• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda MX-30 - obecně

Charger EV Select a jeho popisek/chování komentovat neumím, limity vozu jsme popsali, faktura EV Select tomu odpovídá.
Přenosný WB 11kW umí 3f x 230V x 16A, resp. pro tvou 1f zmíněných a správných 3,7kW.
Jsou i WB 22kW, pak umí 3f x 230V x 32A, resp. pro 1f by to jelo 7,4kW.

A nový model se z toho zase odvodí, dokonce jsou i vozy vybavené 2f dobíjením.
 
Dobře, ale i tak je to více než doma, kde to dá 3,7. Neměl by tedy ten WB doma dát taky stejně?
Neměl. Jak píše @mabu. U WB, který je 11kW, ale na 3f !!! je max na 1f 11/3 = cca 3.7
Čistě jen z pohledu nabíjení mají teď v LIDLu 22kW za 8tis, což je bezkonkurenční nabídka. Ale nebude to umět spolupracovat s FVE a bude to relativně "blbý". Nicméně, kdo chce jen nabíjet max výkonem a víc ho nezajímá, tak za mně aktuálně asi lepší nabídka nebude. Navíc záruka 3r, v případě problémů většinou mění kus za kus, dokonce prodlužují záruku.
 
Charger EV Select a jeho popisek/chování komentovat neumím, limity vozu jsme popsali, faktura EV Select tomu odpovídá.
Přenosný WB 11kW umí 3f x 230V x 16A, resp. pro tvou 1f zmíněných a správných 3,7kW.
Jsou i WB 22kW, pak umí 3f x 230V x 32A, resp. pro 1f by to jelo 7,4kW.

A nový model se z toho zase odvodí, dokonce jsou i vozy vybavené 2f dobíjením.
Ok, pokud bych měl auto s 2F, což mi tvrdil prodejce, tak by dával smysl ten EV Select výsledek? Nebo jsi myslel, že jsou jiné vozy, nikoli MX-30 vybavené 2F nabíjením? Tzn. za tu hodinu by to mohlo být těch 2x3,7kWh....tomu totiž odpovídá faktura zhruba....59minut na nabíječce a 6,5kWh nabito. A nebo teda kecá popisek u EV Select a není to 16A, jinak to není možné. Jedna z těchto variant to musí být?
Minulý týden jsem volal do Brna i Prahy do AP a doufal, že mi to někdo objasní, ale tam spíše netuší.
 
Ok, pokud bych měl auto s 2F, což mi tvrdil prodejce, tak by dával smysl ten EV Select výsledek? Nebo jsi myslel, že jsou jiné vozy, nikoli MX-30 vybavené 2F nabíjením? Tzn. za tu hodinu by to mohlo být těch 2x3,7kWh....tomu totiž odpovídá faktura zhruba....59minut na nabíječce a 6,5kWh nabito.
Minulý týden jsem volal do Brna i Prahy do AP a doufal, že mi to někdo objasní, ale tam spíše netuší.
Myslel jsem nějaké plug-in hybridy, MX-30 na 2f nevím, nové modely jsem nestudoval... jukni i na ten kabel... resp. můj 1f je na obrázku, třeba to napoví a budeme studovat dále...

EV_1f__.jpg EV_1f_.jpg

Mazda MX-30 (September 2020 - July 2022)
vs
Mazda MX-30 /(available since May 2022)

Tohle by mohlo udělat jasno, resp. je tam pasáž o nabíjení... krásná tabulka... 2f varianta tam není.
 
Ok, pokud bych měl auto s 2F, což mi tvrdil prodejce, tak by dával smysl ten EV Select výsledek? Nebo jsi myslel, že jsou jiné vozy, nikoli MX-30 vybavené 2F nabíjením? Tzn. za tu hodinu by to mohlo být těch 2x3,7kWh....tomu totiž odpovídá faktura zhruba....59minut na nabíječce a 6,5kWh nabito. A nebo teda kecá popisek u EV Select a není to 16A, jinak to není možné. Jedna z těchto variant to musí být?
Minulý týden jsem volal do Brna i Prahy do AP a doufal, že mi to někdo objasní, ale tam spíše netuší.
MX30 je buď 1f nebo 3f (od 2022).Nic mezi tím není. EV Select nabijela 1f a ukazovala na displayi kraviny, účet je v pořádku. V téhle "zimě" to nepojede od začátku do konce na max 7,4kW, proto ta účtenka na 6.5 za 1h.
 
Ok, díky, kabel mám stejný, tak je to jasné, umí jen 1F a údaj na té nabíječce u Bauhausu kecal.. Díky moc
 
Back
Top