• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Kam hever - Jak zvednout auto heverem

On ale píše, že ten dílenskej hever výřezy nemá.....
Tak tím pádem musí ty dosedací plochy na tom sloupovym heveru vyměnit za ty s výřezy nebo dát mezikusový podložky s výřezem. Tyto doplňky na hevery jsou běžně sehnatelné:

Zřejmě se jedná o servis nějakých offroadů, že používají rovnou plochu. Takhle u Mazdy osobáka nevím jestli by s těma rovnejma podložkama u sloupovýho heveru dosáhli na ty body, kde se dávají rovný podložky.
 
@99luftbalons ta zakroužkovaná hrana co dával @HHBota je regulérní zvedací bod. Pokud se používá hever, který auto zvedá za prahy (musí mít zvedací podložky s výřezy), tak toto jsou jediná místa, kam se smí dát.

A jak říká staré pravidlo: Když vše ostatní selže, přečtěte si manuál (strana 8-31): ke stažení zde


Pokud máte přístup k opravárenskýmu workshopu, tak tam jsou znázorněný i ostatní zvedací body, při použití různých heverů.
Ahoj, odkaz na manuál (strana 8-31) mi nefunguje.
K workshopu prístup nemám, dá sa poslať nejaký obrázok tých zdvíhacích bodov?

V servisu budou vědět, kam to dát, na tu zakroužkovanou hranu bych to nedával......
a kam by si to teda dal?
 
Protože mě už nebaví zvedat vůz nůžkovým zvedákem. Nejsem nejmladší, pořídil jsem si pneumatický. Je to rychlé a pohodlné. Cena je asi tak dvě výměny kol v pneuservisu.
pneumaticky-mechovy-zvedak.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak som si to dohladadal a zistujem ze je to celkom skladne. Len to musí byť napojené na extrerný kompresor, a ten ťahať spločne zo zdvihákom. Niečo pre dielňu ale nie pre činžákovú garáž.



IMG_0135.jpeg
 
Tak si udělejte Ježíška a kupte něco takovýho:


Já mám rád ty nízkoprofilový hydraulický s rychlozvedánim. 2x-3x napumpuješ a auto je v nebesích.
 
Tak si udělejte Ježíška a kupte něco takovýho:


Já mám rád ty nízkoprofilový hydraulický s rychlozvedánim. 2x-3x napumpuješ a auto je v nebesích.
Na ty malé panenky bacha. Dlouho jsem sháněl, aby se vešla pod práh mé M6 v místě zvedacího bodu a pak i když se dá nastavit šroubem výška přesně k tomu bodu, je napjaté, jestli zvedne karoserii natolik, aby šlo kolo sundat. Ty malé zvedáky mají celkem pochopitelně malý zdvih. Je potřeba to dělat na zcela rovné ploše, na na ulici s nerovným asfaltem je to naprd. Pak by to mohlo jít. Já jsem s tou panenkou musel skoncovat. Taky je důležitá drážka v tom kolečku, aby do něj ty "plechy" dobře zaskočily. Já mám na ní drážku mělkou a taky mi z něj jednou auto při zvedání sklouzlo! Naštěstí ne nahoře při sundaném kole. Tak jsem nakonec pořídil obstojný 2,5 tunový pákový hydraulický zvedák na 4 kolečkách. O tom asi píše @Max6 . Tedy zapumpovat musím asi 6x. Panenku jsem i mohl vozit v kufru, tenhle hever samozřejmě nikoli.
 
Back
Top