• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Nadměrné vybíjení autobaterie

špatnej kontakt v zámku spustí v noci sirénu, nevybije baterku. Pokud máš Bose , tak máš zřejmě i Handsfree funkci (BT modul), je to černá krabičko za kastlíkem spolujezdce, zřejmě bude dost teplá.
 
špatnej kontakt v zámku spustí v noci sirénu, nevybije baterku. Pokud máš Bose , tak máš zřejmě i Handsfree funkci (BT modul), je to černá krabičko za kastlíkem spolujezdce, zřejmě bude dost teplá.
myslím si že alarm nemám tak by to nehoukalo , tak jak píšeš oddělám kastlík a tam najdu krabičku co pak s ní mám dělat je tam problem v kontaktech nebo to mám odpojit úplně? co pak nepojede?
 
Odpojit, nepojede BT, ale nevybije se auto, ten modul je dost poruchovej obecně a toto je jedna z jeho závad
 
Bluetooth - funkce handsfree, u faceliftu i s možností přehrávání hudby z telefonu.
Za kastlikem spolujezdce nahoře vpravo. Po odpojení nejsou ostatní funkce radia ovlivněny.
db6Z46.jpeg
 
Bluetooth - funkce handsfree, u faceliftu i s možností přehrávání hudby z telefonu.
Za kastlikem spolujezdce nahoře vpravo. Po odpojení nejsou ostatní funkce radia ovlivněny.
Zobrazit přílohu 40638
Tak teď si mě dostal přehrávání hudby z mobilu ,v kastlíku mezi sedadly mám zdířku na džeka , s dcerou sme to právě zkoušeli pouštění přes mobil a jelo to je možný že jsme na rádiu naštelovali něco že se to nevypíná?
 
Ale já mluvím o Bluetooth !!! Prostě tu jednotku za kastlikem odpoj jak jsem napsal v prvním příspěvku a uvidíš jestli se to auto vybíjí dal nebo ne
 
Tak se přidávám se svou dosavadní zkušeností do tohoto tématu.

Mazda 6 GH 2007 benzin
co týden to vybitá baterie. Dnes 5.2V na baterce. Baterie prošla testem a je OK.

Když je baterie nabitá, odběr v klidu cca 70mA. Jednou se mi povedlo pravděpodobně zachytit, že po zamčení neklesla pod 150mA.

Měřil jsem spínač v kufrových dveřích, který se zdá být okey. Dále jsem odpojil BT modul, který jsem četl na hodně místech, že také dělá problémy.

Nechce se mi rozebírat půlku auta, ale asi mi nic jiného nezbyde. Zkontroluji ještě konektor BCM, zda není někde oxidace.

Zjištěn nulový odběr po vytažení pojistky ROOM.

Nějaké nápady s co nejméně invazivními testy, než začnu rozebírat?

Předem díky za každou radu.
 
Room je v podstatě vše včetně té BCM
 
Ještě postřeh při zamčeném autě bliká kontrolka, že je vozidlo uzamčeno. Při této kontrolce vidím jak postupně vždycky když sepne kontrolka tak se zvýší trochu odběr a rotačně se navyšuje a snižuje... Kupříkladu: 0,017A .... 0,028A .... 0,018A .... 0,043A .... 0,019A .... 0,059A .... 0,015A .... 0,078A .... 0,016A .... 0,052A ..... 0,018A .... 0,041A .... 0,015A .. 0,025A .... 0,014A

A takto stále dokola, při každém bliknutí hodnota mA v první vlně roste a pak zase klesá...
 
@Goopedy Ahoj. Jestli správně počítám desetinný čárky, tak mi nic zvláštního na tvých hodnotách nepřijde. Nulového odběru nemůžeš dosáhnout nikdy, to by byla naopak chyba protože mraky spotřebičů v tom autě musí být stále napájeny (rádio, řídící jednotky, imobilizér,....). Hlavní je při měření dodržet, že se klidový proud musí měřit alespoň 10minut po úplném umrtvení auta (vypnutý klíček, zavřený dveře, zhasnutý žárovky,...). Pokud by jsi to provedl dřív než za cca 10-15 minut, tak může být klidový odběr klidně okolo 200mA. Po těch cca 10-15 minutách by měl být průměr okolo 55mA. Servisní manuál doslovně píše cca 50mA nebo 65mA když blikne kontrolka imobilizéru.

EDIT: Jediný co mě dle popisu tvýho problému napadá:
1) Alternátor už nealternátoruje a málo (byť dostatečně aby nesvítila kontrolka dobíjení) dobíjí baterii a pokud ještě nebyl servisovanej, tak po 15 letech na to má vysokej nárok
2) Byť baterka prošla testem, tak je stejně prostě KO
 
Poslední úprava:
@Goopedy Ahoj. Jestli správně počítám desetinný čárky, tak mi nic zvláštního na tvých hodnotách nepřijde. Nulového odběru nemůžeš dosáhnout nikdy, to by byla naopak chyba protože mraky spotřebičů v tom autě musí být stále napájeny (rádio, řídící jednotky, imobilizér,....). Hlavní je při měření dodržet, že se klidový proud musí měřit alespoň 10minut po úplném umrtvení auta (vypnutý klíček, zavřený dveře, zhasnutý žárovky,...). Pokud by jsi to provedl dřív než za cca 10-15 minut, tak může být klidový odběr klidně okolo 200mA. Po těch cca 10-15 minutách by měl být průměr okolo 55mA. Servisní manuál doslovně píše cca 50mA nebo 65mA když blikne kontrolka imobilizéru.
Přesně jak píšeš. Pár minut po zamčení je klidový odběr třeba 2 násobný než jsem udával. Následně spadne pod 100mA. Bohužel ale se asi stává, že v průběhu zamčení se někde něco sepne nebo začne daleko víc odebírat a v tu chvíli mi stačí víkend k vybití baterie.
 
Odběr signální led je cca 20mA tj 0,02A což cca odpovídá
 
Už trochu s křížkem po funuse, ale mám před sebou papír s vytištěnými základními (továrními - dle předpisu výrobce) parametry Mazdy 6 GH pro motor 2.5i (ačkoliv nadpis uvádí 2012-tedy facelift) troufám si tvrdit, že to nebude jiné a platí to pro celou GH řadu s tímto motorem.

Klidový odběr je výrobcem stanoven na 50-65mA. Tedy 0,05-0,065 Ampéru.
 
Už trochu s křížkem po funuse, ale mám před sebou papír s vytištěnými základními (továrními - dle předpisu výrobce) parametry Mazdy 6 GH pro motor 2.5i (ačkoliv nadpis uvádí 2012-tedy facelift) troufám si tvrdit, že to nebude jiné a platí to pro celou GH řadu s tímto motorem.

Klidový odběr je výrobcem stanoven na 50-65mA. Tedy 0,05-0,065 Ampéru.
Jojo to tak nějak sedí. Proto je mi divné, že se zvládne baterie vybít po pár dnech.
 
Pak ti asi nezbyde, nez si udelat nekde dole pod prahem u leveho predniho kola bateriovy odpojovac jak na nakladaku :D
 
A po každým zapnutí zkalibrovat volant a mít zvýšenou spotřebu skrz neustálý učení se nových dat pro korekci paliva
 
Skúsil by som novu bateriu. Aké napätie ukazuje keď ju dobijes na full? Každopádne ak si ju viackrát vybil na 5V tak by mala byť po smrti, každé jedno vybitie pod 11V dajme tomu už batérie vadi . Potom zmerať čo dobija alternátor, na voľnobeh tam má byť cez 14V. GH ak necháš napriklad odstavené odomknuté tak ma dosť vysoký odber. Asi jednoduchšie ako merať xy veci v interiéri, najväčšie čo tam vojdú stoja okolo 70euro/2000czk
 
Back
Top