• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Nebyly jste v polední době na výměně chladící kapaliny? Měl jsem totéž na šestce po výměně kapaliny.
 
Ale no.. Šunt? Ver tomu že keby sa robil rebríček šuntov z dnešných áut, tak benzínová Mazda bude úplne na konci. S tým strácaním chladiacej kvapaliny treba ísť do servisu. To nebude asi ok.

Sent from my Redmi K20 Pro using Tapatalk
 
Ne ne, oba nás čeká první garančka ve 20t km. Japončíci šetřili na všem a jak dali nízkou hladinu tak si to po zajetí sedlo a teď je pod ryskou....nekontroloval jsem to, až teď. Olej byl na tom stejně, hladina byla přesně na spodní rysce, šetří se na každé deci :-)

Ale no.. Šunt? Ver tomu že keby sa robil rebríček šuntov z dnešných áut, tak benzínová Mazda bude úplne na konci. S tým strácaním chladiacej kvapaliny treba ísť do servisu. To nebude asi ok.

Sent from my Redmi K20 Pro using Tapatalk
Myslel jsem šunťácký lak, je děsně tenký, křehký a nemá tak žádnou odolnost, no ale hlavně že je ekologický... Ostatní zatím nehodnotím, na to je moc brzy.
Kapalinu doleju a když bude při garančce zase pod ryskou tak se zmíním, jinak nemá smysl plašit :-)
 
Já to měl na nové šestce GH také. Jel jsem s tím vyplašeně do servisu, tam deci dolili pod rysku max. a dalších 6 let se to ani nehnulo.
 
Ne ne, oba nás čeká první garančka ve 20t km. Japončíci šetřili na všem a jak dali nízkou hladinu tak si to po zajetí sedlo a teď je pod ryskou....nekontroloval jsem to, až teď. Olej byl na tom stejně, hladina byla přesně na spodní rysce, šetří se na každé deci :)
A ja to v práci leju na horní risku ( občas i přes ) :D tedy když nám přijede nějaký auto z linky na opravu :D
 
Nase obe dvoulety Mazdy (6, CX5) - kapalina cca na znacce L. Rikali "nedolevat", pri ohrati hladina lehce stoupne, a ze tam je rezerva. Za dva roky se to nehnulo. Lak stejny, jako na ctyrech nasich prechozich Mazdach novodobe generace... laky jsou na skoro vsech modernich autech stejny, ekologicky, slaby.
 
Mám nachlup stejné auto i stejně staré, najeto cca 12t km. Tak jsem se šel mrknou do garáže a mám to stejně jako ty, hladina je pod "L". A vzpomínám si že u nového auta byla hladina jen lehce nad "L. Takže doleju a uvidím co to bude dělat dál. A co říkáš na ten lak, to je ostuda viď? Stačí malinký kamínek a už je díra v laku, dotkneš se prstenem a lak letí pryč, fakt za ty prachy to je totální šunt!
Ano co sa tyka laku tak je to velke sklamanie. Je to moja druha CX 5 (predtym r.2013) ale mam pocit,ze na novsej je ten lak este tensi. Mam lak osetreny keramikou co je super pri lahsej udrzbe ale proti kamienkom to nema sancu. Zatial najvacsiu odreninu mam na lavych zadnych dverach :-(
S autom ale inac max.spokojnost a tesim sa na kazdu dalsiu jazdu ;-)
 
Některý auta to nemají takhle veřejně na očích :) myslím, že třeba FIAT to tam taky nedává
 
Mazda ty štítky umisťuje podle země určení auta (jestli je v tom nějaký legislativní záměr... je to možný) - viz. uživatelský manuál
V příloze výňatek z manuálu pro CX5KF 10/2021 a novější. Jiný modely/ročníky to mohou mít jinak a proto koukněte do jejich uživatelského manuálu.
 

Přílohy

Kluci neřešil někdo vzpěry na kapotu u KF? Já vím, že tam lezu jen sporadicky, ale mě to přijde prostě divný, dávat tam ten kus klacku...koukal jsem, že na KE to mají přímo v Mazdě, ale na KF ne.
 
Kluci neřešil někdo vzpěry na kapotu u KF? Já vím, že tam lezu jen sporadicky, ale mě to přijde prostě divný, dávat tam ten kus klacku...koukal jsem, že na KE to mají přímo v Mazdě, ale na KF ne.
Koukni na eGay, je tam toho docela dost. Tady jsou třeba z USA (made in China)
 
Poslední úprava:
Back
Top