• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

Tak přátele, rýsuje se objednání new vozu Mazda CX-3 IPM 2.0 výbava challenge model 2017 v chlapácké barvě black Jet Mica !!! Dodání červen ! Model 2017 nabízí G-Vectoring Control, senzor vlhkosti ( to je pro ženský ne ? ), nový volant ( jako Mazda 3 ), výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce a systém SCBS pro prevenci čelního nárazu v městském provozu při rychlosti do 80 km/h bylo tuším jen do 30 km/h...tak jdu poklidit v garáži...Mějte se






 
Chci se zeptat ostřílených mazdaků lze u Dk Mazda cx3 vypnout denní svícení ?V chytrý knížce je odkaz na infopanel nic jsem tam nenašel.O vypnutí zatažením ruční brzdy vím.Jde mě o to nastavení na panelu.Diky.
Edit: sorry, teď jsem si přečetl že o ručce už víš, tak následující slova neber vůbec v úvahu :D necháme je tady pro jiný ;)

Ahoj zkus tenhle postup (vyzkoušeno na M3BM):
1) zatáhni ruční brzdu
2) dej zapalování na ON (svítí kontrolky, ale není nastartováno)
3) zmáčkni a drž brzdový pedál
- brzdový pedál se drží po celou dobu operace
- celý proces se musí stihnout udělat do 23 vteřin od zmáčknutí brzdového pedálu
- začni krok 4) do 2 vteřin od zmáčknutí brzdového pedálu
4) otoč 5x spínačem světel z pozice OFF na obrysovky (>{}<) a skonči zase na pozici OFF
- pokud máš na páčce mezi OFF a obrysovkama pozici AUTO, tak jí rychle při otáčení přejeď (nezastavuj se na ní)
- nesmíš najet na pozici ON
- krok 4 musí být udělán do 5 vteřin
- krok 5) musíš začít do 2 vteřin od skončení kroku 4)
5) do 5 vteřin musíš 10x za sebou zmáčknout varovky/trojůhelník (on-off-on-off-on-off-on-off-on-off)
- začni krok 6) do 2 vteřin od skončení kroku 5)
6) otoč 5x spínačem světel z pozice OFF na obrysovky (>{}<) a skonči zase na pozici OFF
- pokud máš na páčce mezi OFF a obrysovkama pozici AUTO, tak jí rychle při otáčení přejeď (nezastavuj se na ní)
- nesmíš najet na pozici ON
- krok 6 musí být udělán do 5 vteřin
7) zkontroluj jestli se přenastavení povedlo tím že pustíš ruční brzdu

Pokud by jsi chtěl nastavení vrátit zpět (drl znovu zapnout) opakuj tento postup.

Tady je i video:
Pro admina: tohle by mělo jít na všechny nový Mazdy (údajně), tak jestli to nezařadit někam do manuálů.
 
Poslední úprava:
Objednáno ! Můžete se na mě začít skládat :)
 
Poslední úprava:
Takže budete mať dve CX-3 doma? Alebo som iba unavený po práci?! :)
 
Edit: sorry, teď jsem si přečetl že o ručce už víš, tak následující slova neber vůbec v úvahu :D necháme je tady pro jiný ;)

Ahoj zkus tenhle postup (vyzkoušeno na M3BM):
1) zatáhni ruční brzdu
2) dej zapalování na ON (svítí kontrolky, ale není nastartováno)
3) zmáčkni a drž brzdový pedál
- brzdový pedál se drží po celou dobu operace
- celý proces se musí stihnout udělat do 23 vteřin od zmáčknutí brzdového pedálu
- začni krok 4) do 2 vteřin od zmáčknutí brzdového pedálu
4) otoč 5x spínačem světel z pozice OFF na obrysovky (>{}<) a skonči zase na pozici OFF
- pokud máš na páčce mezi OFF a obrysovkama pozici AUTO, tak jí rychle při otáčení přejeď (nezastavuj se na ní)
- nesmíš najet na pozici ON
- krok 4 musí být udělán do 5 vteřin
- krok 5) musíš začít do 2 vteřin od skončení kroku 4)
5) do 5 vteřin musíš 10x za sebou zmáčknout varovky/trojůhelník (on-off-on-off-on-off-on-off-on-off)
- začni krok 6) do 2 vteřin od skončení kroku 5)
6) otoč 5x spínačem světel z pozice OFF na obrysovky (>{}<) a skonči zase na pozici OFF
- pokud máš na páčce mezi OFF a obrysovkama pozici AUTO, tak jí rychle při otáčení přejeď (nezastavuj se na ní)
- nesmíš najet na pozici ON
- krok 6 musí být udělán do 5 vteřin
7) zkontroluj jestli se přenastavení povedlo tím že pustíš ruční brzdu

Pokud by jsi chtěl nastavení vrátit zpět (drl znovu zapnout) opakuj tento postup.

Tady je i video:
Pro admina: tohle by mělo jít na všechny nový Mazdy (údajně), tak jestli to nezařadit někam do manuálů.
V pohodě.Stačí první zoubek a je zhasnuto.
 
Dnes 16.1.2017 jsem v Autotechnologi v Praze nechal změřit výkon.Výsledky jsou pro mě velmi uspokojivé výkon 120,6Kw(110Kw) a kroutící moment 209,6Nm (204Nm)
A dnešním ježděním jsem za necelý rok co mám CX3 "pokořil"11111 km.
www.technologi.cz
 

Přílohy

  • IMG_20170116_084918.jpg
    IMG_20170116_084918.jpg
    437,9 KB · Zobrazení: 67
  • IMG_20170116_084924.jpg
    IMG_20170116_084924.jpg
    326,7 KB · Zobrazení: 63
  • IMG_20170116_093217.jpg
    IMG_20170116_093217.jpg
    182,1 KB · Zobrazení: 65
  • IMG_20170116_093526.jpg
    IMG_20170116_093526.jpg
    397,4 KB · Zobrazení: 65
  • IMG_20170116_093605.jpg
    IMG_20170116_093605.jpg
    520,5 KB · Zobrazení: 68
  • IMG_20170116_093930.jpg
    IMG_20170116_093930.jpg
    580,7 KB · Zobrazení: 69
  • IMG_20170116_093934.jpg
    IMG_20170116_093934.jpg
    550,2 KB · Zobrazení: 67
  • IMG_20170116_094116.jpg
    IMG_20170116_094116.jpg
    645,2 KB · Zobrazení: 72
  • IMG_20170116_191944.jpg
    IMG_20170116_191944.jpg
    372,4 KB · Zobrazení: 67
  • 001.jpg
    001.jpg
    632,1 KB · Zobrazení: 69
Poslední úprava:
Moc hezký výsledek na to že nemáš upravovanou mapu. :D Ono asi ty CX-3 G150 budou naladěné z výroby asi víc než vypadají. Se mě jinak nezdá, že by výfuk a vložka do sání udělala rozdíl 10kW oproti udávaným 110kW co udává výrobce.
 
Jo o tom žádná :).

Teď se dívám na můj graf a tvůj a porovnávám výsledky a zajímalo by mě, co já tam budu mít za krpu :).
 
Ahoj, ted sem tak projižděl videa na youtube a nasel sem nudny video, ale něco mě na něm zaujalo, kde se dají sehnat ty stříbrný lyžiny na střechu co má tahle mazda? To sem doted na žádné jiné neviděl, a docela se mi to líbý. Díky. Odkaz:
 
Poslední úprava:
Dneska jsem umýval auto, protože jsem se už skoro i styděl za to, jak to vypadalo. Po umytí jsem zjistil, že je tam hodně takových "rezavých" fleků (po stranách a taky dost na zadních dveřích. Zprvu jsem se leknul, že mě rezavý auto, ale nakonec jsem na to použil Clay a tím to šlo parádně dolů. Ale co jsem zjistil a co mě nasralo bylo, že jsem objevil asi 5 míst na autě, kde jsem dostal ránu od kamínku a je tam ťukanec až pod lak. Takže tam jde vidět taková tmavá tečka.
Doma mám v záloze ampulku co jsem si kdysi koupil (pro jistotu) s moji barvou. Zkoušel jsem jednu dírku zamáznout, ale nakonec jsem byl rád, že jsem to zase sundal. Tím štetečkem to šlo úplně na prd a vypadalo to otřesně. Proto by mě zajímalo, zda neexistuje nějaký ověřený způsob jak to nejlíp aplikovat, aby to prostě zacelilo jen tu dirku a nebylo to opatlané i kolem.

Má s tím někdo zkušenosti? Chtěl bych to opravit co nejdřív, aby se tam nechytla nějaká nemoc.
 
Polétavá rez, běžná kontaminace laku. Po clayování doporučím auto následně ošetřit, protože sis z něj sundal určitou část ochranné vrstvy (proto šlo vše hladce dolů).

K opravě. Nejlepší jsou k zakapávání laku modelářské tenké štětečky (ty přibalené k barvám jsou moc velké a malá lehká oprava není jednoduchá). Nepřeberné množství zkušeností má @Doris . Přikládám článek ohledně drobných oprav: http://www.mazdaclub.cz/clanek/drobne-opravy-laku-svepomoci-79
 
Poslední úprava:
Dík @Natural , mrknu na to. Dnes to plánuji navoskovat ty části co jsem clayoval. To bylo v plánu i včera, jen jsem netušil, že to clayování zabere tolik času :). A po tmě se mě to dělat nechtělo. Tak snad dneska to klapne.
 
Tak jsem využil ndešního "volnějšího" dne a včerejší vyclayované části jsem navoskoval. Jinak jsem využil i návodu od @Doris (ještě jednou díky za odkaz @Natural ) a ošetřil i ty malé dirky co byly hlouběji pod lak. Ukradnul jsem přítelkyni takový štěteček co používá na makeup :). Je úzký a má jemné štětinky do špičky. Šlo to s tím super a na konci jak jsem vyleštil auto, tak jsem nemohl ani najít to místo kde to bylo.

Tady fotka čisté prdelky té moji potvůrky :D (Boky jsem nefotil, bo se mě nechtělo posouvat auto z pod přístřešku).

prdelka.JPG
 
Ahoj, někdo z okolí kroměříže kdo by zvládl nastříkat podvozek a dutiny cx3 nějakou ochranou? V mazdě mi řekli že se to dělat nemusí, ale já budu klidnější kdyby se to udělalo. Díky
 
Back
Top