Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Pfuuuujjj, vyrastená CX3-ka, takto zboku.Peklo zamrzlo.... 2.5T je na cestě, premiéra v LA. Doufám, že i v Evropě bude, pokud ano, přestávám řešit, jestli nepořídit Superb, Passat nebo něco podobného s 2.0 TSI.
http://www.forcegt.com/news/new-2017-mazda-cx-5-spied-for-the-first-time/ nebo taky stará CX-5 se světly CX-3Pfuuuujjj, vyrastená CX3-ka, takto zboku.
shr3k(u) , to tu uvadzas tych koncerňákov, aby si nás ostatných provokoval ?
Superb 2.0 TSI zacina od 32000 €.Ad 2.0 TSI, nějaký jiný tip na dobře zkonstruovaný 2litrový turbobenzín v této cenové kategorii?
280k TSI Superb i Passat koupím za nákupní cenu dealera - 220k TSI Alltrack to samé. Všechno výše vyjmenované má malé výkony a neověřené motory (a pokud výkony má větší, tak za strašné peníze), Lexus není kombi a je malý, V60 je malá, jediný použitelný je XF, ale s 270k V6 dieselem (cenově úplně mimo) a když vidím RAV4, tak bych se poblil. Jediný hybrid, co bych snesl, je 330e. Mazda6 2.5 AT prostě nejede. Proto vidím v CX-5 2.5T záchranu před potupnou koupí volkswagenu (jakože s TSI ho aspoň nepotkám na každém rohu).Superb 2.0 TSI zacina od 32000 €.
Podobna cenova kategoria, ale lepsie auta, su napr. Lexus IS 200t, Volvo S60 T4, T5 ; Jaguar XE, XF ; Alfa Romeo Giulia Turbo 200.
Odvahu odporucit bez rizika, ze zle neporadim, je hadam iba Lexus.
===========
Bez turbo
Neskusal som este Mazda 6 2.5 AT, asi za 1 mesiac budem moct vyskusat.
===========
Toyota RAV4 2,5 hybrid Je to uplne ina kategoria, ale v cene sa blizi k autam s motorom 2.0 TSI, .
Skusal som Rav4 hybrid FWD a jazdilo to vyborne.
Nie je to ten klasicky hybrid z Aurisu a Priusu.
Je nastaveny na dynamicku jazdu a vydaril sa. Realnu spotrebu to ma 7,5-8,5 litrov/100km !
Neviem ci som poradil dobre.
Aj ja sa uz dlhsie trapim s myslienkou, za co vymenit mazdu, ked nove euroVI mazdy, uz nie su vykonovo tak dobre, aku mam doma.
To je uz je na mna prilis vela narokov, ktore musi splnat auto pre tvoje potreby.280k TSI Superb i Passat koupím za nákupní cenu dealera - 220k TSI Alltrack to samé. Všechno výše vyjmenované má malé výkony a neověřené motory (a pokud výkony má větší, tak za strašné peníze), Lexus není kombi a je malý, V60 je malá, jediný použitelný je XF, ale s 270k V6 dieselem (cenově úplně mimo) a když vidím RAV4, tak bych se poblil. Jediný hybrid, co bych snesl, je 330e. Mazda6 2.5 AT prostě nejede. Proto vidím v CX-5 2.5T záchranu před potupnou koupí volkswagenu (jakože s TSI ho aspoň nepotkám na každém rohu).
jestli nepořídit Superb, Passat nebo něco podobného s 2.0 TSI.
Pokud nevyužiješ potenciál toho motoru, tak spotřeba je slušná , ale jak se roztočí turbo, tak to žere i trávu kolem cesty, ale zase to jede. U atmosféry je rozdíl ve spotřebě u různých stylů jízdy menší.Mě osobně od škodovek odrazuje neskutečně spotřeba těch benzíňáků.
Spotřebu neřeším, když chci po letech v naftových autech přejít na benzín, chtěl bych aby to alespoň jelo.Mě osobně od škodovek odrazuje neskutečně spotřeba těch benzíňáků.
Spotřebu neřeším, když chci po letech v naftových autech přejít na benzín, chtěl bych aby to alespoň jelo.
Odesláno z mého D5503 pomocí Tapatalk
S CVT ani snad radši ne. A navíc, SUV bych toleroval, jen kdybych zůstal u značky.A co Subaru Forester ? Má teda jen 177kw ( 241 koní ) ale jede pěkně , ani malý ani velký . . .
Tak tu je biele na čiernom (akoby to povedal náš minulý prezident G. ) prečo je myslieť na kupu koncernovych aut, pochybna myšlienka280k TSI Superb i Passat koupím za nákupní cenu dealera - 220k TSI Alltrack to samé. Všechno výše vyjmenované má malé výkony a neověřené motory (a pokud výkony má větší, tak za strašné peníze), Lexus není kombi a je malý, V60 je malá, jediný použitelný je XF, ale s 270k V6 dieselem (cenově úplně mimo) a když vidím RAV4, tak bych se poblil. Jediný hybrid, co bych snesl, je 330e. Mazda6 2.5 AT prostě nejede. Proto vidím v CX-5 2.5T záchranu před potupnou koupí volkswagenu (jakože s TSI ho aspoň nepotkám na každém rohu).
Pěkné ?! :woot: Smutný a nie jediný, taký príbeh. :banghead:Pěkné, ale to je celé o staré (a ještě k tomu předface) vráně CC.