• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Nová autobaterie aftermarket (ne originál)

terax12

nový člen
Zprávy
23
Pre tych co budu potrebovat menit autobateriu len davam do placu moju osobnu skusenost.
Do mazdy 6 GJ je standardne montovana autobateria s rozmermi 303*173*225 (dlzka, sirka, vyska)
Ale objednal som baterku Exide AGM 12V 80Ah 800A EK800, ktora ma rozmery 315*175*190, cize je o 12 cm dlhsia ale pasuje uplne dokonale. (vid foto)
V mazde chceli za novu baterku 220€ a tuto podla mna este lepsiu som kupil za 110€.


 

Přílohy

  • IMG_1302.jpg
    IMG_1302.jpg
    620,3 KB · Zobrazení: 483
  • IMG_1303.jpg
    IMG_1303.jpg
    483,3 KB · Zobrazení: 472
Taky přidávám tip na Banner (dle článku ve Světě Motorů asi aktuálně nejlepší kvalita aftermarketu):
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-banner-running-bull-efb-12v-95ah-760a-595-15-1 pro GJ/GL 2.2 diesel jak dělaná, EFB tak, jako je originál, kapacita shodná jako originál
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-banner-running-bull-efb-12v-65ah-550a-565-15-1 pro GJ/GL 2.0-2.5 benzin, také EFB jako originál, kapacita shodná originál
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-banner-running-bull-efb-12v-55ah-460a-555-15-1 pro benzíny s DC-DC měničem vedle baterky (CX-3 4x4 atp.)
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-banner-running-bull-efb-12v-70ah-680a-570-15-1 pro diesely 1.5

Všechny tyto Bannery se vejdou do originál obalů, jsou jen nepatrně nižší, takže je nutné obal v místě kabelů cca 5mm naříznout pro perfektní zapojení.
 
Poslední úprava:
Dle tvrzení p.Mikuše s Autopalkovic,kdo má deaktivovaný i-stop,tak stačí normální akumulátor.
 
Dle tvrzení p.Mikuše s Autopalkovic,kdo má deaktivovaný i-stop,tak stačí normální akumulátor.
To nevím, jak to má vliv na funkci, vždyť to dobíjí stejným (blbým) způsobem ne? Proto je tam EFB, která to snáší lépe.
 
Taky pochybuju.... i-stop mám trvale vypnutý a v zástrčce voltmetr na kterým je vidět, jak nabíji - nenabíjí baterku zmiňovaným blbým způsobem pořádo_O
 
Zdravim kluci, chci se zeptat, mate nekdo zkusenost s dobijenim techto baterek. Mam naftu 2.2l 2015 (zatim bez deaktivace i-stopi, musim dojet na sraz :D) a chci koupit udrzovaci nabijecku Ctek MXS 5.0, mame ji v praci a prijde mi dobra, tak zda ma nekdo zkusenost atd?
 
Zdravim kluci, chci se zeptat, mate nekdo zkusenost s dobijenim techto baterek. Mam naftu 2.2l 2015 (zatim bez deaktivace i-stopi, musim dojet na sraz :D) a chci koupit udrzovaci nabijecku Ctek MXS 5.0, mame ji v praci a prijde mi dobra, tak zda ma nekdo zkusenost atd?
Nabíječka v klidu odvede svou službu, jak nabíjení vybitých,tak i udržování baterií ;)
 
...a chci koupit udrzovaci nabijecku Ctek MXS 5.0...
Mám ji několik let (po špatné zkušenosti s Lidlem) a musím říct, že je to naprosto bezproblémová amatérská nabíječka. Dobíjím s tím i motorku přes Ctek rychlospojku a tester. A dokoupil jsem ochrannej pryžovej návlek.
 
Díky kluci za odpovědi, nevěděl jsem totiž jak je to s těmito baterkami a i-stopem s nabíjením přes nabíječku, abych tomu něco neudělal. Díky všem za zprávy...
 
Tak jsem měnil baterku po 2 letech a 11 měsích po ujetí 119.000 km převážně na dálkových trasách. 2 články KO! V předchozím autě manželky (Peugeot 207, 1.6 HDI 80 kW), jsme vyndal originál baterku po 9 letech a ještě si jí vzal známý, nabil ji a použil ji. To je smutné!
 
Taky pochybuju.... i-stop mám trvale vypnutý a v zástrčce voltmetr na kterým je vidět, jak nabíji - nenabíjí baterku zmiňovaným blbým způsobem pořádo_O
Prosím tě,jak ti to napětí kolísá při jízdě.Mně na GJ 2014 ukazuje napětí bez xenonů 14,4V a s xenonama 14,1,+-0,2 V.Takto je i po dlouhé jízdě po dálnici,myslel jsem,že mám klasický starý systém. Mám také voltmetr v zásuvce.Baterie (bude mít 5 let) má i po denním stání 12,66 V,tzn skoro plný stav nabití.Rozebírali to na slovenském mazda foru.(japonec)Prý v té větvi je stabilizace napětí.Ale baterka se prý dobíjí tím blbým ekonabíjením.Start stop off.Tak co ti ukazuje tvůj měřák?
 
Tak jsem měnil baterku po 2 letech a 11 měsích po ujetí 119.000 km převážně na dálkových trasách. 2 články KO! V předchozím autě manželky (Peugeot 207, 1.6 HDI 80 kW), jsme vyndal originál baterku po 9 letech a ještě si jí vzal známý, nabil ji a použil ji. To je smutné!
Měl jsem ted v zimě čas a mrknul jsem na inzerci i osobně na benzínové i dieselové GJ(2012-2015) a všude tam,kde je fotka motorového prostoru,tak je původní autobaterie.Asi si měl fakt smůlu na špatnou baterii.A to ve Světě motorů psali,že dnešní životnost autobaterií se Start-stopem je 2-3 roky.Takže pokud vydrží 5 a více let,tak za mě dobrý.A jak jste na tom vy?Měnili jste už?
 
Poslední úprava:
.A jak jste na tom vy?Měnili jste už?
Tátova GJ 2.5 2014 - pořád originální baterie, ručně nabíjená zatím pouze 2x (abych vyzkoušel nový nabíječky)
Moje BM 2.0 2014 - pořád originální baterie, ručně nabíjená 1x za každou zimu (nabíjím jak procesorem řízenou nabíječkou, tak i naprosto obyčejnou trafo nabíječkou)
Za mě spokojenost.
Nejdelší životnost na našich autech co jsem kdy zažil - kdysi dávno tátova 626 GF 2.0 1997 vydržel originál bez cca 3 měsíců 10let
jinak v průměru nám origo baterky fachčili 6-8 let
Nejkratší životnost - moje kawasaki, kde kupuju baterii snad každej rok,ale z mojí blbosti,protože jí přes zimu nechám v zimě v motorce a zapomenu nabíjet (prostě moje blbost na kterou jsem si už zvykl :D)
 
Poslední úprava:
Taky přidávám tip na Banner (dle článku ve Světě Motorů asi aktuálně nejlepší kvalita aftermarketu):
https://www.battery.cz/autobaterie-banner-running-bull-efb-595-00-95ah-12v-59500.html pro GJ/GL 2.2 diesel jak dělaná, EFB tak, jako je originál, kapacita shodná jako originál
https://www.battery.cz/autobaterie-banner-running-bull-efb-565-00-65ah-12v-56500.html pro GJ/GL 2.0-2.5 benzin, také EFB jako originál, kapacita o 5 Ah menší než originál
Tak jsem se chtěl mrknout, na kolik vyjde ta kvalitní baterie a odkazy bohužel už nefungují :-(
 
Tak jsem se chtěl mrknout, na kolik vyjde ta kvalitní baterie a odkazy bohužel už nefungují :(
Tiež pridávam svoj hlas za Banner-ku.V predchádzajúcom aute Mazde 323f bj vydržala 11 rokov čo je u nás na severe Slovenska čo povedať...:)
 
Back
Top