• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Btw manželka chce Karoq a já CX-5.
- 2 děti (5,7)
- pojizdeni po městě (nákupy apod) ona
- delší trasy (výlety, rodinné navstevy) já

To bude boj...:)
 
Ked to facha v CX-50, tak to musia vediet rozbehat aj v CX-5. Podla reakcii, ktore som nasiel nahodne po internete si to ludia velmi pochvaluju.
V kazdom pripade je velky posun aj aktivacia dotykovej obrazovky pre carplay pocas statia. Je len otazkou casu, kedy to uvolnia aj pre nativny Infotainment :imp:

Sklopne TZ bude urcite, len som ostal zaskoceny pretoze XC40 ma za 900e Poloelektricke sklopne TZ s tlacidlom v kufri. Velmi prakticka vec.
Rad by som uviedol na pravu mieru fakt, ze CX-5 nema dotykovu obrazovku pre carplay ani, ked stoji. A to je dost skoda, nakolko prostredie ci uz Carplay alebo Android su stavane na dotykove ovladanie. Chapem pocas jazdy, ale pocas statia to beriem ako dost nevyhodu. Pre mna deal breaker. A pritom take krasne rodinne auto s normalnym motorom.
 
Tuto informaciu mam od importera, ale nehadam sa. Aj predajca mi potvrdil, ze CX5 o ktoru som mal zaujem, nema dotykovy display.
 
Je mozne, ze to zavisi aj od vybavy, ten vacsi display by to mal mat. Inak to nechapem, ze nieco taketo moze byt KO kriterium. Ja fandim Mazde, ze nerobi ocapkane zrkadielka. :bomb:
 
Mám dotykový displej (nie keď je AA aktívne údajne) ale nikdy ešte nenapadlo dotýkať sa ho. Všetko vybavím bez pohybu ruky tým čudlom aj bez pozerania.

V Yarise mám naopak len dotykový displej a žiadne tlačítka a počas jazdy tam nič nenastavím bez toho aby som sa chvíľu nedíval na cestu. Nie je to bezpečné ani pohodlné.
 
Je mozne, ze to zavisi aj od vybavy, ten vacsi display by to mal mat. Inak to nechapem, ze nieco taketo moze byt KO kriterium. Ja fandim Mazde, ze nerobi ocapkane zrkadielka. :bomb:
Ja som isiel po exclusive line a je tam velky display a nie je dotykovy proste. chcem, aby infotainment obsahoval dve veci. Google maps ( Tu je satelit a premavka a nema to konkurenciu, kolko hodin mi to uz usetrilo. Najma ked to iba zadrie, ze meni trasu, lebo usetris dve hodky. Pozdravujem letne destinacie) a spotify.

Nic ine nechcem, ale ovladat tieto dve apky je cez kolecko omnoho viac snahy ako dotykovo. Skoncil by som tak, ze by som navi nastavoval cez telefon, co je ehm, no v aute za 44 tis. eur skoda. Stale beriem, ze pocas jazdy by bola obrazovka nedotykova aj ked ... ale dal by som to.

Rozhodoval som sa medzi najkrajsimi mestskymi SUV ci ako sa to vola a to CX-5 a XC40 a nakoniec som kupil volvo xc40 , aj ked som sa pri tom mracil, lebo tam okrem hlasitosti nenastavite cez tlacidla nic. Dokonca to nema ani ukazovatel teploty motora, vsak na co??? v rezime drive to neukazuje prevodovy stupen, vsak na co?? Ale pilot asist funguje super, takze mozete sa hrabat niekde v menu pocas jazdy, napriklad ak chcete nastavit klimu...strasny fail. Inak velmi pekne auto vo vnutri aj z vonku. U mna rozhodol infotainment, ktory realne pouzivam pre navigaciu, kedze ja sa stratim aj v jednosmerke....a o triedu vyssia bezpecnost
 
Poslední úprava:
Jen přidám svoji zkušenost...když jsem koupil svoji CX5, tak teprve pak jsem "s hrůzou" zjistil, že display není dotykový...hrůza mě však přešla po několika málo dnech, když jsem se naučil po paměti ovládat infotainment tím kolečkem a dodatečně uznávám, že toto řešení je mnohem intuitivnější a hlavně bezpečnější za jízdy. Jako přidanou hodnotu beru i to, že nemusím nikdy čistit ten display :) používám každý den Waze (výjimečně Google maps) a Spotify a ovládání "kolečkem" v kombinaci s tlačítky na volantu (přeskakování/opakování skladeb ve Spotify) je skutečně easy :cool:
 
Mam CX-5 kratko, ale som velmi spokojny, ta 2,5 atmosfera je paradna. Oproti koncernu mi chyba iba par malickosti, napr. neviem stiahnut/zavriet okna dialkovym podrzanim odomk./zamk. Alebo to, ze nie je spriahnuty dazdovy a svetelny senzor je smiesne v dnesnej dobe.
 
Alebo to, ze nie je spriahnuty dazdovy a svetelny senzor je smiesne v dnesnej dobe.
Kvuli tomu jsem ted taky nadaval. Nepochopitelna vec. Umel to muj Superb z 2011, proboha. Dokonce kdyz jsem jel nad 140km/h, tak automaticky zapnul potkavaci svetla, abych byl videt.
 
Jojo, v některých autech jsou blinkry zřejmě jen za příplatek a pokud si je někdo dokoupí, tak si asi myslí že jsou automaticky ovládaný :poop:
 
Zdravím CX-5 klan.
Od Apríla 2023 mám novú CX-5 G194 Revolution top, presedlal som do nej z CX-5 G160 z roku 2017.
Na starej Mazde mi v rámci záruky robili návleky na predné tlmiče kôli pukaniu pri krížení náprav, tuším tu je niekde aj vlákno s tou témou. Pri kúpe novej som sa samozrejme pýtal na toto, predajca ma uisťoval, že je to už vyriešené na nových modeloch od výroby.
Všetko bolo Ok asi mesiac, potom sa pri krížení náprav začali ozývať rovnaké pukance, ako na starom modeli (2017). Technik bol z toho dosť vyvedený z miery, ale auto otestovali, povedali, že to ide z ľavého (vodičova strana) tlmiča, objednali nové uloženie a v rámci záruky vymenili. Cca 2 týždne pokoj, teraz sa to ozýva znovu. Neviem posúdiť, ktorá strana.
Než znova zavolám technikovi a poteším ho, chcem sa opýtať, či tu niekto má podobné skúsenosti a ako ich vyriešil.
Inak som s autom spokojný, oproti G160 manuálu je to skoro “iné” auto…
 
Mám G194 AWD 11/22 také RevTop, nevím jestli je to stejné co popisuješ, ale někdy se ozve takový tlumený tupý kovový zvuk, těžko říct odkud - typicky je to při rozjíždění s vytočenými koly a je tam velká nerovnost/zlom. Ale je to úplně minimálně, někdy ve stejné situaci vůbec nic a jsem si jist, že drtivá většina by to považovala za ruch AWD nebo si toho vůbec nevšimla.
 
Zdravím CX-5 klan.
Od Apríla 2023 mám novú CX-5 G194 Revolution top, presedlal som do nej z CX-5 G160 z roku 2017.
Na starej Mazde mi v rámci záruky robili návleky na predné tlmiče kôli pukaniu pri krížení náprav, tuším tu je niekde aj vlákno s tou témou. Pri kúpe novej som sa samozrejme pýtal na toto, predajca ma uisťoval, že je to už vyriešené na nových modeloch od výroby.
Všetko bolo Ok asi mesiac, potom sa pri krížení náprav začali ozývať rovnaké pukance, ako na starom modeli (2017). Technik bol z toho dosť vyvedený z miery, ale auto otestovali, povedali, že to ide z ľavého (vodičova strana) tlmiča, objednali nové uloženie a v rámci záruky vymenili. Cca 2 týždne pokoj, teraz sa to ozýva znovu. Neviem posúdiť, ktorá strana.
Než znova zavolám technikovi a poteším ho, chcem sa opýtať, či tu niekto má podobné skúsenosti a ako ich vyriešil.
Inak som s autom spokojný, oproti G160 manuálu je to skoro “iné” auto…
Tiež mi to robí rovnako, myslel som si že po facelifte to už Mazda odstránila... :-(
 
Od konce června vlastním novou CX-5 G194. Při pohledu na podvozek Mazda překryla celý spodek nějakou plastovou deskou. Vypadá to dobře, snad to i nějakou chvíli vydrží? Mám ale dotaz, jestli má někdo zkušenost kde chytnout hever v případě výměny kola? Zdá se mi, že na kraji pod prahem (kde se vždycky špunt heveru přiložil) je pořád ten plast :-(
 
Trojuhelnicek (sipka), vyznacujici misto pro hever, tam na podvozku neni?
 
Back
Top