remisa
člen KLANu
- 73
Ahojte, seznamuji se svojí GH 2.5 a řeším "drobnosti" které zjišťuji po nákupu.
Po zahřátí na provozní teplotu auto lehoučce kolísá s volnoběhem, na ručičce to skoro nejde vidět, ale jde to lehce cítit, občas trochu "provibruje". S tím asi i souvisí jízda v nížších otáčkách, která myslím není tak plynulá jak by mohla být.
Pořídil jsem přípravek na čištění sání a pustil jsem se jako první do klapky sání. Byla úplně černá, ve vypnutém stavu lehce pootevřená - asi už se nebyla schopna dovřít. Dle návodů na netu jsem ji vymontoval a opatrně a důkladně vyčistil. Nevím jestli ještě nějak provést její reset, baterku jsem měl během práce odpojenou.
Nicméně změnu to nepřineslo. Chystám se tedy s isoprophylem opatrně vyčistit váhu vzduchu a na závěr by mě zajímal EGR ventil. A na to se Vás chci zeptat - máte s jeho čištěním zkušenosti ? Ne netu o něm nemůžu najít žádné info, ani kde jej hledat. Vzhledem k tomu jak vypadala klapka sání, umím si představit jak na tom bude ten EGR.
Po zahřátí na provozní teplotu auto lehoučce kolísá s volnoběhem, na ručičce to skoro nejde vidět, ale jde to lehce cítit, občas trochu "provibruje". S tím asi i souvisí jízda v nížších otáčkách, která myslím není tak plynulá jak by mohla být.
Pořídil jsem přípravek na čištění sání a pustil jsem se jako první do klapky sání. Byla úplně černá, ve vypnutém stavu lehce pootevřená - asi už se nebyla schopna dovřít. Dle návodů na netu jsem ji vymontoval a opatrně a důkladně vyčistil. Nevím jestli ještě nějak provést její reset, baterku jsem měl během práce odpojenou.
Nicméně změnu to nepřineslo. Chystám se tedy s isoprophylem opatrně vyčistit váhu vzduchu a na závěr by mě zajímal EGR ventil. A na to se Vás chci zeptat - máte s jeho čištěním zkušenosti ? Ne netu o něm nemůžu najít žádné info, ani kde jej hledat. Vzhledem k tomu jak vypadala klapka sání, umím si představit jak na tom bude ten EGR.