S PRE počítám hlavně v zahraničí díky výhodnějším roamingům než u E.ON. Každopádně v pátek vyzkouším E.ON na Vysočině, tak pak sdělím jak jsou na tom s výkonem na AC oni. Innogy o těch uvažuji, v Jihočeském kraji mají stojany v pár městech, a převaha na AC, ale pokud mi to nedají na fakturu/měsíčně, tak o tom nemá cenu uvažovat ono je jedno kdo je to, ty ceny jsou u všech skoro stejné, jenže ta pakárna s těma plateb. kartama před každým nabíjení mi přijde uhozená, pokud si od zákazníka vezmu údaje, udělám prověření, co je zač a schválí Tě, tak mi tam ta platba kartou nedává smysl. ČEZ tu plateb. kartu tam má a už z principu se mi na ty stojany jezdit nechce.
Časem stejně bude nutné, aby u těch nabíječek bylo uvedeno jaký je nominální příkon - to není nikde a to je to o co E.ONU s tím nižším výkonem jde, dle mých pozorování a výpočtů si z jedné hodiny stání na AC sosne stojan přibližně 0,35kw což je ekvivalent novinářského slangu “ztráta při nabíjení” - pod toto se smetlo, jenže to je ztráta nabíječky resp. její provoz, což by měl provozovatel uvést na štítek stojanu, pokud možno nést jako nutný výdaj provozovatele, např. rukavice na pistoli u ČS. Vědomě s tím ponížením výkonu kalkulují, aby ta doba stání byla co nejdelší a zároveň bylo místo adekvátně využito, když už je “konečně” obsazené. 1f a dá 19A, to je prostě málo, když za to platíš 2x víc než ze sítě + přidáná spotřeba za provoz, jsou mazaní, ale jsem optimista a věřím, že dokud není ta elektromobilita u nás, tak zažitá, že se s tím pohne v náš prospěch. 😇