Divné právě je, že zpočátku (od novoty) jsem nic nepříjemného necítil. Až tak po cca měsíci ježdění. Ten sedák se jakoby trochu propadl níž, u spolujezdce je to sezení tak nějak víc nadýchané, tam mě nic netlačí. I žena mi to potvrdila, že u řidiče jí to přijde tvrdší pod zadkem. Že by to mohlo způsobit vyhřívání sedačky v posledních 2 týdnech, že by se ta pěna (nebo co to tam je) nějak změnila, sesedla nebo něco v tom smyslu? Nebo vyseděla? To mi přijde zas dost nepravděpodobné po tak krátké době, navíc by si na to stěžovaly tisíce lidí. Nicméně ta sedací částu řidiče je trochu víc utopená, takže sedím o malý kousek níž a tudíž víc cítím ty bočnice na kyčlích. Byl jsem u prodejce, tam mi říkal, že se mu to zdá stejné. Chápu, je to silně subjektivní záležitost, nějak to změřit v tuto chvíli nelze, i když opticky se mi to kapánek nižší zdá.
Mám známé v obchodě s autodoplňky, zastavím se tam a vyzkouším něco takového, prodyšný podsedák jen pod zadek, ty 4 stovky za vyzkoušení stojí. Možná se ty tlaky víc rozloží na větší plochu, spíš se bojím, že to naopak bude lítat pod zadkem, no nevím. Ale mělo by zase fungovat odvětrávání, které tam mám. Možná i vyhřívání by mohlo být poznat. Třeba i ta výplň v těch bočnicích časem změkne, i když na to moc nesázím. Nebo to nějak zevnitř zahřát a tlakem změnit nějak tvar, jakmse třeba upravují teplem vnitřky lyžařských bot.
Jako poslední možnost mám ještě v záloze najít firmu, která se profesionálně zabývá výrobou automobilových sedadel, tamby mi možná mohli nějak pomoci. Výměnu auta odmítám, mám pro to stovky dalších dobrých důvodů si Mazdičku nechat.
Mám známé v obchodě s autodoplňky, zastavím se tam a vyzkouším něco takového, prodyšný podsedák jen pod zadek, ty 4 stovky za vyzkoušení stojí. Možná se ty tlaky víc rozloží na větší plochu, spíš se bojím, že to naopak bude lítat pod zadkem, no nevím. Ale mělo by zase fungovat odvětrávání, které tam mám. Možná i vyhřívání by mohlo být poznat. Třeba i ta výplň v těch bočnicích časem změkne, i když na to moc nesázím. Nebo to nějak zevnitř zahřát a tlakem změnit nějak tvar, jakmse třeba upravují teplem vnitřky lyžařských bot.
Jako poslední možnost mám ještě v záloze najít firmu, která se profesionálně zabývá výrobou automobilových sedadel, tamby mi možná mohli nějak pomoci. Výměnu auta odmítám, mám pro to stovky dalších dobrých důvodů si Mazdičku nechat.
Poslední úprava: