• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

@Mnem Tady podle obrázku - pro klasický nůžkový hever s výřezem pro práh platí to v červeném rámečku:
zvedacibodCX5.jpg
 
Má někdo reálnou zkušenost s problémy s hydroštely u motoru 2,5? Ať už u CX 5 nebo u šestky nebo je to jen další z urban legends?
 
Taky by mě zajímalo. Mám najeto 174.000km, ale jsem druhý majitel, tak nevím jestli tam něco předchozí majitel neřešil...
 
Nevíte někdo, jaký má CX-5 součinitel odporu vzduchu? Někde jsem viděl 0.33, ale přijde mi to docela dost vysoké číslo.
 
Cafte, vedel by nejaký majiteľ porovnať posed v porovnaní napr s mazdou 6? Mame Mazdu 5 a tam sa sedinjak na stoličke:) a mne viac vyhovuje ležmo štýl ako je napr v Superb alebo 6tke... Len potrebujem auto kde sa násada vyššie..
 
Cafte, vedel by nejaký majiteľ porovnať posed v porovnaní napr s mazdou 6? Mame Mazdu 5 a tam sa sedinjak na stoličke:) a mne viac vyhovuje ležmo štýl ako je napr v Superb alebo 6tke... Len potrebujem auto kde sa násada vyššie..
posez v CX-5 za mě to nejhorší co jsem kdy zažil, byl to i jeden z důvodů, proč jsem ji vyměnil za M6. Ideální by v CX-5 byly sedačky z M6
 
Souhlasím s @vladas75 . Když porovnám bývalou GJ 2014 Revolution Top a současnou KF 2019 Revolution Top, tak v tý CX5 KF jsou lavice z tělocvičny.
 
Mate nekdo nejake info nebo zkusenost ohledne toho spojeni s eletromotorem - e-Skyactiv? A vsimnul jsem si ze cx5 nema mlhovky. Nechybi vam? Daji se dokoupit? V origo mazda prislusenstvi jsem je nenasel. Kam je umistnit?
Dekuju.
 
Poslední úprava:
Myslím, že mlhovky nejsou v nějaké nižší výbavě? Já je tam normálně mám.
 
Ano, prodejce mi dnes rikal ze je pry nepotrebuje, protoze ty LED svetla uz maji takovy vykon ze neni treba mlhovek. Mne se to uplne nezda, mlha se vzdy podsvecovala. Kdyz jsem si zasvitil "do mlhy" dalkovyma, tak jsem vzdy videl jen "bilou zed".
 
Prodejci toho nakecají. Občas jsem se divil, kam na ty hlášky chodí...
 
To mi připomíná předfaceliftovou M6GG, která sice měla přední mlhovky, ale měla je v hlavním světlometu. Za mě to byl takovej "tuning" k ničemu a v mlze teda nefungovaly.

@Brucus čína tuning to řeší na CX5 KF po-facelift přidáním těhle plácaček: https://www.ebay.com/itm/125852177626
Za mě to vypadá hnusně a naprosto nefunkčně, ale je to aspoň pozitivní zpráva, že se někdo vůbec obtěžuje se tím zabývat a tím pádem časem se určitě vyrojí nějaká lepší a funkčnější součástka.
 
Poslední úprava:
Tohle netvrdi prodejci, ale Mazda sama. Mlhovky v soucasne podobe na malo autech realne slouzi k tomu, aby ridic videl, na to jsou prilis slabe a rozptyl do stran neni o nic vetsi, nez u potkavacich. Podle nejakejch tech tehcnickejch predpisu (SAE, EHK apod) ma mlhovka hlavni prinos v tom, ze muze svitit vic do stran, naopak osvit do dalky je dle zakona omezeny. Pri jasnosti a sirce paprsku potkavacich svetel na dnesnich modernich svetlometech ma ale mlhovka nulovy/mizivy prinos. Mit osviceny metr pred autem je jen psychologickej dojem, ze s tim muzu neco delat (ve skutecnosti diky reakcni dobe a brzdne draze tezko), a na vzdalenosti treba 5 metru nebo vic ma ten rozptyl do stran dostatecny temer kazdy moderni svetlomet. Dokonce jsou nejake testy/vyzkumy, ze mlhovky jsou spise nebezpecne, protoze "presviti" cast blizko automobilu, ridic pak kouka do pole silne osviceneho mlhovkami, a nesleduje (v mlze mizerne viditelne) deni dale od vozu... na tom podle me taky neco je.
 
Tohle netvrdi prodejci, ale Mazda sama. Mlhovky v soucasne podobe na malo autech realne slouzi k tomu, aby ridic videl, na to jsou prilis slabe a rozptyl do stran neni o nic vetsi, nez u potkavacich. Podle nejakejch tech tehcnickejch predpisu (SAE, EHK apod) ma mlhovka hlavni prinos v tom, ze muze svitit vic do stran, naopak osvit do dalky je dle zakona omezeny. Pri jasnosti a sirce paprsku potkavacich svetel na dnesnich modernich svetlometech ma ale mlhovka nulovy/mizivy prinos. Mit osviceny metr pred autem je jen psychologickej dojem, ze s tim muzu neco delat (ve skutecnosti diky reakcni dobe a brzdne draze tezko), a na vzdalenosti treba 5 metru nebo vic ma ten rozptyl do stran dostatecny temer kazdy moderni svetlomet. Dokonce jsou nejake testy/vyzkumy, ze mlhovky jsou spise nebezpecne, protoze "presviti" cast blizko automobilu, ridic pak kouka do pole silne osviceneho mlhovkami, a nesleduje (v mlze mizerne viditelne) deni dale od vozu... na tom podle me taky neco je.
To zni celkem rozumne. Ale napr. takove subaru outback ty mlhovky stale ma...
 
Back
Top