• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín G150 vs X186?

@vladas75 ajooo, jsem si nevšiml před tím. Mám tmavý design fóra a ono to tak nějak dost splývá s tou barvou toho textu kterým to máš napsané. Ale cajk. Koukám, že to střádáš jak boty :D
 
Mám nově X186. Měl jsem obavy kvůli tomu, že jsem četl jak to cuká a má nepříjemnej projev. Nic z toho jsem při zkušební jízdě nezaznamenal a ani za cca 4000km ve svým autě. Pravděpodobně to ve X186 opravili.

Jede to dostatečně (G150 a G122 se mi hlavně díky zpřevodování zdály trochu líný). Jen od toho nečekej ty zázračný spotřeby co jsou na papíře (pokud nepojedeš jako děda).
 
ale chybí ta největší, požitek z jízdy ?. Řekl bych to tak, že AT je pro někoho praktičtější ?, mě AT u Mazdy nijak extra neoslovil, to jsem zažil lepší i když je pravda, že taky u podstatně silnějších aut
Když je AT fakt dobrá, tak je i požitek z jízdy. :)
 
@Mario199109 Žádný škubání neopravili. Ta převodovka co v tom Xku je je ta NEJHORŠÍ PŘEVODOVKA, ve který jsem kdy jezdil. Horší už je jenom SMG v M3. Mám to auto od září a nejradši bych to zapálil.

Několikrát za den to auto zaskáče při přeřazení na dvojku nebo trojku, skoro při každým zařazení to zaškube a poleví v tahu, a když to řadí 5 nebo 6, tak je z motoru cítit rána jako prase, jak kdybyste v manuálu pustili natvrdo spojku. Příšerný. Dobře to řadí jen ráno úplně studený, když to ještě tak agresivně nepoužívá tu spojku v hydroměniči.

Ty kecy v recenzích o tom, jak je to oproti DSG plynulý a podobně jsou úplně mimo, u DSG oproti tomu necítíte že to řadí. Servis není ochoten nic řešit, prý nemá co. Poprvé reklamaci uznali, udělali adaptace, žádná změna. Podruhé jsem to tam dovezl, když to auto mělo zrovna den, kdy škubalo. Projel se s příjímacím technikem, ten mi vše odkýval, slyšel všechny zvuky a vzali si to tam zase. Udělali testy dle příručky, zkontrolovali chyb v jednotce převodovky a tvrdí, že nemůžou reklamovat něco, co jim nenapíše diagnostika, že se prý závada najednou neprojevila.

Z mazdy mi napsali, že až převodovka napíše chybu, může se to řešit - Prověřili jsme se servisem situaci, byly provedeny příslušné diagnostické kroky podle postupu výrobce včetně kontroly tzv. “samoučícího“ režimu a převodovka vykazuje standardní projev bez signalizace chyb nebo závad. Pokud by se situace změnila a byla diagnostikována závada , je servis samozřejmě připraven i s naší technickou podporou věc řešit.

A k původnímu dotazu tazatele - šel bych do té 150 a v manuálu. Zázračný motor Skyactiv-X s výhodami obou světů zkombinovali asi tak, že to žere stejně nebo víc jako ostatní motory, zvuk to má jako nafta a ještě je to zdechlý. ?
 
To je smutné číst, držím palce ať ti to opraví. Ještě, že mám jen manuály. Užil jsem si peklo s fordem a automatem, proto už nikdy. Ale může být i manuál špatně. Tak pevné nervy .....
 
@Mario199109 Žádný škubání neopravili. Ta převodovka co v tom Xku je je ta NEJHORŠÍ PŘEVODOVKA, ve který jsem kdy jezdil. Horší už je jenom SMG v M3. Mám to auto od září a nejradši bych to zapálil.

Několikrát za den to auto zaskáče při přeřazení na dvojku nebo trojku, skoro při každým zařazení to zaškube a poleví v tahu, a když to řadí 5 nebo 6, tak je z motoru cítit rána jako prase, jak kdybyste v manuálu pustili natvrdo spojku. Příšerný. Dobře to řadí jen ráno úplně studený, když to ještě tak agresivně nepoužívá tu spojku v hydroměniči.

Ty kecy v recenzích o tom, jak je to oproti DSG plynulý a podobně jsou úplně mimo, u DSG oproti tomu necítíte že to řadí. Servis není ochoten nic řešit, prý nemá co. Poprvé reklamaci uznali, udělali adaptace, žádná změna. Podruhé jsem to tam dovezl, když to auto mělo zrovna den, kdy škubalo. Projel se s příjímacím technikem, ten mi vše odkýval, slyšel všechny zvuky a vzali si to tam zase. Udělali testy dle příručky, zkontrolovali chyb v jednotce převodovky a tvrdí, že nemůžou reklamovat něco, co jim nenapíše diagnostika, že se prý závada najednou neprojevila.

Z mazdy mi napsali, že až převodovka napíše chybu, může se to řešit - Prověřili jsme se servisem situaci, byly provedeny příslušné diagnostické kroky podle postupu výrobce včetně kontroly tzv. “samoučícího“ režimu a převodovka vykazuje standardní projev bez signalizace chyb nebo závad. Pokud by se situace změnila a byla diagnostikována závada , je servis samozřejmě připraven i s naší technickou podporou věc řešit.

A k původnímu dotazu tazatele - šel bych do té 150 a v manuálu. Zázračný motor Skyactiv-X s výhodami obou světů zkombinovali asi tak, že to žere stejně nebo víc jako ostatní motory, zvuk to má jako nafta a ještě je to zdechlý. ?

Proste Mazda automat no. Majú svoju charakteristiku, nie je to nič z čoho by človek odpadol, ale toto čo popisuješ ty určite nesmie robiť.
Tu by som odporučil vyššiu asertivitu smerom k servisu, ak nepomôže tak zmeniť servis. Na jednej strane chápem prístup servisu, ak je chyba zapísaná v diag, je to pre nich jasná vec ktorú vedia ďalej obhájiť. Ak je to len na úrovni subjektívnych pocitov, je to ťažšie.

Na druhej strane, písal si že si sa prešiel s technikom, ktorý všetko viac menej uznal a auto si tam nechali. Od tohto by som sa odrazil. Máš to zapísané v protokole? Sú tam všetky body ktoré popisuješ? Ak áno, máš niečo uchopiteľné a dobrú vyjednávaciu pozíciu. Trvaj na tom že pokiaľ sa závada neodstráni, nepreberieš si auto. Autorizovaný servis je povinný riešiť čokoľvek, nie len to čo je zapísané v diag. To je ako keď niekto reklamuje pazvuky v interiéri alebo problémy s head-up displejom, tiež to nie je zapísané v diagnostike ale riešia to.

Držím palce.
 
Možná bych zkusil nějaké zahraniční mazďácké fóra, hlavně ty americký, tam je docela dost informací, které se k nám dostanou se zpožděním nebo vůbec, co se závad týče. Ale jak píše @cmvr , zkus zajet do jiného servisu nebo jich objet víc.Někdy je to i o lidech a přístupu k práci.
 
@Mario199109 Žádný škubání neopravili. Ta převodovka co v tom Xku je je ta NEJHORŠÍ PŘEVODOVKA, ve který jsem kdy jezdil. Horší už je jenom SMG v M3. Mám to auto od září a nejradši bych to zapálil.

Několikrát za den to auto zaskáče při přeřazení na dvojku nebo trojku, skoro při každým zařazení to zaškube a poleví v tahu, a když to řadí 5 nebo 6, tak je z motoru cítit rána jako prase, jak kdybyste v manuálu pustili natvrdo spojku. Příšerný. Dobře to řadí jen ráno úplně studený, když to ještě tak agresivně nepoužívá tu spojku v hydroměniči.

Ty kecy v recenzích o tom, jak je to oproti DSG plynulý a podobně jsou úplně mimo, u DSG oproti tomu necítíte že to řadí. Servis není ochoten nic řešit, prý nemá co. Poprvé reklamaci uznali, udělali adaptace, žádná změna. Podruhé jsem to tam dovezl, když to auto mělo zrovna den, kdy škubalo. Projel se s příjímacím technikem, ten mi vše odkýval, slyšel všechny zvuky a vzali si to tam zase. Udělali testy dle příručky, zkontrolovali chyb v jednotce převodovky a tvrdí, že nemůžou reklamovat něco, co jim nenapíše diagnostika, že se prý závada najednou neprojevila.

Z mazdy mi napsali, že až převodovka napíše chybu, může se to řešit - Prověřili jsme se servisem situaci, byly provedeny příslušné diagnostické kroky podle postupu výrobce včetně kontroly tzv. “samoučícího“ režimu a převodovka vykazuje standardní projev bez signalizace chyb nebo závad. Pokud by se situace změnila a byla diagnostikována závada , je servis samozřejmě připraven i s naší technickou podporou věc řešit.

A k původnímu dotazu tazatele - šel bych do té 150 a v manuálu. Zázračný motor Skyactiv-X s výhodami obou světů zkombinovali asi tak, že to žere stejně nebo víc jako ostatní motory, zvuk to má jako nafta a ještě je to zdechlý.
Rozprávaš blbosti.
Auto mám rok, auto nijak nič neškube. Občas to malilinko trhne, robí to vždy v určitej situácii. Napríklad, ak pridávam, tak to ani nie je cítiť, kedy preradí.
Podobne pri spomaľovaní, teda úplne bez plynu. Občas to trhne len ak mám mnohí zľahka na plyne.

To, čo popisuješ ty, je rozhodne závada tvojho kusu, neodpisuj to správanie modelu.

Sent from my SM-S901B using Tapatalk
 
Automat u X186 je jiný, než co mám v CX-5 KF? Vzhledem k tomu, že můj AT řadí sametově hladce, tak mě výše zmiňovaný popisy chování u Sky-X překvapují.

Pokud by M3 Sky-X byly z Mexika, tak by třeba mohlo jít o kvalitativní nedostatky při montáži. Což by bylo dost smutné...

Sent from my Nokia 6.1 using Tapatalk
 
Dobrý den,
mám teď novou Mazdu 3 HB BPE e-Skyactiv X186 manuál.
Zajímá mě v jakých otáčkách držet motor při zajíždění? Zda se řídit doporučení palubního poičítače nebo to držet kolem 2.000 ot/min. nebo...
Jaké jsou pak ideální otáčky při jízdě po zajetí? Osobně se mi otáčky 1.300 - 1.500 zdají nízké, ale třeba to tomuto motoru nevadí. Prodejce mi k tomu nic říct nedokázal. V manuálu je, že to prvních 1.000 km nemám vytáčet a jezdit dlouho v konstatních otáčkách...

Jinak najeto cca 700 km a průměrná spotřeba 8,1, ale převážně poskakování po městě. Nijak to nehoním ani nejezdím neekonomicky. Spotřeba celkem vysoká ve srovnání s tabulkami...
Občas mě štvou asistenti, když jsem blízko auta předemnou a chci zrychlit, tak plyn nereaguje. Stává se to i při přejíždění z pruhu do pruhu, když chcete vjet do vzniklé mezery, najedete a auto přestane reagovat na plyn. Auto za vámi se blíží (v novém pruhu, kam jste vjeli) a já musím počkat, až zase plyn reaguje. To může být i nebezpečné. Asi si prostě musím nechávat všude větší mezery, nebo asistenty vypnout..
Díky za odpověď a doporučení.
 
Tak otáčky bych držel 2000-2500,pod 2000 moc ne. Ale mluvím o 2.0 atmosféře, u těchto motorů nevím, ale těch 2000 by mělo být o.k. Rozhodně neposlouchal počítač, hlavně řazení. Vyšší spotřeba u syrovýho motoru standart, po zajetí cca 5000 km se to bude snad zlepšovat. Asistenty některý jdou vypnout, případně nastavit citlivost. To vyřazení plynového pedálu když si na někoho nalepený je bezpečnostní prvek, který vypnout asi nejde. Hold se musíš naučit jezdit se správnými rozestupy.
 
U Mazdy je zázračné konvenční tlačítko, kterým všechny ty otravné funkce vypneš :p , spotřeba mě u každého auta klesla po 10 tis, jak kouzelným proutkem. Jestli máš už najeto 700 km, tak už nic nešetři (uděláš s auta lenocha - i auta jsou učenlivá) a

Romi_T jezdi jak jsi zvyklí, plný plyn a otáčky co to snese, vypálíš karbon a motor zajedeš do plna.........​

 
Back
Top