Ahoj Mazďáci, prodloužená záruka do roku výroby 3/2022 je správně přes smluvního partnera (pojišťovna), právně kreje 100% výše oprav do 50tis. km nájezdu. Potom je řešena procentuálně spoluúčastí, přesná čísla mohu dohledat (z hlavy si nepamatuji).
Motory jsou u obou verzí stejné od (Hitachi Astemo), údaje v TP o spotřebě jsou stejné jen mladší nemá v 17kwh/100km započítány ztráty při nabíjení. Je to o prioritách, co kdo potřebuje, osobně mně nejvíc vyhovovala první verze a to hlavně kvůli delší době nabíjení u AC proto, aby mi to vykrejvalo dobu, kdy to auto nepotřebuji, tak abych nemusel po 2h “letět” pro auto, že je nabité, abych neblokoval stojan. Teď to mám, tak že ráno v 8h dám auto na nabíječku AC E.ON 19A a průměrně nabíjím 80% (cca 6h podle okolní teploty). 1x týdně nabíjím do 100%.
Zásadní výhoda při ročním servisu v Mazdě dostanete prodlouženou asistenci o rok na celou Evropu, kdy např. kreje při nedojezdu s odtahem na nejbližší nabíječku. Tak ať to jezdí.