• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Jaké celoroční pneu 215/45 R18?

Netuším jak moc je to dobrý test, ale ty první celoroční pneu jsem vybral prakticky jen podle značky a hlavně kvůli toho,že pracuju v zahraničí a někdy to vyjde,že odjedu koncem září a vrátím se v prosinci a žena by tady musela tahat gumy do auta a servisu. To stejné na jaře kdy by třeba do června jezdila na zimních…Všichni “odborníci“mi říkali jak to po prvním sněhu budu měnit,ale nebyl důvod. A teď jsem víceméně zůstal u značky ikdyž jsem pokukoval po jiných v takových testech…
 
Já mám Continental AllSeason 215/45 R18. Najeto lehce přes 40 tisíc km a mají stále 6mm na zadku lehce přes. Takže tak 70 tisíc možná i víc mi daji.

Vybíral bych mezi AllSeason od Conti a CrossClimate 2 od Michelin.

Jinak mám i zkušenosti s Hankook a taky docela fajn, a Conti teď dostávají druhou generaci ale zatím není v našem rozměru. Michelin má přijít s CC3 příští rok a zajímavé jsou i nové Bridgestone a Pirelli ale taky jsem zatím nenašel nás rozměr.
 
Tak v neděli objednané další Continental AllSeason 215/45 R18 zítra max ve čtvrtek by měli dorazit tak jsem hodně zvědav zda budou mít opět těch 8,5mm jako měli před 2 lety na moje auto.
 
Tady test z Auto Bild TÜV Report 2024...
 

Přílohy

  • Ganzjahresreifen Test 2024.pdf
    2,1 MB · Zobrazení: 51
Vlákno nese 215/45 R18, test 225/45 R17, tak snad zde nebude vadit komentář k 215/55 R18, a zrovna Michelin CC2
Já to obul na elektrikáře MX-30. Léto ok, podzim a voda nadstandardní spokojenost, ale testování sněhu (Chomutov, Hora sv. Šebestiána) je ok jen z poloviny.
Plná pokrývka zánovního sněhu je paráda, ale jakmile je kombinace břečky, anebo skoro-břečky a ledu... možná to dělá ta vyšší hmotnost malé platformy (?), ale z toho jsem rozladěn. M6 mám na zimních Dunlop, Wagon je asi o 200-250kg lehčí a chování je výrazně lepší.
 
Pridám moju skúsenosť Michelin CC2, najazdené cca 29 000. Nie sú zlé, ale keď je mokro alebo brečka, tak v zákrute majú tendenciu "ustreliť" do boku., nie je to príjemné. Inak CC2 už pomaly budú zjazdené, takže životnosť u mňa cca 30 000 km.
Brácho mal CC a potom CC+, s CC spokojný, ale CC+ tam tá bočná stabilita nie ako na CC, skôr ako na mojich CC2.
 
To je škoda a v jakem rozměru je mas? Jsem zvědav až vydají CC3 co na to testy….
 
205/60R16 aj brácho a obe sú MPVčkách, takže úplne malé autá to nie sú. Popravde som sklamaný a uvidím aká bude novšia generácia. Keď som pozeral videotest celoročných pneumatík, tak u niektorých použil moderátor výraz "letný vzor".
 
Nemá někdo ty nové Bridgestone Turanza AllSeason 6?
Dle testů vypadají velmi dobře - Continental ten AllSeason 2 asi neudělá v 215/45 R18 a Bridgestone se prodávají a tak bych po 1 generaci Continental zvažoval jestli netestnu ty Bridgestone.
 
Ja mam v sirce 205 Hankook Kinergy 4S2, a vzhledem k budgetove cene to spis bylo prijemne prekvapeni, hlavne jizdni komfort (mekci smes), velmi nizka hlucnost, a nezaludne chovani s krasnou progresi. "Tecou" pri extra rychle jizde na horke silnici (ale jako rychle jizde fakt myslim rychle - mam je na tunove MX5 se 184 konema), a na snehu nic moc, ale na rozdil od poznatku v testu vyse mi pripadaji skvele za mokra, a to jak aquaplaning, tak v zatackach a zvlast na brzdach. Jine testy 4S2 prave na mokru radi obvykle mezi to nejlepsi mezi celorockami (rekneme do tretiho az pateho mista), vyse odkazovany test v sirce 225 paradoxne na mokru docela kritizuje, coz je zvlastni nesoulad. Kazdopadne ja je ted kazdemu doporucuji, jako pripadnou alternativu k nejvetsim hracum - dle moji zkusenosti na beznem aute, se kterym nejezdi jako se sportovnim autem, budou podle me v podstate jizdne k nerozenani od premiovych pneu, ktere stoji na stupincich vitezu.
 
Ja mam v sirce 205 Hankook Kinergy 4S2, a vzhledem k budgetove cene to spis bylo prijemne prekvapeni, hlavne jizdni komfort (mekci smes), velmi nizka hlucnost, a nezaludne chovani s krasnou progresi. "Tecou" pri extra rychle jizde na horke silnici (ale jako rychle jizde fakt myslim rychle - mam je na tunove MX5 se 184 konema), a na snehu nic moc, ale na rozdil od poznatku v testu vyse mi pripadaji skvele za mokra, a to jak aquaplaning, tak v zatackach a zvlast na brzdach. Jine testy 4S2 prave na mokru radi obvykle mezi to nejlepsi mezi celorockami (rekneme do tretiho az pateho mista), vyse odkazovany test v sirce 225 paradoxne na mokru docela kritizuje, coz je zvlastni nesoulad. Kazdopadne ja je ted kazdemu doporucuji, jako pripadnou alternativu k nejvetsim hracum - dle moji zkusenosti na beznem aute, se kterym nejezdi jako se sportovnim autem, budou podle me v podstate jizdne k nerozenani od premiovych pneu, ktere stoji na stupincich vitezu.
Já je jezdil u přítelkyně na Focusu než sme se ho zbavili a pořídili M3 BM místo nej.
Za tu cenu fajn, a vesměs potvrzuji co píšeš.
Na M3 BM jsem ji dával Conti AllSeason stejně jako mám já na M3 BP, ale teď si říkám až budou dojíždění ze bych chtěl buď tu novou generaci (ta není v mem rozměru) nebo bych testl ty Bridgestone eventuelně Michelin - nic jiného asi sehnat nejde.
 
Po cca 20 000km najetých s GH na Hankook kinergy 4s2 jsem zaznamenal znatelné zhoršení vlastností na mokru. Výšku dezénu jsem neměřil, ale jsou téměř na hraně zimního vzorku. Jsem zvědav, kolik km ještě zvládnou.... Pomalu pokukuju po nástupci. Pirelli Cinturato All Season SF3 vypadají hodně dobře v testech, až na kilometrový nájezd....
@MK-M3 kolik jsi nakonec dal na těch Conti allseasonech ? 🤔
 
Teď na nich mám 53000 km a mají cca 5-5,5mm takže minimálně do zimy je budu ještě jezdit.
Šel bych do ty druhý generace ale proste je nedělají v mém rozměru a asi víc mne láká vyzkoušet ty Bridgestone než Michelin.
Koupit ty samé by byla jistota a vlastně proti nim nic nemám ale láká mne testnout zas jiné.
 
Teď na nich mám 53000 km a mají cca 5-5,5mm takže minimálně do zimy je budu ještě jezdit.
Šel bych do ty druhý generace ale proste je nedělají v mém rozměru a asi víc mne láká vyzkoušet ty Bridgestone než Michelin.
Koupit ty samé by byla jistota a vlastně proti nim nic nemám ale láká mne testnout zas jiné.
Díky za odpověď, ten nájezd je super!
Ty allseason 2 od Conti taky ve 225/45r18 vypustili až teď... Takže možná ještě budou? Ty Bridgestone v testech taky vypadají dobře.
 
No já na ně čekal už loni - chtěl jsem je dávat na BM ale neukazali se tak tam šla ta samá první generace co mám já. Stále doufám…. ale už tomu prestávám pomalu věřit.

Pokud by se Conti AllSeason 2 ukázali v 215/45 R18 tak do nich jdu hned.
Pokud by byly nové Michelin CrossClimate 3 (měli by byt letos) tak pokud by zas nastavili laťku a Conti se neukazali tak asi ty.
No a pokud nebude novinka ani od Conti ani od Michelin tak asi vemu ty Bridgestone - pak jsou přeci jen nejnovější a mají minimálně zajímavé brzdné dráhy a na mokru a suchu by měli byt perfektní.

Pokud bych před zimou měl dostatečný vzorek docela by mne lákalo ještě dojezdit tyhle AllSeason - byla by to jejich 4 zima a tak by mne zajímalo jak se bude chovat celoročka po takové době a navíc někde na hraně dezénu kolem 4 mm.
Zatím jsem totiž mezi 1,2,3 zimou nepozoroval žádný zásadní rozdíl v chování - i v přímém porovnání mojí BP teď v zimě na cca 6mm a 3 zima vs BM kde byly AllSeason 1 zimu a měli 8mm.
Nechat je třeba aspoň na první sníh vyzkoušet jak se to chová na konci životnosti…. Nebo pokud by dezen byl ještě dostatečný a chovalo se to stále dobře tak na nich tu 4 zimu ještě dát…. No uvidím.
 

Podobná vlákna

Back
Top