- 823
Tepelné čerpadlo tam není, bohužel anebo bohudíkDíky za rychlou odpověď.
Ještě bych měl jednu obligátní otázku, jak je to u MX-30 s tovární zástavbou tepelného čerpadla?
Jestli jsem pochopil správně, tak Aku vyhřívají odporové dráty. V inzerátech mají teda chybu, počítám s tím, že nemá.
Život je nyní plný nejistot, resp. mám D45d (=20h NT), akorát dva roky fixováno a pak se uvidí. FVE a EV auto má mnoho "ale" tak, jak píšeš. Mimo sezónu slunce je to pak OUT úplně. A aby ta nejistota byla ještě větší, tak i tradiční paliva si časem cenově dost užijí, i to tušíme všichni.ono to je ale dosti ošemetné, protože sice ted to může vycházet dobře s tarifem D27d kdy v noci je distribuční sazba 0,5kč/kWh, ale třeba za 2-3 roky to může být úplně jinak, a později také, cena elektřiny bude růst to ví snad každej ... s FVE to může být jinak
Těch 70% co píše @Maxx007 platí, pak se aktivuje záruka. Někde upřesňovali, že to nutně neznamená výměnu baterky jako celku, můžou vyztužit jen vadné články (je-li to smysluplné). Moje MX-30 má za sebou 3 roky; cca 2 roky 7kkm a teď můj cca rok 22kkm. SOH (State of Health) jsem neměřil, subjektivně to deset a více procent není. Ono při té velikosti baterie 35/32kWh a dojezdu z toho vyplývajícího, je to zejména o jízdách a podmínkách jízd samotných.DOTAZ: nevíte někdo co baterie po 4 letech provozu, kolik je úbytek kapacity? Koukal jsem ze na baterii je záruka 8 let a 160.tis km, ale to je jen ze by prostě nešla a ne že ztratí kapacitu ...