• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Koncové tlumiče výfuku

Lunaris

nový člen
Zprávy
5
Zdravím, hledal jsem nějaké vlákno, do kterého napsat svůj problém, tak zkusím zde. Už nějakou dobu mi u Mazdy 6 GH, 2,5 MZR, v otáčkách kolem 1500 vibruje výfuk, má to tu dvojitou koncovku a mám pocit, že to dělá hlavně levá strana. Kromě toho mi přijde, že i samotný motor je hlasitější než dříve. Neměl byste někdo tip, co s tím. Když jsem to dával garážistovi, tak říkal, že to dělá samotný výfuk uvnitř a že s tím nic neudělá.
 
Výfuk má vlastné silentbloky, 6ks, ak je odhrdzavena prepážka v tlmiči tak to samozrejme nevyrieši ale na vibrovanie sa oplatí skúsiť ich vymeniť, len je problém s kvalitou, viac krát som menil, jedny mi po pol roku stvrdli na plast. Silentblok motoru by najviac vibroval na voľnobeh. A prečo ti neponúkol výmenu niektorého dielu výfuku?
 
Zdravím, hledal jsem nějaké vlákno, do kterého napsat svůj problém, tak zkusím zde. Už nějakou dobu mi u Mazdy 6 GH, 2,5 MZR, v otáčkách kolem 1500 vibruje výfuk, má to tu dvojitou koncovku a mám pocit, že to dělá hlavně levá strana. Kromě toho mi přijde, že i samotný motor je hlasitější než dříve. Neměl byste někdo tip, co s tím. Když jsem to dával garážistovi, tak říkal, že to dělá samotný výfuk uvnitř a že s tím nic neudělá.
Úplně se asi vibraci nezbavíš ale prvotní věc co yusobuje vibrace jen uložení motoru a pak az gumy na Vyfulku. Doprucuji se podívat na Silenblo na stane. motoru který byla často praskly a vytekly. Na druhé straně je vrchní uložení převodovky. To někdy bývá urvané. Poslední je uchyť pod motorem kde se spojuje s převodovkou. Pokud by jsi to vše chtěl měnit v originálu je to hodně. A na ten u motoru se moc aftermarket nedela. Pokud bude vytekly tak zkusit někde vrakoviště a hledat.
 
Asi vyfuk ko, většinou jako první odejde levej tlumič, je dál od motoru, dýl se v něm drží vlhkost a ta za těch několik let udělá svý
 
Mechanik mi tvrdil, že je to na výměnu výfuku. Ale k tomu, předpokládám, žádná druhovýrova neexistuje a čekám raketu za originál. Nebo by stačil vyměnit některý díl výfuku? Mám to docela blízko do Měchenic k Dufkovi, ale jednou tam byl kolega z práce a říkal, že tam pomalu platíš i za to, že tam přijedeš. Nicméně mě ty vibrace štvou hodně, takže to chci mít v pořádku.
Jinak motor běží pořád stejně, zdálo se mi, že je hlučnější, ale nebude to tak.
 
To že je vnútri trochu hrdzavý a má iný zvuk nemá vplyv na vibrácie, jeden tlmič mal na mojom aute iný zvuk a aj technik na stk 3x meral emisie( bolo vidno že chce nájsť chybu). Emisie prešli, tlmič na to nemá vplyv. Vibrácie som vyriešil výmenou tých šiestich silentblokov, pomohlo, je to lacné a začal by som tým ak ťa to trápi. Ale ak chceš začať výfukom tak do toho. Originál sa neoplatí na 15r auto, musí stačiť poľský a natrieť.
 
Pravej origo tlumič nikde není skladem. Nejlevněji vychází Ulter ten má i homologaci
 
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jaký vliv má větší průměr výfuku od katu dal na spalování motoru? Nenašel jsem vhodnější vlákno, než tohle, tak snad jsem se trefil 😉
Měnil jsem totiž prorezly výfuk na M6 MPS za sportovní normálně s dvěma tlumiči nebo spíš rezonatory v zadu, ale trubky jsou většího průměru než origo, ale je určený přesně na MPS - sedi (druhovyroba "origa" není). Narazil jsem na diskusi vlivu výfuku na protitlak a z toho na proces spalovani, ale nejsem z toho moudrej. Chápu, že pricpany vyfuk sníží výkon a díra před lambdou spotřebu, teda snad to chápu dobře, ale může mít negativní vliv větší průměr výfuku a tedy menší odpor? Ani mi nejde o nějakou vědeckou teorii, ale o jednoduché vysvětlení od zkušeného člověka ideálně přímo na tenhle typ motoru. Třeba, jak to může ovlivnit životnost katu nebo spotřebu apod. Dík moc.
 
Spíš to bude vic žrát a líp to pojede, samozřejmě jen do určitýho průměru. Pak už to jen vic žere a jede zas hůř. Na nissanklubu tenkrát kluci zkoušeli různý průměry na brzdě, ale přesně už si to nepamatuju, je to už skoro 15 let
 
No ona mi docela vylezla teď spotřeba, ale mám to na zábavu a od výměny výfuků nasněžilo, tak se ujede min km a víc se točí 😉😎 Jako rozumný nárůst spotřeby na zábavu neva, hlavně když vezmu v potaz běžnou spotřebu MPSa 😬, ale spíš, co to může dělat motoru a katu 🤔
Průměr novýho výfuku by měl být 76 střed a 61 mm koncovky, vývod z katu je tak v průměru o 10-12 mm menší, je menší teda i než origo střední trubka, ale to jen pro představu.
 
Back
Top