• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Tak super - zkoušel jsem tak dlouho, jestli mi půjdou ta okýnka dálkou a nejspíš jsem si nějakým záhadným způsobem nastavil klíč do nějakého toho safe modu...tlačítka fungují, ale nejde otevřít bezkontaktně, auto se samo nezamkne při odchodu a hlavně nejde ani nestartovat - auto klíč "nevidí"...já jsem ale pako :joy: poradíte mi někdo co s tím? :)
 
je to prepinac (on->off->on->off ...) a tedy staci 5 krat stlacit "zamknout" na DO: 4x kratce a pate podrzet.
 
nad tlacitkem "zamknout" je mala led - pokud sviti kdyz se mackaji tlacitka tak je klic aktivni. Pokud ta led nesviti, tak je v battery-save modu.

A to stahování oken se někomu z vás podařilo? Mně to teda nejde.
U auta budu az za cca 2 hodky. Zkusim, a dam potom vedet. Ale uprimne mi to neprijde jako uzitecna feature. Zajimavejsi by bylo ty okna vsechny zavrit .
 
Jj, tak jsem to měl u Q5. Delším podržením na DO se okna buď zavřela, nebo otevřela. Tlačítko k zamykání nebo odemykání. Jednoduché a praktické.
 
To má většina wvgroup modelů @Jirka_S na Passatech jsem to měl taky

Díky @Brucus jdu to vyzkoušet :)
 
Jj, tak jsem to měl u Q5. Delším podržením na DO se okna buď zavřela, nebo otevřela. Tlačítko k zamykání nebo odemykání. Jednoduché a praktické.
Má to i 17 let staré Mondeo… Japončíci budou raději reinkarnovat Wankel, než by dali třeba vyhřívané okno. Zrovna jsem škrábal ledovku;)
 
Ahoj. Podařilo se mi odchytit jednu CX5 KF 2.5 s vypínáním válců, která má už známou závadu na hydroštelech způsobující cvakání ventilů. V podstatě jde o to, že hydroštely na válcích který se vypínají neudrží v sobě olej.
Tady popis závady od Mazdy:

A tady video se zvukem, kde je krásně slyšet to cvakání jak u šicího stroje:
 
Ahoj. Podařilo se mi odchytit jednu CX5 KF 2.5 s vypínáním válců, která má už známou závadu na hydroštelech způsobující cvakání ventilů. V podstatě jde o to, že hydroštely na válcích který se vypínají neudrží v sobě olej.
Tady popis závady od Mazdy:

A tady video se zvukem, kde je krásně slyšet to cvakání jak u šicího stroje:
OK, takze se vymeni HLA. Znamena to ze nove HLA tento problem odstrani trvale, nebo pokud problem nastane znovu, bude se muset porad chodit na vymenu HLA?
 
OK, takze se vymeni HLA. Znamena to ze nove HLA tento problem odstrani trvale, nebo pokud problem nastane znovu, bude se muset porad chodit na vymenu HLA?
Vyměníš tu vadnou várku hydroštelů za nový PYFA-12-100A a tento problém by měl už natrvalo ustat.
 
Aká je cca cena tej opravy? Záruka už je dávno preč a predpokladám, že na toto by sa aj tak nevzťahovala.
 
Aká je cca cena tej opravy? Záruka už je dávno preč a predpokladám, že na toto by sa aj tak nevzťahovala.
Záruka se na to vztahovala. Cena záleží.... Jeden tenhle hydroštel stojí cca 450Kč. Vždy vyměníš minimálně dva = 900Kč. V nejhoršim případě, když se ti nepodaří identifikovat ani stranu (výfuk nebo sání) a ani válec, tak musíš vyměnit všechny ty hydroštely na těch dvou prostředních válcích = 8x450Kč = 3600Kč. Zároveň s tím budeš potřebovat ještě nový těsnění víka ventilů a tmel na motory = cca 800Kč
No a potom záleží za kolik ti to kdo udělá. Musí se sundat víko ventilů, podtlaková pumpa, vysokotlaký čerpadlo, schodit rozvody, vyndat vačky, přehodit ty hydroštely a pak to celý poskládat dohromady.
 
Ok, chápem - ak sa to objaví, dám si hlasnejšie rádio.. :grinning:
 
CX-5, 2023, Takumi. Někdy víc, někdy míň mě ty bočnice tlačí do kyčlí. Dřív i do levého stehna, to jsem už jakž takž pořešil snížením výšky a změnou sklonu sedák, ale když si sednu, tak mám prostě někdy pocit, jako bych si sedl mezi dvě fošny, když to přeženu. Různě se kroutím, pak na to třeba zas zapomenu, možná už to mám v hlavě. Každopádně ty bočnice jsou dost tuhé (měkčí by víc povolily) a sedadlo by chtělo v té vnitřní části 1-2 cm víc do šířky. Pročetl jsem i US fóra o Mazdě, nejsem v tom sám. Máte někdo podobný problém a když ano, řešili jste to a pokud vyřešili, tak jak? Žena mi říká, ať si zvyknu. Když jsem měl půjčenou CX-5 s čalouněnými sedadly, tak jsem ten problém neměl. I když na té mé zpočátku taky ne, až tak po měsíci, zvláštní. Sedadlo spolujezdce mi u mě přijde pohodlnější, tam mě to skoro netlačí, což je zvláštní.
Mám 176 cm, 90 kg, jezdím na kole, zas tak velký zadek snad nemám.
 
CX-5, 2023, Takumi. Někdy víc, někdy míň mě ty bočnice tlačí do kyčlí. Dřív i do levého stehna, to jsem už jakž takž pořešil snížením výšky a změnou sklonu sedák, ale když si sednu, tak mám prostě někdy pocit, jako bych si sedl mezi dvě fošny, když to přeženu. Různě se kroutím, pak na to třeba zas zapomenu, možná už to mám v hlavě. Každopádně ty bočnice jsou dost tuhé (měkčí by víc povolily) a sedadlo by chtělo v té vnitřní části 1-2 cm víc do šířky. Pročetl jsem i US fóra o Mazdě, nejsem v tom sám. Máte někdo podobný problém a když ano, řešili jste to a pokud vyřešili, tak jak? Žena mi říká, ať si zvyknu. Když jsem měl půjčenou CX-5 s čalouněnými sedadly, tak jsem ten problém neměl. I když na té mé zpočátku taky ne, až tak po měsíci, zvláštní. Sedadlo spolujezdce mi u mě přijde pohodlnější, tam mě to skoro netlačí, což je zvláštní.
Mám 176 cm, 90 kg, jezdím na kole, zas tak velký zadek snad
CX3 a CX30 to samé prde….si hledá každým výjezdem pohodli. Sedadla jsou úzká bohužel. Zvyknout si nebo prodat.
 
CX-5, 2023, Takumi. Někdy víc, někdy míň mě ty bočnice tlačí do kyčlí.
Mě se v těch kožených také nesedělo moc dobře, proto jsem vzal Exclusive line místo vyšších výbav. V těch látkových se mi sedí parádně a větrání ani elektřinu v nich nepotřebuju. Jediné, co mi na posezu vadí je krátká loketní opěrka.
 
Mě se v těch kožených také nesedělo moc dobře, proto jsem vzal Exclusive line místo vyšších výbav. V těch látkových se mi sedí parádně a větrání ani elektřinu v nich nepotřebuju. Jediné, co mi na posezu vadí je krátká loketní opěrka.

Problém není v povrchu, ale v tuhosti té pěny v bočnicích. Zda je stejná či jiná, to netuším. Chtěl jsem ale ty lakované černé plasty a tam už nebyla jiná možnost než Takumi, holt Japonci.
 
Mám také kožené a po ujetí cca.100km, se začnu vrtět a hledat polohu. Po 400km vylezu úplně hrbatý a otlačený(85kg 185cm). Seděl jsem v stejně staré Mazdě CX 5 s látkovým čalouněním a přišlo mě to stejně blbé.
 
Back
Top