• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Hmotnost kol

Njn jenže na pohled to nejezdí ;):joy:a to že je to auto na 17" prostě příjemnější je holý fakt ;)
 
A já se zase 17" před měsícem zbavil a koupil na zimu jeté origo 19". Sice nejsou antracitové jako moje letní sada, ale líbí se mi čím dál víc. Jízda na nich je mnohem stabilnější a jistější než na 17". Auto sedí jako přibité. Ale je fakt, že jsou extra těžké.
 
S tím, že by bylo auto "mnohem stabilnější" úplně nesouhlasím. Jezdím denně okresky, poměrně klikaté s celkem rozbitým povrchem a právě 19" na nich mají tendenci odskakovat. 17" takový problém nemají. Šíře pneu je stejná - 225, rozdíl je akorát v profilu pneu, kdy 19" mají 45 (tak trochu žebřiňák ;)) a 17" mají 55. Samozřejmě má vliv i značka a tip pneu
 
Já než koupil M6 jsem byl k těm 19" docela skeptický, ač se mi moc líbily. Říkal jsem si, že určitě ucítím každý kamínek a díru na silnici a z auta budu vyklepaný. A že ty 19" asi budu muset prodat a přejít na 17". Opak je ale pravdou, auto na 19" vůbec není tvrdé. Takže jsem nakonec prodal 17" (90% vzorek s pneu Nokian Hakkapeliitta) a zůstaly mi letní 19" (Bridgestone Turanza T001-budu v důsledku sjetí po zimě upgradeovat na T005) a zimní 19" (fungl nové Bridgestone Blizzak LM005).
 
Nezná někdo skutečnou váhu jednoho originál Mazda disku 18 oproti ostatním, které mají cca něco málo nad 10kg? Všude se uvádí, že jsou hrozně těžké a nevím, co si pod tím představit.
 
Tady tvrdí, u 18" 26,8lb, tudíž něco málo přes 12kg. Jestli je to relevantní údaj...
 
četl jsem to vlákno a zdá se, že to tak bude. To jest cca 2KG na kolo a 8kg na sadu a to je celkem rozdíl. Děkuji za info.
 
Origo 16" kola mají 9 kg, ty 18" budou mít určitě víc jak 10kg. A to ne jenom ty origo, ale všechny 18" v obdobné ceny.
 
Barbet 18, které jsou na Mazde oblíbené váží 10.2kg a to je rozdíl 2kg na kolo.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
A jaky bude tak nejlehci disk na Mazdu 3 v 18" a s prislusnymi parametry? :rolleyes:
 
A jaky bude tak nejlehci disk na Mazdu 3 v 18" a s prislusnymi parametry? :rolleyes:
taky aky si dovoli tvoja penazenka alebo sponzor ;) daju sa zohnat aj kovane za pekne sumicky. PS: niektore z nich neni mozno zapisat do TP, lebo si nezaplatia certifikaciu a su v kategorii racing / na okruhy. Konkretny kusok som nenasiel, ale Shrek spominal Enkei Yamato/Wakasa, ale tie sa uz nevyrabaju ako mnohe ine. Ja som mal pre zaujimavost Team Racing Dynamics pro race 1.2 vid foto, myslim 9.6KG mali po nalakovani.
 
Škoda, že mě to nenapadlo zvážit, ale měnil jsem origo zimní 17ky za origo letní 19ky a rozdíl ve váze je hodně znatelný i v ruce. Ale co hůř, jízdní komfort mě docela zaskočil. Když jsem vloni 6ku koupil na 19 letňákách a pak to přezul na 17ky zimní, tak mi to nepřišel takový rozdíl, ale jak jsem teď přezul zpátky na ty letní 19ky, tak mi auto přijde příšerně tvrdé a nepohodlné do té míry, že se bojím o rozvrzání interiéru (a mého zadku). Škoda, že Mazda zanevřela na střední cestu, 18ky by byly kompromis. Ty 17ky prostě na M6 vypadají prťavé
 
Škoda, že mě to nenapadlo zvážit, ale měnil jsem origo zimní 17ky za origo letní 19ky a rozdíl ve váze je hodně znatelný i v ruce. Ale co hůř, jízdní komfort mě docela zaskočil. Když jsem vloni 6ku koupil na 19 letňákách a pak to přezul na 17ky zimní, tak mi to nepřišel takový rozdíl, ale jak jsem teď přezul zpátky na ty letní 19ky, tak mi auto přijde příšerně tvrdé a nepohodlné do té míry, že se bojím o rozvrzání interiéru (a mého zadku). Škoda, že Mazda zanevřela na střední cestu, 18ky by byly kompromis. Ty 17ky prostě na M6 vypadají prťavé
Ahoj, ja som dal 18 pneu 225/50 a všetko v pohode. Certifikát mám, idem to zapísať do TP.
 
Škoda, že mě to nenapadlo zvážit, ale měnil jsem origo zimní 17ky za origo letní 19ky a rozdíl ve váze je hodně znatelný i v ruce. Ale co hůř, jízdní komfort mě docela zaskočil. Když jsem vloni 6ku koupil na 19 letňákách a pak to přezul na 17ky zimní, tak mi to nepřišel takový rozdíl, ale jak jsem teď přezul zpátky na ty letní 19ky, tak mi auto přijde příšerně tvrdé a nepohodlné do té míry, že se bojím o rozvrzání interiéru (a mého zadku). Škoda, že Mazda zanevřela na střední cestu, 18ky by byly kompromis. Ty 17ky prostě na M6 vypadají prťavé
Moje má najeto 240000, z toho větší část na 19 a nevrže vůbec nic. Mě přijde docela pohodlná i na 19, ale každý máme ten zadek jiný no ?
 
Ahoj, ja som dal 18 pneu 225/50 a všetko v pohode. Certifikát mám, idem to zapísať do TP.
Ahoj nazdielas detaily k tomu certifikatu prosim ta ked to budes mat?

Moje má najeto 240000, z toho větší část na 19 a nevrže vůbec nic. Mě přijde docela pohodlná i na 19, ale každý máme ten zadek jiný no ?
ja si myslim ze je dolezite ake pneumatiky na to das, Mazda tam davala na tie 19 touringy: to su take maksie gumy, takze to kompenzovala takymto sposobom. Ak tam niekto da nejaku tvrdsiu zmes tak sa to urcite prejavy.
 
Back
Top