Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Když je AT fakt dobrá, tak je i požitek z jízdy.ale chybí ta největší, požitek z jízdy ?. Řekl bych to tak, že AT je pro někoho praktičtější ?, mě AT u Mazdy nijak extra neoslovil, to jsem zažil lepší i když je pravda, že taky u podstatně silnějších aut
@Mario199109 Žádný škubání neopravili. Ta převodovka co v tom Xku je je ta NEJHORŠÍ PŘEVODOVKA, ve který jsem kdy jezdil. Horší už je jenom SMG v M3. Mám to auto od září a nejradši bych to zapálil.
Několikrát za den to auto zaskáče při přeřazení na dvojku nebo trojku, skoro při každým zařazení to zaškube a poleví v tahu, a když to řadí 5 nebo 6, tak je z motoru cítit rána jako prase, jak kdybyste v manuálu pustili natvrdo spojku. Příšerný. Dobře to řadí jen ráno úplně studený, když to ještě tak agresivně nepoužívá tu spojku v hydroměniči.
Ty kecy v recenzích o tom, jak je to oproti DSG plynulý a podobně jsou úplně mimo, u DSG oproti tomu necítíte že to řadí. Servis není ochoten nic řešit, prý nemá co. Poprvé reklamaci uznali, udělali adaptace, žádná změna. Podruhé jsem to tam dovezl, když to auto mělo zrovna den, kdy škubalo. Projel se s příjímacím technikem, ten mi vše odkýval, slyšel všechny zvuky a vzali si to tam zase. Udělali testy dle příručky, zkontrolovali chyb v jednotce převodovky a tvrdí, že nemůžou reklamovat něco, co jim nenapíše diagnostika, že se prý závada najednou neprojevila.
Z mazdy mi napsali, že až převodovka napíše chybu, může se to řešit - Prověřili jsme se servisem situaci, byly provedeny příslušné diagnostické kroky podle postupu výrobce včetně kontroly tzv. “samoučícího“ režimu a převodovka vykazuje standardní projev bez signalizace chyb nebo závad. Pokud by se situace změnila a byla diagnostikována závada , je servis samozřejmě připraven i s naší technickou podporou věc řešit.
A k původnímu dotazu tazatele - šel bych do té 150 a v manuálu. Zázračný motor Skyactiv-X s výhodami obou světů zkombinovali asi tak, že to žere stejně nebo víc jako ostatní motory, zvuk to má jako nafta a ještě je to zdechlý. ?
Rozprávaš blbosti.@Mario199109 Žádný škubání neopravili. Ta převodovka co v tom Xku je je ta NEJHORŠÍ PŘEVODOVKA, ve který jsem kdy jezdil. Horší už je jenom SMG v M3. Mám to auto od září a nejradši bych to zapálil.
Několikrát za den to auto zaskáče při přeřazení na dvojku nebo trojku, skoro při každým zařazení to zaškube a poleví v tahu, a když to řadí 5 nebo 6, tak je z motoru cítit rána jako prase, jak kdybyste v manuálu pustili natvrdo spojku. Příšerný. Dobře to řadí jen ráno úplně studený, když to ještě tak agresivně nepoužívá tu spojku v hydroměniči.
Ty kecy v recenzích o tom, jak je to oproti DSG plynulý a podobně jsou úplně mimo, u DSG oproti tomu necítíte že to řadí. Servis není ochoten nic řešit, prý nemá co. Poprvé reklamaci uznali, udělali adaptace, žádná změna. Podruhé jsem to tam dovezl, když to auto mělo zrovna den, kdy škubalo. Projel se s příjímacím technikem, ten mi vše odkýval, slyšel všechny zvuky a vzali si to tam zase. Udělali testy dle příručky, zkontrolovali chyb v jednotce převodovky a tvrdí, že nemůžou reklamovat něco, co jim nenapíše diagnostika, že se prý závada najednou neprojevila.
Z mazdy mi napsali, že až převodovka napíše chybu, může se to řešit - Prověřili jsme se servisem situaci, byly provedeny příslušné diagnostické kroky podle postupu výrobce včetně kontroly tzv. “samoučícího“ režimu a převodovka vykazuje standardní projev bez signalizace chyb nebo závad. Pokud by se situace změnila a byla diagnostikována závada , je servis samozřejmě připraven i s naší technickou podporou věc řešit.
A k původnímu dotazu tazatele - šel bych do té 150 a v manuálu. Zázračný motor Skyactiv-X s výhodami obou světů zkombinovali asi tak, že to žere stejně nebo víc jako ostatní motory, zvuk to má jako nafta a ještě je to zdechlý.
Je stejný FW6A(X)-EL...Automat u X186 je jiný, než co mám v CX-5 KF? Vzhledem k tomu, že můj AT řadí sametově hladce, tak mě výše zmiňovaný popisy chování u Sky-X překvapují.