• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda MX-30 - obecně

mám dotaz vy co máte MX-30 máte distribuční sazbu někdo z vás tu elektromobilitu?
Nemám, kdysi mi to nedávalo smysl, chtěli snad i separátní elektroměr... živím to přes D45d (NT po 20h).
 
Nemám, kdysi mi to nedávalo smysl, chtěli snad i separátní elektroměr... živím to přes D45d (NT po 20h).
to je mně jasný že když máš jiný tarif tak to nemá cenu řešit, já mam jen VT, tak se na to ptám .. asi jim tam pošlu dotaz, pze tam píšou, že se musí prokázat jen vlastnictví vozu, nic o separé el. nebo zasuvce nepíšou, nebudu kvuli tomu převrtávat barák, když už ho mám celkem dost předělaný ... :)
 
Rozumím, v detailu třeba zde
 
Ahoj, doporučení na servis Mazdy na jižní Moravě? Čeká mě garanční prohlídka v prosinci.
Díky
 
Uvidíme, už jsem objednaný on-line do AutoPalace. Kontrolu karoserie + 2. garanční prohlídku si nacenily na 3800 Kč s daní. V servisním plánu nemají kontrolu klimatizace a tepelného čerpadla, se divím, že se nekontroluje aspoň množství chladiva a po čase výměna.
 
Při každé prohlídce se má provést dle návodu kontrola chladící kapaliny systému EV, která se má po 200.000 km nebo 15 letech vyměnit, ale o tepelném čerpadle nebo klimatizaci tam nic není. Na 2. garanče bude výměna brzdovky a pylového filtru, tak to asi bude většina ceny, protože jinak tam moc asi není co.

Při objednání online přes stránky nebo apku Mazdy se mi stalo, že v AP Brno řekli, že cena nebude odpovídat a bude to více a přesto, že mi dají slevy, tak to prostě nebylo co mi napsalo přes to objednání.
 
Zdravím,
neměl by někdo odkaz na katalog dílů na MX-30?
Díky
Pokud by jsi potřeboval něco konkrétního, tak napiš VIN a kouknu se ti. Bohužel zatím asi ještě není dostupný FREE katalog někde na netu.
 
Ahoj,
MX-30 (JMZDR1WBJ00111786), vzpěry kufru po 3+ letech v chladnu zase zpívají (jako kdysi M6) :rolleyes:
Pravý jsem ofotil, levý odvodil (na autě je nečitelný), potvrdíte, prosím?
DN4E-63-620 (L)
DN4E-62-620 (R)

V servisu umí objednat orig. kus za 1.800Kč bez VAT; má cenu hledat náhrady, popřípadě nějaká navigace (?)
 
Fajn, pak nemám co dodat...


Ano, z WB pak pojede pro starý model MX-30 jedna fáze, tedy 230V * 16A max., tedy 3,7kW.
WB mívá proud nastavitelný po třeba 2A (ve své appce anebo nějakým tlačítkem na těle HW), sám jedu 14A (jakože ne 100% možného na 1f).
Baterie je 35,5kWh, využitelná k trakci snad 32kWh, a mých chybějících 60-70% natluče do osmi hodin pohodlně.
U pomalého nabíjení ta teplota není tak znát, baterka má tuto pozvolnost ráda a ještě lze na palubě vozu nastavit, že chceš ukončit nabíjení třeba při 90% anebo při XY km dojezdu. Appka Mazda (dočasně i palubka) Ti dokonce ukáže přibližný čas do konce nastaveného nabíjení (lze se ptát/synchronizovat informaci opakovaně).

Sám mám cenu 6Kč/1kWh (roční faktura / spotřeba a vč. DPH) a při průměru 18kWh/100km i dnes vychází kilometr velmi příznivě.
Tak ať klapne nákup a pak si zase třeba napíšeme ;)
Ahoj, toto mi nejde do hlavy. Koupil jsem teď též MX-30, R.v.2021 a doma na WB Solax 11kw dá i na FAST skutečně těch 3,7. Když ale zajedu na veřejnou nabíječku 11kW, byl jsem teď u Bauhausu (EV Select), tak to bere celých 11kw najednou. Je to možné?
 
Ahoj, toto mi nejde do hlavy. Koupil jsem teď též MX-30, R.v.2021 a doma na WB Solax 11kw dá i na FAST skutečně těch 3,7. Když ale zajedu na veřejnou nabíječku 11kW, byl jsem teď u Bauhausu (EV Select), tak to bere celých 11kw najednou. Je to možné?
Tak buď je to u Bauhausu DC a nebo je to 11kW na fázi, ale vzhledem k tomu, že 2021 umí max 7.4kW, tak bych řekl, že a) je správně 😉
 
Ahoj, toto mi nejde do hlavy. Koupil jsem teď též MX-30, R.v.2021 a doma na WB Solax 11kw dá i na FAST skutečně těch 3,7. Když ale zajedu na veřejnou nabíječku 11kW, byl jsem teď u Bauhausu (EV Select), tak to bere celých 11kw najednou. Je to možné?
To je divné... pokud vidím tvé EV Select, tak píší 2× Typ 2 (11 kW/16 A), resp. ukazuje to na AC. Nezapojoval si DC Combo, že? Opravdu jen tu horní AC část? A že to bere 11kW najednou je informace z jejich stojanu, anebo?
S podobným jsme se nesetkal, moje se živí pro AC jen jednou fází, E.ON má někde jen 20A, tak pak dobíjí mizerných ~4,6kW a PRE/ČEZ/Innogy má všude 32A, pak ~7,4kW.
 
To je divné... pokud vidím tvé EV Select, tak píší 2× Typ 2 (11 kW/16 A), resp. ukazuje to na AC. Nezapojoval si DC Combo, že? Opravdu jen tu horní AC část? A že to bere 11kW najednou je informace z jejich stojanu, anebo?
S podobným jsme se nesetkal, moje se živí pro AC jen jednou fází, E.ON má někde jen 20A, tak pak dobíjí mizerných ~4,6kW a PRE/ČEZ/Innogy má všude 32A, pak ~7,4kW.
Zapojoval jsem stále ten stejný konektor tj. viz obrázek. Rozdíl je v tom, že doma zapojuju přímo ten co vede z WB Solax, zatímco u EV Select jsem musel použít ten origo modrý co mám v autě. Ověřil jsem ještě jednou a alespoň podle faktury jsem tam byl 15:00 - 15:59 a zaplatil za 6,7kWh. To už reálné je?
1731326118310.png
 
Zapojoval jsem stále ten stejný konektor tj. viz obrázek. Rozdíl je v tom, že doma zapojuju přímo ten co vede z WB Solax, zatímco u EV Select jsem musel použít ten origo modrý co mám v autě. Ověřil jsem ještě jednou a alespoň podle faktury jsem tam byl 15:00 - 15:59 a zaplatil za 6,7kWh. To už reálné je?
Zobrazit přílohu 54036
Takže to ukazuje kraviny. Tohle je real. Až 2022+ uměla 11kW AC, ale už 3f.
 
Je to tak, faktura je ta rozumná... ;)
Mimochodem, ten modrý kabel ve Tvém voze by měl mít jen jednu fázi, proto je krásně lehký a taky pro 3f AC-nabíjení nekompatibilní.
 
Back
Top