• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Co říkáte na dnes zveřejněný ceník pro MY 2023? Buď tomu nerozumím, nebo např. do výbavy Homura nejde dát
10,25" centrální displej, ale pouze 8" displej, tedy ten starý model?
Neviděl jsem český ceník ale v německu se dá u dealerů objednal nová CX5 model 2023 ve výbavě PRIME / tedy žádná, resp, základní výbava / s plechovými koly za 618.000 Kč....stačí se podívat na mobile....Skutečně - základ při dnešním kurzu eura za 25.500 vychází na necelých 620 tis Kč....beru kurz plzeňské směnárny eurowex. Někde je skladem jinde je poznámka o dodání do 5 měsíců....


Komu jde o techniku a nepotřebuje nesmyslnou výbavu, může koupit nové auto v SRN a ušetřit minimálně 100 tis Kč....Upozorňuji že nové auto se v zahraničí kupuje zpravidla s DPH, která se musí zaplatit také v ČR po dovozu a pak se německý prodejce požádá o její vrácení
 
Poslední úprava:
Ten rozdil v zahranici a u nas zacina byt zajimavy. To samy u Toyoty, na Slovensku porad stoji Highlander i RAV o stovky tisic min, nez tady, pricemz kdyz jsem oslovil prodejce pobliz hranic, pomohli by i s importem... Zaruka je u kazdy znacky celo-EU, takze asi neni moc duvod, aby tady clovek nadale utracel za auta o stovky tisic navic...
 
Ahoj, nemáte někdo na své CX-5 nainstalované ofuky / deflektory na oknech? Na eshopech jsem našel buď polské Heko nebo německý Climair který stojí 2x tolik, tak nevím co bude lepší a jestli se vyplatí připlatit si.
 
Ani dvoulitr, ani 2.5, se na sestku ze 100 km/h moc zvedat nedokaze... jestli si to dobre pamatuju (dvoulitr uz tri roky nemam), manualni dvoulitr ve stovce toci cca 2300 ot, dvaapulka cca 2000 otacek... na nejaky zrychleni (kroutici moment) by to chtelo tak o tisic otacek vic. V Mazdach je potreba radit, proto je preci mame vsichni radi :)

1677151811804.png
 
Poslední úprava:
Tak je to benzinovej motor bez turba, to by snad bylo proti přírodě, ne? :cool: Kouzlo je přece v tom, že tam dáš 3 nebo 4 a mažeš. Říká se tomu přepínání jízdních režimů fofrklackem ;)
 
Díky kluci. Na dvojku to jede 100, na trojku 150, takže je mi jasný jak s tím jezdit :) Tohle byl dotaz spíš ze zvědavosti..
 
Takový příspěvek a dotaz.
Mám KF téměř 5 let a pořád se mi zdálo,že mi táhne od dveří.Půl roku mě bolel levý kyčel a mám podezření,že právě z toho.
Dnes jsem jel dálkovou,venku chladno a zjistil jsem,že mi to vůbec netopí na nohy.To může být můj problém,ať nastavím co nastavím,pořád mi spodem jde studený vzduch.
A já se vás ptám proč?
Děkuji
 
Takový příspěvek a dotaz.
Mám KF téměř 5 let a pořád se mi zdálo,že mi táhne od dveří.Půl roku mě bolel levý kyčel a mám podezření,že právě z toho.
Dnes jsem jel dálkovou,venku chladno a zjistil jsem,že mi to vůbec netopí na nohy.To může být můj problém,ať nastavím co nastavím,pořád mi spodem jde studený vzduch.
A já se vás ptám proč?
Děkuji
Není jasné u jaké KF, jestli má už třícestný ventil nebo ne, možné důvody:
R108/15: Nedostatečná výkonnost topení - Krystalizované cizí látky mohou být příčinou ucpání výměníku topení a nedostatečné cirkulace chladicí kapaliny.
R054/21: Delší doba zahřívání a/nebo nedostatečná výkonnost topení - V důsledku odchylek při výrobě bezpečnostního termostatu integrovaného v řídicím ventilu chladicí kapaliny může chladicí kapalina motoru vniknout do suché dutiny v bezpečnostním termostatu, což má za následek nežádoucí otevření bezpečnostního termostatu při nižších teplotách (40–80 °C (104–176 °F)). Na to je tu téma.
 
Caute, som spat a zase sa obzeram po Mazde a vidim, ze motoricky sa toho zmenilo malo. Pribudla baterka, turbo nie je, ale co uz. Idem zrejme kupovat CX5 g194 novu a mam dve otazky. Ci sa v novych modeloch prenasa navigacia z carplay do head-up displaya a ci ma vyznam ist do sklapacieho tazneho zariadenia za vyse 1600. Zda sa mi to prestrelene
 
Caute, som spat a zase sa obzeram po Mazde a vidim, ze motoricky sa toho zmenilo malo. Pribudla baterka, turbo nie je, ale co uz. Idem zrejme kupovat CX5 g194 novu a mam dve otazky. Ci sa v novych modeloch prenasa navigacia z carplay do head-up displaya a ci ma vyznam ist do sklapacieho tazneho zariadenia za vyse 1600. Zda sa mi to prestrelene
Jel jsem uz ve dvou KF, a ani v jedne se navigace do head-up displeje neprenasela.
Sklapeci tazne mam. Jestli je cena jak uvadis 1.600,- Kc, tak jich kup hned nekolik, jedno bych si od tebe za tuto cenu vzal.
Jestli je to 1.600,- EUR, tak to je jina. Ale to prece zalezi na tobe. Ja sklapeci tazne mam - u me to byla ale vec designu auta - takhle krasne auto nebudu prznit pevnym taznym ?.
 
Jel jsem uz ve dvou KF, a ani v jedne se navigace do head-up displeje neprenasela.
Sklapeci tazne mam. Jestli je cena jak uvadis 1.600,- Kc, tak jich kup hned nekolik, jedno bych si od tebe za tuto cenu vzal.
Jestli je to 1.600,- EUR, tak to je jina. Ale to prece zalezi na tobe. Ja sklapeci tazne mam - u me to byla ale vec designu auta - takhle krasne auto nebudu prznit pevnym taznym ?.

Ked to facha v CX-50, tak to musia vediet rozbehat aj v CX-5. Podla reakcii, ktore som nasiel nahodne po internete si to ludia velmi pochvaluju.
V kazdom pripade je velky posun aj aktivacia dotykovej obrazovky pre carplay pocas statia. Je len otazkou casu, kedy to uvolnia aj pre nativny Infotainment :imp:

Sklopne TZ bude urcite, len som ostal zaskoceny pretoze XC40 ma za 900e Poloelektricke sklopne TZ s tlacidlom v kufri. Velmi prakticka vec.
 
Ked to facha v CX-50, tak to musia vediet rozbehat aj v CX-5. Podla reakcii, ktore som nasiel nahodne po internete si to ludia velmi pochvaluju.
V kazdom pripade je velky posun aj aktivacia dotykovej obrazovky pre carplay pocas statia. Je len otazkou casu, kedy to uvolnia aj pre nativny Infotainment :imp:

Sklopne TZ bude urcite, len som ostal zaskoceny pretoze XC40 ma za 900e Poloelektricke sklopne TZ s tlacidlom v kufri. Velmi prakticka vec.
Ohledne toho elektricky sklapeneho TZ mam rozporuplne pocity - funkce je to pekna, ale od par lidi vim (Skoda, KIA), ze jim to po oar letech (po zaruce) zatuhlo / zarezlo a meli s tim patalie. On ten mechanismus u podvozku, kdyz se nepouziva pravidelne a casto, asi dostava dost zabrat.
 
...Ja sklapeci tazne mam - u me to byla ale vec designu auta - takhle krasne auto nebudu prznit pevnym taznym ?.
Ale když dáš "rozumné" nasazovací, tak design nijak netrpí :) vzhledem k tomu, že to potřebuju 1 týden v létě na dovolenou a asi 5x za rok na kola, nebo vlek, tak mi ta cena za sklopné přijde zbytečná a nemám problém tomu věnovat asi minutu a nasadit to a pak zase sundat ;)

tz1.jpg tz4.jpg
 
Mám carplay s navigací a do HUP se z oem navigace prenasi a zobrazuje pouze šipka oznacujici směr jizdy + změnu směru a vzdálenost ke změně směru - odbocce... Co se ma zobrazovat na HUP se dá samozřejmě nastavit takže navigace se zobrazovat nemusi ani když tam je
 
Ahoj ahoj.
Rad bych se ptal jestli mate zkušenosti s půjčením vozidla na víkend např. Myšleno jako testovací jizda. IKdyž třeba hrazená..
V životě jsem funglovku nekupoval a tak netuším jak to v autosalonu funguje.

A protoze jsem četl zde na fóru topic srovnání mitsub. Eclipse vs CX-5 a vlastně vsude je psáno musíš to hlavne vyzkoušet tak si říkám ok vyzkoušíme co nám bude z manželkou vice sedět.

Na webu mazdy je formulář "testovací jízda" zadej jméno, model, a datum na kdy... A ja doufam ze by snad byli svolni pujcit v pátek odpo. a vrácení pak v PO ráno. Funguje to tak a nebo jsem naivní?

Díky za info.
 
Back
Top