Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ďakujem, takúto odpoveď som si predstavoval.Najezdil jsem 300 tisíc s Q5 quattro, žena měla víc jak 10 let A6 quattro. Ten systém je pochopitelně vrchol, opravdu stálý pohon všech kol, navíc i brzdění motorem jde na všechna kola. Nějaká vyšší spotřeba byla a je to poslední, co by mělo kohokoli zajímat.
Nicméně po prvním roce s CX5 mohu prohlásit, že se necítím nijak zásadně omezen. Při rychlém rozjezdu nehvízdají gumy, při rozjezdu z kraje silnice, kdy jsou levá kola na asfaltu a pravá někde v mokré trávě se auto zachová skvěle, cestou do Dolomitů v zimě přes Katschberg, kde se řidiči dole lopotili s nasazováním řetězů na předokolky jsem já vyjel naprosto v pohodě. Předokolku mám u dodávky, budiž, ale jinak už nikdy nic jiného než 4x4. Ono i na blbém zasněženém parkovišti ve městě jste při parkování (a odjezdu) králem.
Vidíš sám z odpovědí, že rozptyl spotřeby je velký, dva i více litrů. Těžko budeš hledat někoho, kdo vyzkoušel obě varianty se stejným motorem, tam by to porovnání dávalo smysl. Ono to hodně závisí na jízdním stylu, poměru město/extravilán, jestli taháš přívěs, atp. Když budeš jezdit po městě, možná se nedostaneš pod deset. Když do toho budeš šlapat jako do varhan, totéž. Spíš záleží na tom, jestli tu čtyřkolku využiješ, kolik dní v roce jezdíš na sněhu? Kupní cena, spotřeba, servis, všechno bude dražší.Ďakujem, vieš mi povedať o koľko zvykne byť u CX-5 vyššia spotreba v AWD ?
Záleží na preferencích. Že by nikoho vůbec nezajímala spotřeba si dovolím pochybovat. Ale ano, jednou jsem se při oblevě nemohl s předokolkou vyhrabat v Peci z parkoviště, od řetězů lítaly jiskry a nic. Tehdy bych dal za quattro dceru i s královstvím. Jenomže je to tak pětadvacet let. Jinak Alpy s předním pohonem úplně v pohodě, řetězy vozím jako zátěž.Najezdil jsem 300 tisíc s Q5 quattro, žena měla víc jak 10 let A6 quattro. Ten systém je pochopitelně vrchol, opravdu stálý pohon všech kol, navíc i brzdění motorem jde na všechna kola. Nějaká vyšší spotřeba byla a je to poslední, co by mělo kohokoli zajímat.
Nicméně po prvním roce s CX5 mohu prohlásit, že se necítím nijak zásadně omezen. Při rychlém rozjezdu nehvízdají gumy, při rozjezdu z kraje silnice, kdy jsou levá kola na asfaltu a pravá někde v mokré trávě se auto zachová skvěle, cestou do Dolomitů v zimě přes Katschberg, kde se řidiči dole lopotili s nasazováním řetězů na předokolky, jsem já vyjel naprosto v pohodě. Předokolku mám u dodávky, budiž, ale jinak už nikdy nic jiného než 4x4. Ono i na blbém zasněženém parkovišti ve městě jste při parkování (a odjezdu) králem.
Občas po snehu jazdím , ale zase je to ojedinelé. Zvážim všetky pre a proti. Zatiaľ ďakujem za radyVidíš sám z odpovědí, že rozptyl spotřeby je velký, dva i více litrů. Těžko budeš hledat někoho, kdo vyzkoušel obě varianty se stejným motorem, tam by to porovnání dávalo smysl. Ono to hodně závisí na jízdním stylu, poměru město/extravilán, jestli taháš přívěs, atp. Když budeš jezdit po městě, možná se nedostaneš pod deset. Když do toho budeš šlapat jako do varhan, totéž. Spíš záleží na tom, jestli tu čtyřkolku využiješ, kolik dní v roce jezdíš na sněhu? Kupní cena, spotřeba, servis, všechno bude dra