Marek_
člen KLANu
- 64
Funguje vypnutí/zapnutí TCS. Jinak ostatní nefunkční, což mi nevadí.Máš při tom funkční ostatní tlačítka?! Jsem přesvědčen, že ne!!! (viz zapojení na str. 1 v příloze shr3k)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Funguje vypnutí/zapnutí TCS. Jinak ostatní nefunkční, což mi nevadí.Máš při tom funkční ostatní tlačítka?! Jsem přesvědčen, že ne!!! (viz zapojení na str. 1 v příloze shr3k)
Už se ptali chlapi včera na minisrazu, řešil jsem spoustu pracovních věcí, daně, kontrolní hlášení atp., neměl jsem vůbec kapacitu na výrobu. Ale myslím na to, potřebuju zasednout k pájení tak jako tak, mám tu i jiné resty.Ahoj, muzu se zeptat jestli nekdo pokrocil s tim zapojenim i-stopu ?
spíš " do riadnej piči..."Do emisných noriem
Ja si teda nemyslim, ze je to delane tak, ze by to tahalo nejak moc z baterky. Proto to naskoci tak brzo. V podstate bych treba hadal, ze by to mohlo byt udelane tak, ze u vozu s i-ELOOP to chvilku drzi jen ten kondenzator a pak to startuje.Bohužel někdy i zapne, čehož jsem se při čekání na kámošku (měl jsem ji vyzvednout u Metra) docela lekl (mimochodem ten AKU si to hlídá někajk přehnaně, nové auto, tudíž i AKU by měl být naprosto OK, klima vypnutá, světla zhasnutá, jen hudba puštěná a po asi 2 minutách naskočil motor. Zcela zbytečně.
Kdybys zjistil jak na to, dej prosím vědět. U todle auta zatím vůbec nevím, který kablík co kam vedeS tím rádiem ... Budu tam asi muset dodělat nějakej bastl...
No právě, startuje to zcela zbytečně. I kdyby to žralo 4A tak za 15 min. je to 1Ah o čemž 60Ah AKU skoro neví.Ja si teda ... to chvilku drzi jen ten kondenzator a pak to startuje.
Elektrické schéma nemám a hlavně to auto nemá klasickou spínací skříňku a rádio je součástí MZD Connect... Už to není tak jednoduchá elektrika, jako u starších aut.To nemáš elektrické schéma? Tam je všechno, i zapojení rádia. Po jednom drátu je napájené trvale, druhý je spínaný klíčkem. ... Ale asi to napájení rádia oddělit diodou, aby se současně nenapájely ostatní obvody spínané klíčkem.
Zdravím, nesrovnalo se to nějak? já někde četla, že se to nastartuje automaticky po 2 minutách, ale u mě to takle bylo tak první tři dny a teď mi to právě startuje po cca 30 vteřinách, takže absolutně při každém zastavení na semaforu a taky se vždy "leknu" a nebo mám tendenci vyjet (svítíce červená na semaforu že jo) a trošku mě to začíná trápit, tak jesti s tim nějak začít otravovat servis nebo tak něco...Me posledni dobou trosku zacina vadit ten iStop spis tim, ze mi v neocekavanem okamziku startuje motor a me to "rusi". Sice mam "jen" benzin, ale rozhodne to zahrka celym autem. A ja od auta necekam zadne prekvapive zvuky a chovani. A tim, ze nevim, kdy to naskoci, tak me to podvedome rusi. Zatim jsem proti tomu v zasade nic nemel, ale nejak mi to posledni dobou leze na nervy. Asi jak jsem prestal jezdit Blankou a obcas stojim vic na semaforech, tak se obcas dostanu do stavu, kdy se RJ rozhodne nastartovat, aniz bych se jeste rozjizdel.
Uprimne? Ja nevim, ja jsem se nakonec rozhodl, ze to budu vypinat. Takze si i-Stop vypnu hned po startu, nebo jakmile se poprve aplikuje (a znovu nastartuje), kdyz zapomenu. Sice me pak otravuje oranzove svitici kontrolka mezi budiky, ale volim mensi zlo.Zdravím, nesrovnalo se to nějak?