Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Není problém, udělám různé upgrady pro Low Power 92/95... Viz. https://www.mazdaklan.cz/threads/od...ctiv-d-a-r2-chiptuning.4113/page-2#post-82199No, někde krom softwaru rozdíl musí být .
Zajímalo by mě kde. Navíc už mi těch 95kW přestává stačit..
95 kW má, jak už tu bylo řečeno, jiné písty a navíc menší kompresor turbodmychadla, takže tolik netlačí a tomu je přizpůsobena i regulace ve vyšších otáčkách.Proč by měl být. 95 je přiškrcená a 136(132) je něco jako chip... Hodně blbě řečeno
Zkusil bych přizpůsobit mapy ze 110 kW BL...Ahá, takže i jiné turbo...
Podle Mazda ESI je komprese u všech typů stejná (neudává se tam poměr, ale tlak), ale podle EPC se písty možná liší tvarem vybrání (vliv na kompresní poměr), LO-POWER používá R2Y1-11-SA0, MID a HI-POWER R2Y2-11-SA0. Ojnice a klika je stejná. Přinejhorším přehodit písty a ŘJ ze 132kW verze z vrakáče, @Moriarty nebo Allegro.
https://allegro.pl/kategoria/blok-silnika-tloki-50830?string=TŁOK KORBOWÓD 2.2D Mazda R2&order=m&bmatch=baseline-cl-n-aut-1-1-1123
https://allegro.pl/oferta/tlok-tloki-korbowod-mazda3-mazda-3-bl-2-2-d-r2aa-7284118827 HI-POWER verze za 249 PLN
On má patrně na mysli, jestli to nejde třeba jako u Mondeo 5gen ze 150 na 180 úpravou nějakých As_Built, nejde.As build je jen konfigurace jednotek, nejsou to mapy
To je v podstatě chiptunig a ten teď nemyslímUpgrade ze 120 na 132 u FL dělám běžně, ale rozdíl je v mapách v řídící jednotce motoru. Turbo je stejné.
Jinak, než nahrát do ŘJ motoru originální 132 kW kalibraci, to zrealizovat nejde.Myslím to tak, že když měníte jednotku a nejdou z nějakého důvodu stáhnout data tak se musí nahrát základní data od výrobce. Když mu ale dam data a konfiguraci ze silnější tak jestli to stačí. (Použiji as built data ze 132kw fl)
To je v podstatě chiptunig a ten teď nemyslím
A o tom samozřejmě mluvím...Jinak, než nahrát do ŘJ motoru originální 132 kW kalibraci, to zrealizovat nejde.