@HonzaMSK reaguji strukturovaně dle Tvé předlohy...
a) Ano, Mazda servis Tábor, prohlídka 20kkm za 1.550,- Kč bez DPH, kde 1.000,- Kč bylo moje zadání navíc (zběžná kontrola/očištění brzd/kotoučů) a není tam kabinový filtr (řeším si sám). Příště to prý bude dražší (+chladící kapalina aj.)
b) Záruka jako celek je převedena na mě, tedy i na baterku.
c) Aplikace umožní na auto nahlížet, dobíjet ACT/DEACT a zapnout třeba vytápění/chlazení či zamknout. Možnost upload něčeho do vozu nevidím, ani mi to nedává smysl či spíše strach by mi to nedovolil. Karta navigace se aktualizuje jako pro jiné Mazdy = přes slot v PC a internet.
d) SOH hodnotu nemám, resp. nenalezl mě ten veřejný odkaz proti VIN
e) TČ je alespoň u mé verze sci-fi. Topí přes dráty. Změřené to nemám, ale teorie mluví o náročnosti 0,8-0,9kW vs. 1,3-1,4kW.
f) Tady z půlky mlčím, pod auto moc nelezu, ale pocitově paráda... konstrukce je vyšší (crossover) a za mě ladí i s tou hmotností 1,8 tuny. Těžiště nízko díky té baterce (1kWh asi 1kg údajně) a je to od počátku EV (nikoli původní čmoud, který potkal EV ústrojí)
Dnes mohu říci, že určitě brzdy budou vyžadovat větší pozornost. Lepší je užívat rekuperaci (hraješ si s pádly pod volantem), tj. brzdy se pak flákají, a co se fláká... atd. Mě se zrovna pro specifické EV líbil dovoz ve spolupráci s Mazdou v Táboře. Vše hladké, ale to je tam příjemný standart. Jo, dokoupil jsem i prodlouženou záruku Premium +3Y.