřeba nižší, u mě asi o 2 litry.
Problém je, že mi přišlo, že motor nejel v záběru hladce, mírně se cukal. Nevím, čím to mohlo být.
Dík za koment, no ono je za Sky X celkem solidní příplatek. Navíc se bojim, že to nebude pořádně odladěné ještě. Spotřeba nižší o 2L tzn že jezdíš s g165 za 8-9 prumer? my jezdime dlouhodobe lehce nad 7 a to celkem pilu, navic casto ve meste. Ale je fakt, že auto je prakticky pořád bez nákladu a 80% casu jede jeden člověk.
Přemýšlím spíše o g122 a přečipování na 150. Na skladovky má teď mazda výrazné slevy.
 
Hlavně u Sky-X je ranec každý 3 servis kolem 13-14 tis, to potom ta úspora na palivu ztrácí význam
 
zG165 jezdit za 8-9 znamená být do 2 měsícu bez papíru nebo za mřížema u trojky :D. Mám na krátkém dojíždění do práce průměr 7.1, dálky běžně 6-7 podle zábavnosti cesty :D
 
zG165 jezdit za 8-9 znamená být do 2 měsícu bez papíru nebo za mřížema u trojky :D. Mám na krátkém dojíždění do práce průměr 7.1, dálky běžně 6-7 podle zábavnosti cesty :D

Spíš bez papírů do 2 dnů a zavřenej tak do týdne:)))) Podle toho jak to čtu tak jezdím senior styl:))))
Já mám dlouhodobou u BM 88kw 6,5 litru a jezdim okolo 2200ot., kdybych jel jak tu někdo píše 4000ot, tak bych jel celou cestu tak za 2 - 3. Jednou jsem zkoušel vymést pavouky a točil jsem kolem 5 tisíc na 3ku a jel kolem 150 as 10km a i tak spotřeba nebyla ani náhodou nad 8:)))) Mimochodem v těch otáčkách to má pořád super akceleraci.
 
To neberte jako nějaký dlouhodobý průměr, ale jako testovací průměr za nějakých 500 km jízdy. Auto jelo spíš stylem brzda, plyn. Časté podřazování, málo řazení 6. rychlosti. Občas na limitu. Mě u té nové trojky moc nevyhovují sedadla, kožené mě vyloženě tlačily, ty látkové jsou lepší, ale malinko úzké. Plus je, že lépe drží v zatáčce.
 
Back
Top