Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
CX-5 má len 56L nádrž.. Nad 650km som sa ešte nedostal a to som už raz dal 70km s nulovým dojazdom (vtedy to bolo po 630km).Tak to netuším. Mám CX5 a přes 700 km běžně.
Problém je, že není E10 jako E10. Takhle je na každém, aby si zjistil, jestli to je ETBE nebo není. Pokud ano, tak bych tam až takový problém neviděl (i když stejně radši natankuju na OMV MM 100, kde je to pouze E5). Jen pro zajímavost VERVA 100 je E10 už od roku 2021 (naštěstí je biosložkou ETBE).Ta E10 je pěkná sračka. Na konci minulého roku jsem začal při tankování přidávat VIF v poměru 1:1 do 95. To ještě byly na pumpách 95 jenom s E5 a ještě jsem tolik nenajezdil, takže jsem moc nepoznal rozdíl. Teď poslední měsíc jezdím 80 km denně a jelikož E10 jsou už snad všude, tak přidávám VIF vždycky při tankování a zjistil jsem, že při poměru 1:1 k palivu je u E10 znát, že to jede spíš jak kdysi 95 s E5 bez VIF.
Naopak když dám dvojitou dávku VIF, tak jde jasně poznat, že je motor živější, lépe snáší nižší otáčky a jede celkově mnohem líp. Spotřeba taky klesla, předtím jsem měl průměrně kolem 7,5-7,7l a víc, ale teď jsem po víc jak 1k km na průměru 7,2 a nemůžu se z něj hnout
Jinak jezdím 50 % dálnice a 50 % okresky a vesnice. Dálnice tak 130-140 km/h a okresky podle provozu, lehce přes limit s občasným rychlým předjetím nebo vytočením motoru.
Na MOL Evo Plus 100 taky ještě E5, beru tam, a pocitově mi auto ve vyšších otáčkách méně hulí, než s Vervou 100Problém je, že není E10 jako E10. Takhle je na každém, aby si zjistil, jestli to je ETBE nebo není. Pokud ano, tak bych tam až takový problém neviděl (i když stejně radši natankuju na OMV MM 100, kde je to pouze E5). Jen pro zajímavost VERVA 100 je E10 už od roku 2021 (naštěstí je biosložkou ETBE).
Na MOLku jsem zatím slyšel jen chválu. Chystám se jí vyzkoušet, ale zatím se mi nepostavila do cestyNa MOL Evo Plus 100 taky ještě E5, beru tam, a pocitově mi auto ve vyšších otáčkách méně hulí, než s Vervou 100
Jj, já jsem s ní taky právě hodně spokojená. Sice je to někdy trochu nepohodlné, moc těch MOL se 100oktanem tady u nás moc není, ale autu to nejspíš dělá dobře, tak mu to dopřeju když je nejvyšší nouze, tak Vervu, Orlen je tu na každém rohuNa MOLku jsem zatím slyšel jen chválu. Chystám se jí vyzkoušet, ale zatím se mi nepostavila do cesty
Já se při vyšších otáčkách dozadu raději nekoukám
A zná někdo složení a vlastnosti MOL 100? Ja jsem o něm nikde nic nenašel. Nerad kupuju něco naslepo.Na MOL Evo Plus 100 taky ještě E5, beru tam, a pocitově mi auto ve vyšších otáčkách méně hulí, než s Vervou 100
MOL 100 má 5% ETBE, tohle jsem dohledala ke složeníA zná někdo složení a vlastnosti MOL 100? Ja jsem o něm nikde nic nenašel. Nerad kupuju něco naslepo.
U karburátorového motoru bych to neřešil, ale do přímovstřikového chci aditivované palivo. Jistota jsou zatím 100 od OMV, Shell a Verva.Není to zbytecne řešit? Proste ber 100vku a hotovo
Bohužel se toho moc najít nedá max. např. tento test