Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Vyčistit klapku probém není, ale čištění sání je min. na celé odpoledne. Kanálky vedoucí od EGRu jsou vidět až po demontáži a většinou právě ty bývají plné toho bahna. Píšeš, že ti v servisu řekli, že motor je v pořádku, co všechno kontrolovali?Já k tomu nevidím důvod. Jednou za 2 roky vyčistit klapku není problém a zbytek sání byl v pohodě, jak jsem psal výše.
Jednoduchý test. Až bude auto/motorový prostor úplně studený (ideálně ráno), tak ještě než vůbec nsatartuješ tak koukni na diagnostiku co ti řekne za teplotu. Měla by v tuhle chvíli být hodně podobná tý co je venku. Takže jestli ti takhle před nastartovánim (zapalování v poloze ON,ale nenastartováno) ukáže +15°C a venku budou třeba jen +3°C tak je čidlo špatný.Ještě bych měl jeden dotaz k váze vzduchu. Součástí váhy je i teplotní čidlo (IAT). Dnes jsem se díval (přes diag) a při stání na místě i za jízdy ukazovalo cca 15 - 20st. Venku bylo ráno ale -5st. Myslíte, že můžu být čidlo špatné, nebo se vzduch někde po cestě k váze ohřeje ?