- 3 506
Prdlajs já s žádnou Mazdou (CX-3, CX-5, M6) nejezdil dlouhodobě pod 8 l a nejsem bez papírů ani za mřížema . Nebo s tím prostě neumím jezditzG165 jezdit za 8-9 znamená být do 2 měsícu bez papíru nebo za mřížema
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Prdlajs já s žádnou Mazdou (CX-3, CX-5, M6) nejezdil dlouhodobě pod 8 l a nejsem bez papírů ani za mřížema . Nebo s tím prostě neumím jezditzG165 jezdit za 8-9 znamená být do 2 měsícu bez papíru nebo za mřížema
Ano, úprava funguje. Není to sice takový skok jako z G122 na G150, i přesto je však zlepšení poznat@Jan Hermann mi právě volal, že Stage 1 úprava asi funguje. VVT by Engine Analyzer Pro, předstih a palivo ala BBR GTI a 150k CX-30.
Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
tak si tak myslím, že u tohoto ekomotoru, žádné zlepšení výkonu apod. nebude, dokud někdo nepřijde na to, jak udělat aby ten kompresor fungoval obráceně než doposud. Tedy v záběru a ne v nízkých otáčkách. Všeobecně se do úprav tohoto výtvoru asi nikdo nepohrne, protože je to motor, který není v provozu ani pořádně vyzkoušený, to bude až tak za pár let. Nikdo neví jak se bude chovat, jestli se ukážou nějaké problémy apod.Ahoj kluci, mám dotaz: mám "M3 BP X180" a na internetu nemůžu najít žádného úpravce pro tento motor cokoli najdu tak se týká pouze Géčka. Zajímal by mě nějaký chip, pedalbox, úprava sání apd....prostě cokoli co by zlepšilo dynamiku. Případně nevíte někdo kdy bude další sraz Mazdaklanu kde bych nějaký ten kontakt pravděpodobně našel.
prostě cokoli co by zlepšilo dynamiku
Vzhledem ke komplikovanému řízení motoru, které nemá odladěný definitivně ani výrobce, bych od toho moc nečekal, ale můžeme se pokusit... Alespoň mrknout na mapy (pokud půjdou stáhnout).Ahoj kluci, mám dotaz: mám "M3 BP X180" a na internetu nemůžu najít žádného úpravce pro tento motor cokoli najdu tak se týká pouze Géčka. Zajímal by mě nějaký chip, pedalbox, úprava sání apd....prostě cokoli co by zlepšilo dynamiku. Případně nevíte někdo kdy bude další sraz Mazdaklanu kde bych nějaký ten kontakt pravděpodobně našel.
Shreku cením si tvé snahy a děkuji za kousek naděje, určitě by to stálo za zkoušku. Jakým způsobem bych tě mohl kontaktovat?Vzhledem ke komplikovanému řízení motoru, které nemá odladěný definitivně ani výrobce, bych od toho moc nečekal, ale můžeme se pokusit... Alespoň mrknout na mapy (pokud půjdou stáhnout).
Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
SZJakým způsobem bych tě mohl kontaktovat?
Na SZ? Kalendář je prázdný, poslední sraz byl před prázdninami tzn. příští rok?
Soukromou zprávouNa SZ? Kalendář je prázdný, poslední sraz byl před prázdninami tzn. příští rok?
Tak já s G122 jel 224 tachometrových a taky by to tolik jet nemělo. Výrobci většinou udávají menší rychlosti. Ta G122 zezačátku jela taky nějak mizerně, ale po nájezdu cca 15t km auto nějak výrazně ožilo. Vypínání válců pozoruju jen někdy a za velice zvláštních okolností. Dokonce se válce vypínají i na dálnici při 140, což by údajně neměly. Každopádně to při té rychlosti nepoznám nikdy. Kolem HUDu teda žádnej rámeček nevidím, max v létě je vidět někdy odraz toho vnitřního uspořádání. Mám auto ze září 19 a předpokládám, že tohle je u všech BP stejné.Přispějí svým názorem že výkon auta se dost citelně rozchází. Moje BN G120 jede nadprůměrné dobře i bez úprav a výkon je o dost vyšší. S autem jsem se dostal i na 204km v hodině což je nad rámec specifikaci. Do 160km jede parádně a nad tuto rychlost už to leze pomaleji. Jel jsem i G165 a nějaký rozdíl jsem nepozoroval. Možná kratší kvalty ale na častější přesuny na dálnici bych to nebral. A jel jsem ale i G120 BM která byla fakt líná a vrzalo tam kde co. Co auto to prostě unikát a těžko se tomu věří. Nicméně měl jsem pujcenou BP g150 a bída. Měla tedy nájezd pár km ale to auto vůbec nejelo navíc bylo možné vnímat vypínání válců při výjezdu z obcí a hud měl okolo rámeček. Interiér super a nic nevrzalo a je mnohem tišší uvnitř.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk