• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 / 6

To ti nepovím (my jsme oba větší, takže se o to nepokoušíme), ale je dost možný, že se tam dva běžní "japonci" vměstnají, zvlášť jestli se k sobě ještě pořád rádi tulí :) Ale na natažený nohy to myslím nebude ani s předníma sedačkama nadoraz dopředu.

Ad ta diskuze výše. Všechno je strašně moc relativní a nic není černý ani bílý. A u BP vs. BN to podle mě platí možná skoro úplně přesně v poměru 50/50. Jen bych rád podotknul, že existují třeba i lidi, kterým nové věci "smrdí" - asi nějak z principu. Já osobně se snažím být racionální a často jsem v meziprostoru, ale znám zástupce obou extrémních okrajů spektra a je to někdy srandovní, jak se s těmi lidmi vlastně nedá vůbec mluvit, protože jsou věci, které ani nechtějí slyšet.
 
Za mě BN rozhodně lépe jezdí. Jak bylo psáno výše. Je to více řidičské auto a BP více kolotoč (hezčí interiér hezčí infotaiment apod.) Nemluvě že to BP působí více ztisnene a kufr má menší. Jezdil sem dost dlouho G150 tak vím o čem mluvím. Mě to auto třeba moc nepřesvědčilo. Mazda 6 je skvělá volba. Tam nemám co dodat.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Za mě BN rozhodně lépe jezdí. Jak bylo psáno výše. Je to více řidičské auto a BP více kolotoč (hezčí interiér hezčí infotaiment apod.) Nemluvě že to BP působí více ztisnene a kufr má menší. Jezdil sem dost dlouho G150 tak vím o čem mluvím. Mě to auto třeba moc nepřesvědčilo. Mazda 6 je skvělá volba. Tam nemám co dodat.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Moose test hovori ze BM/BN a BP maju rovnake jazdne vlastnosti, takze nevim v com moze BP by rozhodne lepsia co sa tyka jazdy:D
Mazda 3 BP moose test
Mazda 3 BN moose test
 
Já chápu že budeš kopat za BP jako vlastník BP ale viceprvek nenahradís ať si říkáš co chceš a ty motory na třetí generaci rozhodně jedou lépe. Já ti neberu tvůj názor ale obě auta znám a je to můj názor byť i BP je velice dobré ale mě rozhodně nepřesvědčilo k upgradu. Ale věřím že ta tvoje z profilové fotky jede lépe už kvůli tomu snížení a vypadá dobře

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Já chápu že budeš kopat za BP jako vlastník BP ale viceprvek nenahradís ať si říkáš co chceš a ty motory na třetí generaci rozhodně jedou lépe. Já ti neberu tvůj názor ale obě auta znám a je to můj názor byť i BP je velice dobré ale mě rozhodně nepřesvědčilo k upgradu. Ale věřím že ta tvoje z profilové fotky jede lépe už kvůli tomu snížení a vypadá dobře

Samsung S22 256GB Tapatalk
Ja nekopam za BP, som byvaly majitel BN ktora mala rovnaky 2.5L a viem co je to za auto, mal som ho 3 rokov a najazdenych 70tisic km od novoty. Tak poviem ze uz by som sa ktomu nevratil naspat, mal som ho velmi rad, ale oproti BP to proste prehrava. Tie plasty, ten dizajn, je to proste stare, tie prefukujuce okna. Co sa tyka motorov, nevidim ziadnu zmenu, rovanaka 2.5L ako som si to mal predytm, jedine ze tam pribudlo vypinanie valcov ktore riadne vie spravit na spotrebe. BN som si mal tiez znizenu, takze jadzne vlastnosti pre mna tiez vypadaju rovnako, az na to ze BP je aj zabavnejsia, vie to krasne zatacat zadok v zakrutach, co bolo komplikovanejsie robit na BNku. Taktiez sa citis bezpecnejsie v BP a ked sedia vpredu dvaja, tak vypada ze oproti BN ta BP ma viacej miesta, nebojujemu laktom zo spolujazdcom, v BNku to bola bezna vec ze niekdo niekomu furt zavadzal.
 
A jo, po shlédnutí profilovky jsem si uvědomil, že je tahle debata zbytečná.
Prave ze naopak, mam BP uz rok a za tento cas uz som sa zoznamil z autom dost. Obidve auta boli upravene a v najlepsej vybave. Vsetko co pisem je objektivne a len moj pocit. Keby som si to tak nemyslel, vedel by som sa vratit naspat ku BN, ale to vobec nechcem.
1744794431244.png
vs
1744794444547.png
 
No, právě že je to tvůj (asi upřímný) pocit, ale objektivní to rozhodně není. A to, žes s autem najezdil hromadu km neznamená, že umíš vnímat věci, které vnímají jiní a vice versa. Ty se zaměřuješ hodně na "pozlátka", jiní třeba zase na podvozek. Podobně jako ty vnímá věci a přemýšlí nad nima většina lidí, proto se svět ubírá tím směrem, kterým se ubírá... (to není kritika, to je konstatování).
 
Tak mám dojem, že otázka byla jestli M3 2019 G150 a nebo 6 2,0.Tak nějak nechápu proč se to opět stočilo k tomu, jestli BN,nebo BP.A pořád jsou v tom namočení pořád ti samí, že @Polsonside?😉
Obě ta auta jsou skvělá a ani z jedním neudělá chybu,ale to neřeší jeho problém.
Já bych to shrnul asi takto.Pokud chce auto pro sebe a bude v něm jezdit v drtivé většině sám, popřípadě ve dvou ve třech,trojka za mě stačí.Je přece menší, obratnější, sportovnější.Zavazadelník je za mě velký dost.Za 6 let co 3 vlastním jsem neměl pocit malého kufru.A navíc 3 jezdí fakt dobře, zvláště v silnějším motoru.
Pokud potřebuje stěhovák,tak jednoznačně 6.Usedlejší, rodinný koráb, který je pravda o poznání větší.
Každopádně jak už bylo zmiňováno, záleží na preferencí každého majitele.
Jo a v trojce se přespat nouzově dá,ale není to zrovna pětihvězdičkový hotel.😄
 
Zase se to svedlo na mě Já nevím co se řeší. Pokud je sám nebo ve dvou tak trojka. Pokud vozí kolo nebo něco jiného či čeká rodinu tak M6 wagon. Trojka není moc dobrá na vozeni pasážeru vzadu ačkoli žádný průser to taky není.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Zase se to svedlo na mě Já nevím co se řeší. Pokud je sám nebo ve dvou tak trojka. Pokud vozí kolo nebo něco jiného či čeká rodinu tak M6 wagon. Trojka není moc dobrá na vozeni pasážeru vzadu ačkoli žádný průser to taky není.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Tak každý není pořez jak ty.😂👍
 
Pravda. Mx5 je mě odepřena

Jinak já tehdy měl půl míče na auto a už dávno se mě líbila právě M3. A věděl sem že seženu pěkný kus. M6 sem tušil že by byla mimo můj rozpočet i tehdy.
Dnes názor mám že M3 je skvělé auto běžné velikosti co je fajn na okresky a zatáčky. Ale M6 je podle mě ideál. Má podobné jízdní vlastnosti, větší prostor uvnitř, můžeš vozit kolo uvnitř, můžeš pohodlně přespat nebo vozit kočárek včetně bagaze na dovolenou či odvezeš kus nábytku aniž bys musel vše sklopit a mít to u hlavy. Pokud nic z toho nepotřebuješ tak je lepší volba M3. Ale M6 wagon je za mě fakt brutálně hezké auto. Taky pokud budu měnit někdy tak jedině za ní..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Poslední úprava:
Pravda. Mx5 je mě odepřena

Jinak já tehdy měl půl míče na auto a už dávno se mě líbila právě M3. A věděl sem že seženu pěkný kus. M6 sem tušil že by byla mimo můj rozpočet i tehdy.
Dnes názor mám že M3 je skvělé auto běžné velikosti co je fajn na okresky a zatáčky. Ale M6 je podle mě ideál. Má podobné jízdní vlastnosti, větší prostor uvnitř, můžeš vozit kolo uvnitř, můžeš pohodlně přespat nebo vozit kočárek včetně bagaze na dovolenou či odvezeš kus nábytku aniž bys musel vše sklopit a mít to u hlavy. Pokud nic z toho nepotřebuješ tak je lepší volba M3. Ale M6 wagon je za mě fakt brutálně hezké auto. Taky pokud budu měnit někdy tak jedině za ní..

Samsung S22 256GB Tapatalk
Tak nějak jsi to shrnul přesně.👍
 
Do BN se ti kolo (bicykl) vejde taky. U endurka (vel. jsem musel sundavat predni kolo, ale gravel (vel. L) tam dam tak, jak je. Dokonce jsem vezl dva na sobe.
 
Poslední úprava:
XC 29 XL tam dam tak ze bych odřel půlku auta a ještě se kolo opře o strop.
Pokud jej sundam to přední tak ok ale kombi je o tom że hodím a jedu. U to HB je všechno trochu kompromis. Není to hold stehovak.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Mezi M6 a M3 BP bych vzal M3 - kdyz jsem kupoval M3 taky jsem koukl na M6 ale je to prostě staré auto - ten infotaiment a výbava - beru že co je staré nemusí být horší ale pro takovou tu obyčejnou denní rutinu oceníš ty nové systémy a novou konstrukci.
Místa v té 6 je minimálně navíc takže pokud neplánuješ jezdit vzadu je ti to asi fuk.
Kufr je jasně na straně M6 ale i s M3 se dá - jako když vezu bedny se zbožím tak sklopím zadní sedačky a dám tam 2 bedny - u M6 bych musel sklopit zadní sedačky úplně stejně a dal bych tam 2 bedny jen by kolem nich bylo víc místa ale 3 bych tam nedostal. Kdyz jedu s mladou na dovcu zabalíme se na týden do 2 malých 20l tašek - tedy kufr mám prazdnej. Kdyz jede v zimě lyžovat sklopí jednu zadní sedačku a dá si dovnitř lyže ve vaku - tedy do kombika se ti opět vejdou jen se sklopenou sedačkou. Kdyz jsem vozil kola tak na střeše nebo bych zvažoval na kouli ale ne uvnitř a jo se sundaným předním se ti vejde jak do M6 tak do M3. Kdyz vezu 300 kg materiálu dávám ho na podlahu před spolujezdce a na podlahu za přední sedačky a na dno kufru - tedy kapacitu kufru využiji tak na 30%.
Na G150 bych se vyprdl (pokud nebude za pěknou cenu vs stav) kup klidně G122 a proste si ji tady nech otevřít na Stage1 a mas silnější auto než G150 za příplatek.
M6 s 2,0 je línější a s 2,5 mas zas jen automat.

S M3 jsem jel trasy 1000 km a je to pohodlné spotřeby na tyto úseky kolem 5,5l do Chorvatska to bylo i míň kolem 5,3l. Při předpisových 90 na okresce se mi na 50km povedlo 4,8 ale je to o nervy 😬 běžnou spotřebu kdy si to užívám a jedu tak nějak na pohodu mam po 80 000 km na 6,0 u své 2021.
Jinak přítelkyně má M3 BM taky Stage1 a viceprvek opravdu nechybí (to je taková labutí píseň obhájců starší generace) naopak když do toho sedneš nová M3 je výrazně dal co se týče interiéru a td. Motorové jede taky stejně v přímém porovnání. Ale ty nevolíš BM/BP tak tím bych se nezabýval jak se to sem stočilo.

Pokud nutně potřebuješ a využiješ větší kufr - jak sem psal samotnému je mi k ničemu neb když potřebuju něco objemného stejně bych i v M6 museli jít zadní sedačky sklopit a když ho používám normálně na dovcu a td tak si vystačím bohatě s kufrem M3 (na dovcu ve 4 na tyden jsme jeli i s M2 - ja přítelkyně sestra a mama) tak vem co ti bude vyhovovat vic.
M3 je za mne tim ze je to o dekádu novější auto proste dnes lepší.

M3 budes mít R18 u M6 R19 bude to brát o 1,5l vic rozhodně - M6 není mild-hybrid a motor je jiný než v M3 BP - rozdíl na spotřebu u M3 BM a BP je cca 1l u te M6 to bude tak 1,5l - větší těžší kola, větší těžší auto.

PS zajeď si někam do Áček a tam si půjč M3 a M6 neřeš jejich stav řeš to jak ti vyhovuje rozměrem kufrem a td jak ti vyhovuje systém a výbava jaky dojem to na tebe udělá. Az si tohle ujasníš pak hledej tu pravou v pěkným stavu.
 
Poslední úprava:
Můžu mít jako nezkušený jeden dotaz ? Dost lidí píše že to auto (BP) je lepší kvůli infotainmentu.
A má otázka zní: V čem je to auto lepší ohledně infotainmentu, když pojedu z Prahy do Brna nebo třeba z Horní dolní do Dolní horní ? Co mě to jako řidiči přinese ?

Mě to totiž připomíná takovou tu hlášku ze Simpsonů: Neptejte se co může mApple udělat pro vás, ale co vy můžete udělat pro mApple
 
Můžu mít jako nezkušený jeden dotaz ? Dost lidí píše že to auto (BP) je lepší kvůli infotainmentu.
A má otázka zní: V čem je to auto lepší ohledně infotainmentu, když pojedu z Prahy do Brna nebo třeba z Horní dolní do Dolní horní ? Co mě to jako řidiči přinese ?
Tak je to zjevne zaklinadlo (ci labuti pisen) obhajcu BP.
 
Můžu mít jako nezkušený jeden dotaz ? Dost lidí píše že to auto (BP) je lepší kvůli infotainmentu.
A má otázka zní: V čem je to auto lepší ohledně infotainmentu, když pojedu z Prahy do Brna nebo třeba z Horní dolní do Dolní horní ? Co mě to jako řidiči přinese ?

Mě to totiž připomíná takovou tu hlášku ze Simpsonů: Neptejte se co může mApple udělat pro vás, ale co vy můžete udělat pro mApple
Tak za mne uz ten fakt ze vetsina M6 asi nebude mit CarPlay a kdyz narazí na kousek ktery ho ma nebo bude dodělávat fakt ten zážitek není na úrovni BP - další věc je to mizerný rozlišení displeje kde zaber zadní kamery vypadá jak rozlišeni 480p, systém má starou grafiku kde máš hned pocit 15 let zpět a je proste pomalej,

Tim neříkám ze to musí vadit všem - me osobně to vadí.
 
Tak za mne uz ten fakt ze vetsina M6 asi nebude mit CarPlay a kdyz narazí na kousek ktery ho ma nebo bude dodělávat fakt ten zážitek není na úrovni BP - další věc je to mizerný rozlišení displeje kde zaber zadní kamery vypadá jak rozlišeni 480p, systém má starou grafiku kde máš hned pocit 15 let zpět a je proste pomalej,

Tim neříkám ze to musí vadit všem - me osobně to vadí.
Mizerný rozlišení couvací kamery beru jako jediný argument z výše vypsaného, který může mít vliv na jízdu.

Zde bych se jen pozastavil nad tím čím je to vlastně způsobeno, protože infotainment v mém Lexusu z 2011 připomíná vzhledem takový ty hry na DOS, ale obraz ze zadní kamery je kvalitnější než má MZD Connect v CX5KF 2019.
 
Back
Top