• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

shr3k

správce
Člen týmu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
6 514
Peklo zamrzlo.... 2.5T je na cestě, premiéra v LA. Doufám, že i v Evropě bude, pokud ano, přestávám řešit, jestli nepořídit Superb, Passat nebo něco podobného s 2.0 TSI.
All-new-CX-5_2016_teaser-image.jpg All-new-CX-5_2016_teaser-image_edit.jpg
 
Sakra, 2.5T, to už by byl solidní základ pro nové MPSa :D.
 
Tak v CX-9 je to normální motorizace, je fajn, že ji budou montovat i do nové CX-5, jen doufám, že se dostane i do Evropy.
 
Peklo zamrzlo.... 2.5T je na cestě, premiéra v LA. Doufám, že i v Evropě bude, pokud ano, přestávám řešit, jestli nepořídit Superb, Passat nebo něco podobného s 2.0 TSI.
Pfuuuujjj, vyrastená CX3-ka, takto zboku. :D
shr3k(u) , to tu uvadzas tych koncerňákov, aby si nás ostatných provokoval ?:eek:
 
Ad 2.0 TSI, nějaký jiný tip na dobře zkonstruovaný 2litrový turbobenzín v této cenové kategorii?
Superb 2.0 TSI zacina od 32000 €. :rolleyes:

Podobna cenova kategoria, ale lepsie auta, su napr. Lexus IS 200t, Volvo S60 T4, T5 ; Jaguar XE, XF ; Alfa Romeo Giulia Turbo 200.
Odvahu odporucit bez rizika, ze zle neporadim, je hadam iba Lexus.
===========
Bez turbo
Neskusal som este Mazda 6 2.5 AT, asi za 1 mesiac budem moct vyskusat.
===========
Toyota RAV4 2,5 hybrid Je to uplne ina kategoria, ale v cene sa blizi k autam s motorom 2.0 TSI, .
Skusal som Rav4 hybrid FWD a jazdilo to vyborne.
Nie je to ten klasicky hybrid z Aurisu a Priusu.
Je nastaveny na dynamicku jazdu a vydaril sa. Realnu spotrebu to ma 7,5-8,5 litrov/100km !

Neviem ci som poradil dobre.
Aj ja sa uz dlhsie trapim s myslienkou, za co vymenit mazdu, ked nove euroVI mazdy, uz nie su vykonovo tak dobre, aku mam doma.o_O
 
Superb 2.0 TSI zacina od 32000 €. :rolleyes:

Podobna cenova kategoria, ale lepsie auta, su napr. Lexus IS 200t, Volvo S60 T4, T5 ; Jaguar XE, XF ; Alfa Romeo Giulia Turbo 200.
Odvahu odporucit bez rizika, ze zle neporadim, je hadam iba Lexus.
===========
Bez turbo
Neskusal som este Mazda 6 2.5 AT, asi za 1 mesiac budem moct vyskusat.
===========
Toyota RAV4 2,5 hybrid Je to uplne ina kategoria, ale v cene sa blizi k autam s motorom 2.0 TSI, .
Skusal som Rav4 hybrid FWD a jazdilo to vyborne.
Nie je to ten klasicky hybrid z Aurisu a Priusu.
Je nastaveny na dynamicku jazdu a vydaril sa. Realnu spotrebu to ma 7,5-8,5 litrov/100km !

Neviem ci som poradil dobre.
Aj ja sa uz dlhsie trapim s myslienkou, za co vymenit mazdu, ked nove euroVI mazdy, uz nie su vykonovo tak dobre, aku mam doma.o_O
280k TSI Superb i Passat koupím za nákupní cenu dealera - 220k TSI Alltrack to samé. Všechno výše vyjmenované má malé výkony a neověřené motory (a pokud výkony má větší, tak za strašné peníze), Lexus není kombi a je malý, V60 je malá, jediný použitelný je XF, ale s 270k V6 dieselem (cenově úplně mimo) a když vidím RAV4, tak bych se poblil. Jediný hybrid, co bych snesl, je 330e. Mazda6 2.5 AT prostě nejede. Proto vidím v CX-5 2.5T záchranu před potupnou koupí volkswagenu (jakože s TSI ho aspoň nepotkám na každém rohu).
 
A co Opel Insignia (OPC)?

Kazdopadne s 2.5T uz jsou lidi spokojeni? Precejen zase ta CX-9 neni male auto.
 
Poslední úprava:
280k TSI Superb i Passat koupím za nákupní cenu dealera - 220k TSI Alltrack to samé. Všechno výše vyjmenované má malé výkony a neověřené motory (a pokud výkony má větší, tak za strašné peníze), Lexus není kombi a je malý, V60 je malá, jediný použitelný je XF, ale s 270k V6 dieselem (cenově úplně mimo) a když vidím RAV4, tak bych se poblil. Jediný hybrid, co bych snesl, je 330e. Mazda6 2.5 AT prostě nejede. Proto vidím v CX-5 2.5T záchranu před potupnou koupí volkswagenu (jakože s TSI ho aspoň nepotkám na každém rohu).
To je uz je na mna prilis vela narokov, ktore musi splnat auto pre tvoje potreby.
Musis z niecoho pustit, lebo to potom fakt zostanu na vyber iba koncernove ehm ......y
V ich pripade je to takisto ustupok na kvalitativne naroky, naroky na bezproblemovost.
To co pozadujes, aby splnalo auto, su naroky splnitelne skor s 3.0 diesel a vyssie.
Novy Opel Insignia pride na jar 2017 , mozno sa oplati vyčkat co prinesie premiera:rolleyes:

Ešte tak vediet čitať japonsky

http://www.mazda.com/globalassets/ja/assets/innovation/technology/gihou/2016/files/2016_no003.pdf
 
Poslední úprava:
Mě osobně od škodovek odrazuje neskutečně spotřeba těch benzíňáků.
Pokud nevyužiješ potenciál toho motoru, tak spotřeba je slušná :D, ale jak se roztočí turbo, tak to žere i trávu kolem cesty, ale zase to jede. U atmosféry je rozdíl ve spotřebě u různých stylů jízdy menší.
 
Mě osobně od škodovek odrazuje neskutečně spotřeba těch benzíňáků.
Spotřebu neřeším, když chci po letech v naftových autech přejít na benzín, chtěl bych aby to alespoň jelo.

Odesláno z mého D5503 pomocí Tapatalk
 
Spotřebu neřeším, když chci po letech v naftových autech přejít na benzín, chtěl bych aby to alespoň jelo.

Odesláno z mého D5503 pomocí Tapatalk

A co Subaru Forester ? Má teda jen 177kw ( 241 koní ) ale jede pěkně , ani malý ani velký . . .
 
280k TSI Superb i Passat koupím za nákupní cenu dealera - 220k TSI Alltrack to samé. Všechno výše vyjmenované má malé výkony a neověřené motory (a pokud výkony má větší, tak za strašné peníze), Lexus není kombi a je malý, V60 je malá, jediný použitelný je XF, ale s 270k V6 dieselem (cenově úplně mimo) a když vidím RAV4, tak bych se poblil. Jediný hybrid, co bych snesl, je 330e. Mazda6 2.5 AT prostě nejede. Proto vidím v CX-5 2.5T záchranu před potupnou koupí volkswagenu (jakože s TSI ho aspoň nepotkám na každém rohu).
Tak tu je biele na čiernom (akoby to povedal náš minulý prezident G. :confused:) prečo je myslieť na kupu koncernovych aut, pochybna myšlienka :eek:
http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-passat-cc-cucik.html#novinky
 
Pěkné, ale to je celé o staré (a ještě k tomu předface) vráně CC.
 
Asi tam napíši také nějakou recenzi - jako správný "potížista" bych mému "mateřskému" autoservisu Mazda neměl zůstat nic dlužen
Na druhou stranu - CX-5 2,5 motor super
měl sem (náhradní vůz) půjčenou CX-3 2.0 lehké letadýlko, ale od spodku určitě netáhne. Na rozdíl od skoro dvoutunové CX-5 je to želva :)
obě auta atmosféra, CX-3 "full" bez 4x4 vs. CX-5 full s 4x4 - markantní rozdíl ve výkonu ve prospěch CX-5 která má cca o půl tuny vyšší váhu o 0.5 l vetší obsah a o litr žere víc při mém způsobu jízdy
Tím sem chtěl říct že stejný motor v nové CX-5 by byl pro mne pořád výborný (průměrná spotřeba 51 tisících km 8,6)
co je na pikaču, to jsou brzdy a pár věcí, ale je to hlavně o "ZNAČKOVÉM SERVISU"
 
Back
Top