• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

https://www.novinky.cz/auto/421061-nova-mazda-cx-5-spis-vetsi-inovace-nez-novinka.html

To je mi zase "novinka".
Tu novinku musel psát nějakej naprostej hňup, protože jinak to nevidím.
To že se zkrátila celková délka o 5mm, je strašnej problém, jak vidno, ale to že bude mít určitě menší spotřebu než ten deb*lní kodiaq například, to je věc nepodstatná.

Nejvíc mě ovšem rozsekalo.
"Ptáte se, jestli Mazda dostala downsizing? Nikoliv."
:confused:

Dotyčný "pisálek" by měl jít asi dělat inženýra do mazdy, aby jim řekl jak se to má dělat, nejspíš by to vypadalo tak jako u našich německých sousedů.
 
Výroba nové CX-5 odstartována... a minimálně pro USA bude mít coby diesel vstřikování močoviny:
Masamiči Kogai: "The fix came through adding a urea selective catalytic reduction treatment to scrub the exhaust of nitrogen oxides. Mazda developed a compact selective catalytic reduction unit that not only reduced its cost but reduced its impact on engine performance, he said. Further gains in performance came through various tweaks to reduce friction throughout the drivetrain."
P1J13719l.jpg
 
Poslední úprava:
To se mi líbí. Teda to s tou močovinou už méně...:confused:
 
Močovinu bych neviděl jako problém. CX7 to měla také a fungovalo to.
 
Právě že to bude fajn, třeba to nebude muset být tak uškrcené, jako ten stávající motor.
 
Bude to fajn aj kvoli spotrebe. Rozdiel medzi deklarovanou a realnou spotrebou je u sucasnych Skyactiv dieslov privysoky.
 
Na japonském webu mazdy už jsou vidět specifikace nové CX-5 pro japonský trh (motory, výbava)

http://www.mazda.co.jp/cars/cx-5/grade/?link_id=20s#cx-5

nebo třeba i dostupné barvy...

http://www.mazda.co.jp/cars/cx-5/feature/design/?link_id=sbnv
To je prima, jsou tam i motory: http://www.mazda.co.jp/globalassets/assets/cars/pdf/cx-5/cx-5_specification_201612.pdf
headup:
safety_hero_1612.ts.1612150201478500.jpg
Je tam zmínka o elektrických 5. dveřích.
Návod k použití: http://www.mazda.co.jp/globalassets/assets/carlife/owner/files/manual/cx-5_201612.pdf
V japonské verzi ty diesely močovinu nemají.
 
Poslední úprava:
Chlapi, nějak těm kliky hákům nerozumím :-D Nafta stejná a benzíny také nééé?
 
Prezrel som si web odkazy na novu cx5
Keby dala mazda vypredajovu zlavu (aspon 5000 € RevTop ) na sučasný model, tak niet čo riešiť.

V odkazoch som nevedel zistit, ci nova CX5 ma take, tie vyduchy medzi prednymi sedadlami smerujuce dozadu na kolena cestujucich na zadnych sedadlach.
Asi nie :(
A nema to ani vyhrievane celne sklo, ako moja mazda, ktoru som tuto zimu uz vyuzil na cestach aspon 15x :eek:
 
Výdechy vzadu samozřejmě má, vyhřívané sklo nemá žádný aktuální model - BL byla v tomto zřejmě slepá ulička. :)
 
Dobre vidim, ze ovladace okien okrem vodicovho nemaju automatiku?
Som zvedavy na europsku specifikaciu benzinovych motorov. Nechce sa mi verit, ze sa neudiali ziadne zmeny.
 
Me to spis prijde takovy solidni facelift (co do tech okoukavatelnych casti). Interierove narovnani se soucasnou koncepci ostatnich modelu a vlastne i exterierove narovnani mezi soucasne CX-3 a CX-9 modely. Motoricky bych teda moc zmeny necekal. Do uvedeni SkyActive 2.0 to beztak urcite bude jen hra se stavajicim portfoliem.

Ale ta bila verze, co tam maji nafocenou pro nektere vybavove rady, tak se mi temer primo nelibi. Tam mi uplne zanikaji ty detaily, co to auto delaji krasnym.
 
Výdechy vzadu samozřejmě má, vyhřívané sklo nemá žádný aktuální model - BL byla v tomto zřejmě slepá ulička. :)
"Slepa ulicka" ..... ktora poskytuje vynikajuci komfort a prispieva k bezpečnej jazde ( u mna teda urcite) . Kym to clovek nema v aute , ani nevie, aka je to dobra vec.
Hlavne, ze cx5 dostava dalsiu elektronicku prkotinu i-dm. Naklady ppredpokladam +5 € , priplatok k cene auta +700 €
http://www.mazda.com/en/innovation/technology/connect/i-dm/
 
Vyhrievanie predneho okna by bolo fajn, keby sa riesilo foliou v okne, ale u predoslej Mazdy 3 bola v okne viditelna jemna mriezka, co nebolo prijemne.
 
Co ti vadi na el. rucnej brzde v suv? Ja by som uz inu nechcel a mechanicka rucna v CX3 mi vadi.
 
Z práce mám zkušenost takovou, že el. ručka je bezproblémová a hlavně udržuje mechanismus brzd v kondici.
 
Back
Top