- 919
@leos tichy, tak ať to jezdí a neomrzí 
kdyz venku mrzne a je na nabijecke u garaze pichnuta do klasicke 230v zasuvky nabijena dodavanou nabijeckou tak nekdy bezi vetrak chladice.predpokladam ze je to dohrivani baterie?(venku minus2)volba v menu vyhrivani aku AUTO
// jo, a v létě po delší trase zase chladí
vadi dobijeni jen z domaci zasuvky a ne z walboxu?
// volba každého, záleží hlavně na rozvodech v domě, v garáži...
spotreba kw mimo dalnice cca 16az17kw je ok?
// v mínus teplotách paráda; umí i hůře, záleží jak se kdo rozdovádí
topeni na rezim eco ma mit snizeny vykon nebo jen foukat cerstvy vzduch a netopit?
// za mě se ECO se vztahuje ke kompresoru klimatizace (zapíná jen na nezbytně nutnou dobu, resp. nejede pořád)
// topím si dle sebe, anebo i automatika je fajn... vlastně jako ve spalovacím
ma auto tepelne cerpadlo?
// ne, to je drahá legrace zejména v lepších a novějších EV
ma se dobijet jen na 80procent baterie kvuli zivotnosti baterie?v nemecku me rekl predavajici technik at dobijim klidne na 100 ze to nicemu nevadi.
dekuji za fundovane odpovedi
// baterie je tam 35kWh a k trakci Ti údajně nechá jen 30-32kWh
// tedy klidně 100%, ale jen, pokud "hned" pojedeš, resp. nikoli, že ho necháš dny a více stát s těmi 100%
Fundované bych ty odpovědi nenazval, spíše praxe plus Google a třeba mě někdo doplní/opraví (?)
kdyz venku mrzne a je na nabijecke u garaze pichnuta do klasicke 230v zasuvky nabijena dodavanou nabijeckou tak nekdy bezi vetrak chladice.predpokladam ze je to dohrivani baterie?(venku minus2)volba v menu vyhrivani aku AUTO
// jo, a v létě po delší trase zase chladí
vadi dobijeni jen z domaci zasuvky a ne z walboxu?
// volba každého, záleží hlavně na rozvodech v domě, v garáži...
spotreba kw mimo dalnice cca 16az17kw je ok?
// v mínus teplotách paráda; umí i hůře, záleží jak se kdo rozdovádí
topeni na rezim eco ma mit snizeny vykon nebo jen foukat cerstvy vzduch a netopit?
// za mě se ECO se vztahuje ke kompresoru klimatizace (zapíná jen na nezbytně nutnou dobu, resp. nejede pořád)
// topím si dle sebe, anebo i automatika je fajn... vlastně jako ve spalovacím
ma auto tepelne cerpadlo?
// ne, to je drahá legrace zejména v lepších a novějších EV
ma se dobijet jen na 80procent baterie kvuli zivotnosti baterie?v nemecku me rekl predavajici technik at dobijim klidne na 100 ze to nicemu nevadi.
dekuji za fundovane odpovedi
// baterie je tam 35kWh a k trakci Ti údajně nechá jen 30-32kWh
// tedy klidně 100%, ale jen, pokud "hned" pojedeš, resp. nikoli, že ho necháš dny a více stát s těmi 100%
Fundované bych ty odpovědi nenazval, spíše praxe plus Google a třeba mě někdo doplní/opraví (?)