Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
myslím si že alarm nemám tak by to nehoukalo , tak jak píšeš oddělám kastlík a tam najdu krabičku co pak s ní mám dělat je tam problem v kontaktech nebo to mám odpojit úplně? co pak nepojede?špatnej kontakt v zámku spustí v noci sirénu, nevybije baterku. Pokud máš Bose , tak máš zřejmě i Handsfree funkci (BT modul), je to černá krabičko za kastlíkem spolujezdce, zřejmě bude dost teplá.
Co je přesně modul BT jaké má všechny funkce a nemáš náhodou fotku jak to vypadáOdpojit, nepojede BT, ale nevybije se auto, ten modul je dost poruchovej obecně a toto je jedna z jeho závad
Tak teď si mě dostal přehrávání hudby z mobilu ,v kastlíku mezi sedadly mám zdířku na džeka , s dcerou sme to právě zkoušeli pouštění přes mobil a jelo to je možný že jsme na rádiu naštelovali něco že se to nevypíná?Bluetooth - funkce handsfree, u faceliftu i s možností přehrávání hudby z telefonu.
Za kastlikem spolujezdce nahoře vpravo. Po odpojení nejsou ostatní funkce radia ovlivněny.
Zobrazit přílohu 40638
Jojo to vidím ze schématu. Nicméně napadlo mě jestli někdo neporadí, které konektory se dají odpojit pro zkoušku, třeba že jsou dobře příštupné.Room je v podstatě vše včetně té BCM
Přesně jak píšeš. Pár minut po zamčení je klidový odběr třeba 2 násobný než jsem udával. Následně spadne pod 100mA. Bohužel ale se asi stává, že v průběhu zamčení se někde něco sepne nebo začne daleko víc odebírat a v tu chvíli mi stačí víkend k vybití baterie.@Goopedy Ahoj. Jestli správně počítám desetinný čárky, tak mi nic zvláštního na tvých hodnotách nepřijde. Nulového odběru nemůžeš dosáhnout nikdy, to by byla naopak chyba protože mraky spotřebičů v tom autě musí být stále napájeny (rádio, řídící jednotky, imobilizér,....). Hlavní je při měření dodržet, že se klidový proud musí měřit alespoň 10minut po úplném umrtvení auta (vypnutý klíček, zavřený dveře, zhasnutý žárovky,...). Pokud by jsi to provedl dřív než za cca 10-15 minut, tak může být klidový odběr klidně okolo 200mA. Po těch cca 10-15 minutách by měl být průměr okolo 55mA. Servisní manuál doslovně píše cca 50mA nebo 65mA když blikne kontrolka imobilizéru.
Jojo to tak nějak sedí. Proto je mi divné, že se zvládne baterie vybít po pár dnech.Už trochu s křížkem po funuse, ale mám před sebou papír s vytištěnými základními (továrními - dle předpisu výrobce) parametry Mazdy 6 GH pro motor 2.5i (ačkoliv nadpis uvádí 2012-tedy facelift) troufám si tvrdit, že to nebude jiné a platí to pro celou GH řadu s tímto motorem.
Klidový odběr je výrobcem stanoven na 50-65mA. Tedy 0,05-0,065 Ampéru.