• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor G150 vs. G165 vs. X180

  • Vlákno založil Vlákno založil jirin_
  • Datum založení Datum založení
@Jan Hermann mi právě volal, že Stage 1 úprava asi funguje. VVT by Engine Analyzer Pro, předstih a palivo ala BBR GTI a 150k CX-30.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
@Jan Hermann mi právě volal, že Stage 1 úprava asi funguje. VVT by Engine Analyzer Pro, předstih a palivo ala BBR GTI a 150k CX-30.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Ano, úprava funguje. Není to sice takový skok jako z G122 na G150, i přesto je však zlepšení poznat :)
 
Ahoj kluci, mám dotaz: mám "M3 BP X180" a na internetu nemůžu najít žádného úpravce pro tento motor cokoli najdu tak se týká pouze Géčka. Zajímal by mě nějaký chip, pedalbox, úprava sání apd....prostě cokoli co by zlepšilo dynamiku. Případně nevíte někdo kdy bude další sraz Mazdaklanu kde bych nějaký ten kontakt pravděpodobně našel.
 
Ahoj kluci, mám dotaz: mám "M3 BP X180" a na internetu nemůžu najít žádného úpravce pro tento motor cokoli najdu tak se týká pouze Géčka. Zajímal by mě nějaký chip, pedalbox, úprava sání apd....prostě cokoli co by zlepšilo dynamiku. Případně nevíte někdo kdy bude další sraz Mazdaklanu kde bych nějaký ten kontakt pravděpodobně našel.
tak si tak myslím, že u tohoto ekomotoru, žádné zlepšení výkonu apod. nebude, dokud někdo nepřijde na to, jak udělat aby ten kompresor fungoval obráceně než doposud. Tedy v záběru a ne v nízkých otáčkách. Všeobecně se do úprav tohoto výtvoru asi nikdo nepohrne, protože je to motor, který není v provozu ani pořádně vyzkoušený, to bude až tak za pár let. Nikdo neví jak se bude chovat, jestli se ukážou nějaké problémy apod.
 
Děkuji za odpověď, jsem si to tak trochu myslel. Takže jednoduše řečeno ten kdo si připlatí a koupí "X" tak je takzvaně v pasti tak to si na to můžu koupit akorát tak tuningové plasty, opřít se o to auto na parkovišti před Kauflandem, tvářit se drsně a čekat že kolemjdoucí děti budou věřit že je to rychlé auto
 
Ten motor je dost silny sam o sobe, zadneho prevratneho tuningu nelze docilit bez velmi znacnych uprav hardware motoru ani u G165/G150 nebo u G194. Nejsou to diesely :).

Ale ano, v soucasne chvili je korektni tvrzeni, ze nelze vytunit X180 zpusobem, jakym treba BBRGTI umi zvysit vykon 184k verze SkyG MX-5 ND na 220k (jina vacky, pruziny ventilu, svody, sani, mapa motoru, a pri mereni meli poznamku, ze i jiny vyfuk). Je ale taky dobry si rict, ze tyhle upravy uz muzou mit (imho relativne velky) vliv na zivotnost motoru, protoze motor jde tocit ke skoro 8000 rpm, coz uz neni "sranda".

A dalsi vec — deti na parkovisti si o zadny Mazde nebudou myslet, ze je to rychly auto. Prakticky zadna Mazda, ktera nema engine swap nebo zasadni prestavbu motoru, neni rychly auto. To byvaly tak RX7 a RX8, kde v ty dobe 5 - 6 vterin na sto nebylo beznych, a do nejaky miry jeste MPS... Dnes proti dnesnim sportovnim autum si nic od Mazdy neskrta, MX5 ND s tim maximalnim kitem od BBRGTI mozna priblizuje, ale jen v kolonce zrychleni. Spatna volba automobilky. "Obycejny" a vcelku laciny Golf R, Leon Cupra, Focus RS... cemukoliv od Mazdy i s nejakym lehcim tuningem aka BBRGTI porad v pohode ujedou.
 
Poslední úprava:
Ahoj kluci, mám dotaz: mám "M3 BP X180" a na internetu nemůžu najít žádného úpravce pro tento motor cokoli najdu tak se týká pouze Géčka. Zajímal by mě nějaký chip, pedalbox, úprava sání apd....prostě cokoli co by zlepšilo dynamiku. Případně nevíte někdo kdy bude další sraz Mazdaklanu kde bych nějaký ten kontakt pravděpodobně našel.
Vzhledem ke komplikovanému řízení motoru, které nemá odladěný definitivně ani výrobce, bych od toho moc nečekal, ale můžeme se pokusit... Alespoň mrknout na mapy (pokud půjdou stáhnout).

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Vzhledem ke komplikovanému řízení motoru, které nemá odladěný definitivně ani výrobce, bych od toho moc nečekal, ale můžeme se pokusit... Alespoň mrknout na mapy (pokud půjdou stáhnout).

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
Shreku cením si tvé snahy a děkuji za kousek naděje, určitě by to stálo za zkoušku. Jakým způsobem bych tě mohl kontaktovat?
 
Přispějí svým názorem že výkon auta se dost citelně rozchází. Moje BN G120 jede nadprůměrné dobře i bez úprav a výkon je o dost vyšší. S autem jsem se dostal i na 204km v hodině což je nad rámec specifikaci. Do 160km jede parádně a nad tuto rychlost už to leze pomaleji. Jel jsem i G165 a nějaký rozdíl jsem nepozoroval. Možná kratší kvalty ale na častější přesuny na dálnici bych to nebral. A jel jsem ale i G120 BM která byla fakt líná a vrzalo tam kde co. Co auto to prostě unikát a těžko se tomu věří. Nicméně měl jsem pujcenou BP g150 a bída. Měla tedy nájezd pár km ale to auto vůbec nejelo navíc bylo možné vnímat vypínání válců při výjezdu z obcí a hud měl okolo rámeček. Interiér super a nic nevrzalo a je mnohem tišší uvnitř.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Přispějí svým názorem že výkon auta se dost citelně rozchází. Moje BN G120 jede nadprůměrné dobře i bez úprav a výkon je o dost vyšší. S autem jsem se dostal i na 204km v hodině což je nad rámec specifikaci. Do 160km jede parádně a nad tuto rychlost už to leze pomaleji. Jel jsem i G165 a nějaký rozdíl jsem nepozoroval. Možná kratší kvalty ale na častější přesuny na dálnici bych to nebral. A jel jsem ale i G120 BM která byla fakt líná a vrzalo tam kde co. Co auto to prostě unikát a těžko se tomu věří. Nicméně měl jsem pujcenou BP g150 a bída. Měla tedy nájezd pár km ale to auto vůbec nejelo navíc bylo možné vnímat vypínání válců při výjezdu z obcí a hud měl okolo rámeček. Interiér super a nic nevrzalo a je mnohem tišší uvnitř.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Tak já s G122 jel 224 tachometrových a taky by to tolik jet nemělo. Výrobci většinou udávají menší rychlosti. Ta G122 zezačátku jela taky nějak mizerně, ale po nájezdu cca 15t km auto nějak výrazně ožilo. Vypínání válců pozoruju jen někdy a za velice zvláštních okolností. Dokonce se válce vypínají i na dálnici při 140, což by údajně neměly. Každopádně to při té rychlosti nepoznám nikdy. Kolem HUDu teda žádnej rámeček nevidím, max v létě je vidět někdy odraz toho vnitřního uspořádání. Mám auto ze září 19 a předpokládám, že tohle je u všech BP stejné.
 
Ahojte,

Rad by som aj do tejto diskusie prispel svojimi skusenostami s motorom Skyactiv-X 180,
o ktorom som sa aj tu docital ze zerie a nejde... icon_87.gif

Az mam z toho pocit ze do mojho v Hiroshime omylom namontovali aj Turbo.

Mam manual (automat moc nemusim, rad sa hram icon_236.gif )
a musim hned na uvod napisat,
ze je to proste velmi dobre "for driving" stavane auto.

Vykon od 0 do 3000/3500 ot. je prijemny - pruzne zrychlenie super.

Cize bezna jazda mesto, okresky
v tychto otackach = velmi prijemne povozenie.

Od 4500/5000 ot. az do obmedzovaca ponuka motor dostatok vykonu/sily pre akukolvek situaciu.

Vzhladom na lockdown/Covid situaciu som od kupy 31.1.2021 zatial najazdil len 4000 km.
A to v drvivej vacsine kratke 15 km trasy.
Priemerna spotreba zatial podla PP 5.6 litra.
A stale klesa.

Rozhodne niesom brzda premavky,
mam rad sviznejsiu jazdu.
Otacok sa nebojim.

Skusal som u predajcu pred kupou aj
Skyactiv-G 150.
Viac ma ale vykonom/pruznostou oslovil X 180.

Zaverom len zhrniem a potvrdim, ze moja doterajsia skusenost s motorom Skyactiv-X 180 je jasne pozitivna = spokojnost.

Pisal som to dnes aj v teme CX30 DM, chcel som ale aby to bolo aj vo vlakne
3 BP.
 
Back
Top