• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda MX-30 - obecně

  • Vlákno založil Vlákno založil tommas
  • Datum založení Datum založení
No, vida, stroj na bonding fází (příspěvek od @shr3k) slyším/vidím prvně :-)
Nevím, co by bylo levnější, jestli předělávat na 3x25/32A včetně elektroměru a plateb, kupovat ACCELEV two nebo koupit jiné auto... :)
 
Možná ještě rychlost nabíjení... opravdu Vás to trápí?
Při těch 16A to dá cca 10% baterky za hodinu a při 32A pak 20% za hodinu, tedy plus 16-17 vs. 32-34km.
Za mě je jedno pomalejší než to druhé, tohle rychlost neřeší, anebo jen kosmeticky.
Rychleji (nikoli rychle) si cucnu u komerční nabíječky, DC až 35-37kW (a zase ta teplota případně).
 
No asi netrapi. Jen jak neznam elektrikarskou mluvu tak jsem na netu videl nabijecku 11kw a cervenou zasuvku. Je v ni vic dratu jak v normalni. Rekl jsem si ze to bude tedy to spravne a bude to rychlejsi. No alespon se docililo toho ,ze nevypadne dobijeni jako se nam to stalo u te originalni modre co je k autu. Tedy stalo se to za mesic a pul jednou. Po opetovnem vytazeni a zastrceni uz ok.
Jinak opet upozornuji, ze nevim k cemu jsou faze a nulaky a jak to funguje.. V aute kde je plus a minus a 12v si zmerim vse. Tam vim ze me to nezabije.
 
Poslední úprava:
Jasný... psal jsem to spíše matematicky s nádechem elektrotechniky, pro pochopení limitů = teď víte.
Ať to jen jezdí (!)
 
Jj dik za odpovedi. Vim jen to,ze kdyz me jednou rozslapnul nekdo zastrcku na prodluzovaku a ji chtel vymenit a zapomel jsem ho na druhem konci vytahnout, ze to hodne boli. Vzal jsem do ruky vsechny tri draty najednou a dostal prdu az jsem si sednul😀😀
 
Back
Top